Lijkt me wel.quote:
Dat is wel het beste antwoord ja!quote:
Ja, maar wel verschillen met degenen die daar achter zaten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Froome heeft gewoon dezelfde tijd gekregen als Mollema.
Groepje daarachter werd ook gehinderd door de stilstaande Porte / motor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Net als met wachten na een valpartij, wordt er volstrekte willekeur toegepast.
Effe stilstaan is een stuk minder gehinderd worden dan vallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Groepje daarachter werd ook gehinderd door de stilstaande Porte / motor.
Dit. Hoe de fuck hebben ze dat gerekend.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Groepje daarachter werd ook gehinderd door de stilstaande Porte / motor.
tijd op een kilometer lijkt genomen te zijn, toen lag alles volgens mij nog niet op de grondquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef MakkieR het volgende:
Dus Als Mollema niet was gaan fietsen na de val, had Froome veel meer tijd verloren
Hij zal daar bergen werk verzettenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bert moet je verdedigende middenvelder zetten.
Tijden zo dicht mogelijk bij de val volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Dit. Hoe de fuck hebben ze dat gerekend.
Dit. Ploegen moeten nu ook gewoon eisen dat dit soort teringzooi niet meer kan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vind ik ook. De organisatie van de Tour is zelf nalatig door dit soort wantoestanden van het publiek toe te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |