In Qatar zouden ze dit allemaal wel een stukje beter hebben georganiseerd he.quote:
Eerlijk is eerlijk, dat zag er beter uit dan het fietsen van hem.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij als atleet nog een mening over zijn loopstijl?
Tuurlijk, parcours even schoon vegen en iedereen in het gareel in rijen van 3.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Qatar zouden ze dit allemaal wel een stukje beter hebben georganiseerd he.
Ja, of van die toeschouwer die dacht dat Froome Pikachu was..quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:23 schreef BeamofLight het volgende:
Kennen jullie die mop van die rennende Keniaan?
welke regels?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Einde oefening dit. Hier gaan ze niet mee akkoord. Regels zijn regels, simpel verhaal. Einde Froome.
Keniaantjes kunnen natuurlijk ook behoorlijk lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat zag er beter uit dan het fietsen van hem.
Misschien ligt daar wel z'n echte talent! #diesub2uurmarathonkomter
Niet al te hard iig.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet het hele parkoers met fiets afleggen (niet per se erop, maar 'm wel bij je hebben).
Maar lijkt me niet dat ze 'm daarvoor gaan straffen.
Ik denk dat hij dacht dat er voor een auto met fiets zou zijn omdat hij op zeker wist dat die achter niet was.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Normaal ben ik van het principe "Regels zijn regels", maar als ze Froome nu gaan bestraffen, dan ben ik MAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |