SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
YokiKater
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
KaBuf
Kwaitnait
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammetjuh94 op 12-07-2016 17:22:05 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:58 schreef De.Marcus het volgende:
[..]
Heb je de maps van google gedownload? als je dat doet dan scheelt dat al enorm!Ik wacht nog steeds op bevestiging en echte tests, allemaal reditters brullen dat het werkt zonder bewijs, iemand van google zegt "nope werkt niet".twitter:samthor twitterde op maandag 11-07-2016 om 08:00:56@taybenlor short answer: no. long answer: nooooo reageer retweet
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Noobquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Als iemand over de energy save modus begint dan denk ik gewoon aan die van m'n telefoon, ja!!!!![]()
Welk team ben je, dan voeg ik je toe aan de OP?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik heb geen idee, boeit mij persoonlijk vrij weinig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]Ik wacht nog steeds op bevestiging en echte tests, allemaal reditters brullen dat het werkt zonder bewijs, iemand van google zegt "nope werkt niet".twitter:samthor twitterde op maandag 11-07-2016 om 08:00:56@taybenlor short answer: no. long answer: nooooo reageer retweet
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat een kut hype is dit.
Er zijn mensen van het spoor gehaald!!
Godverdomme man, gelijk die servers plat. Kanslooslekker faxen heel de dag echt genot![]()
Jij vind het niet belangrijk om je batterij minder snel leeg te laten gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, boeit mij persoonlijk vrij weinig.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Een lure hier in de buurt
Is het de moeite waard om erheen te gaan.
Mag ik nog bij team blauw in de OP?![]()
wolfje, je laat je wel enorm kennen zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut hype is dit.
Godverdomme man, gelijk die servers plat. Kansloos
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dan ziet een pokestop er zo uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?.
Mag ik nog bij team blauw in de OP?
Blauw!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Noob![]()
Welk team ben je, dan voeg ik je toe aan de OP?
Wel al gekozen, maar nog niet bezig geweest in de gym.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Gewoon een zure digimon fanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
wolfje, je laat je wel enorm kennen zeg.![]()
Oh! Vandaag gespot maar wist niet waarom dat wasquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ziet een pokestop er zo uit.
[ afbeelding ]. Dank.
![]()
Ik vind het wel een fijne herintroductie van de wet van de sterkste/slimste/oplettendste.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut hype is dit.
Godverdomme man, gelijk die servers plat. KansloosIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Weet je wat ik wel raar vind?
Voor een pokestop moet je in de buurt zijn. Dan moet dat cirkeltje wat om je heen golft echt de stop raken anders dan kun je 'm niet "hacken" (ingress term).
Maar om een pokemon te vangen hoef ik 'm alleen maar te zien op de kaart. Hoeft ie niet eens in m'n "cirkeltje" te zitten. Aanklikken en hoepla, de vang-modus start.Ik bedoel, handig hoor. Maar wel vreemd. Hoef er niet heen te lopen.
L'Amour menaçant:
Niet echt bepaald. Dat weerhoud mij van te lang door spelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jij vind het niet belangrijk om je batterij minder snel leeg te laten gaan.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Als hij net aan is wellicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Een lure hier in de buurt
Is het de moeite waard om erheen te gaanDan heb je rozenblaadjes die vallen vanaf de pokestop.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?.
Mag ik nog bij team blauw in de OP?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Lalala, spuit 11. Never mind.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ziet een pokestop er zo uit.
[ afbeelding ]
Ik wilde net incense gooien (wat ook een lure is, maar dan niet op een poke stop), zegt ie dat ie de locatie niet vinden dan.
L'Amour menaçant:
Ow ja dat is wel een goeie manier om het in te perkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet echt bepaald. Dat weerhoud mij van te lang door spelen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
wolfje, je laat je wel enorm kennen zeg.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je moet al vrij dichtbij zijn, en hierdoor kunnen ze soms pokemon plaatsen op onbegaanbaar terrein.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
zit wat inquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne herintroductie van de wet van de sterkste/slimste/oplettendste.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Tip voor iedereen:
Niet incense/pokestops gebruiken tussen 17:00 en 19:00 dan krijgen de servers klappen vanuit Amerika! Kans op offline gaan is dus redelijk groot.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dus, ga je mee doen?quote:![]()
Iemand reageerde net op Mn vraag welke pokemon nou te upgraden; toen gaf je aan dat je de rare pokemon wel wilde houden dus die verdienen opzich een Upgrade , maar is er nou inmiddels al een goed overzicht van wat precies rare is? Buiten pidgey, ratatta, die worm en drowzees is voor mij nog alles redelijk rare namelijk.![]()
Ideaalquote:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of vastmaken aan je stofzuigerrobot.
Dat kan ik ook wel ff doen ja!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
He he he niet gelijk zo beginnen. Ze halen ook wel eens kinderen van het spoOr omdat hun voetbal erop rolde. Betekent niet dat we gelijk niet meer buiten mogen voetballen. Ff binnen de perken reageren. Drama om niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut hype is dit.
Godverdomme man, gelijk die servers plat. Kansloos![]()
Ik ductape mijn telefoon wel aan mijn kat.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Heb je ook een leven of wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef Helsinki het volgende:
Vangst van vandaag:
168 Pidgeotto
147 Seel
121 Dewgong
119 Dratini
72 Meowth
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Pikatrain in je oog met 140km/uquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:27 schreef Slimpleton het volgende:
[..]
He he he niet gelijk zo beginnen. Ze halen ook wel eens kinderen van het spoOr omdat hun voetbal erop rolde. Betekent niet dat we gelijk niet meer buiten mogen voetballen. Ff binnen de perken reageren. Drama om niks.
Dolle pret dit datlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik weet dat die stomme spreeuw hier op t koffie apparaat zit, maar ik kan m van 5 kantoren einde gang ver weg nog aanklikken en vangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet al vrij dichtbij zijn, en hierdoor kunnen ze soms pokemon plaatsen op onbegaanbaar terrein.
L'Amour menaçant:
* OscarMopperkont heeft alleen maar lage CP's
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Level 10 nu!![]()
Mag ik in de OP in Team Instinct?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Wijnemgem shoppingcenter was als een Pokemon hemel drie pokestops en twee gyms en iemand had dat lurking aangezet daar ben ik met mijn vriendin gewoon naast gaan zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Even wachten totdat de regen voorbij is en dan die Meowth ontvoeren muehahaha fak jullie team rocketleef de leven![]()
Wanneer wordt 'ie nou released in de Nederlandse Appstore, is er al een concrete datum?
Geen zin om een Amerikaanse iTunes account te maken
Fuck the EBU.![]()
Nu mis ik Wobbuffetquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:41 schreef RRuben het volgende:
Even wachten totdat de regen voorbij is en dan die Meowth ontvoeren muehahaha fak jullie team rocket
Is ook echt veel werk zo'n account makenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef Moira. het volgende:
Wanneer wordt 'ie nou released in de Nederlandse Appstore, is er al een concrete datum?
Geen zin om een Amerikaanse iTunes account te maken
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.![]()
Tegen de tijd dat de hype over is mag Nederland meedoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is ook echt veel werk zo'n account maken
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nouja, aangezien het mij niet genoeg boeit om het NU te willen spelen en niet nog een paar dagen kunnen wachten, is het idd te veel werk als ik 't binnenkort ook gewoon onder m'n eigen Apple ID kan downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.
Fuck the EBU.![]()
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de hype over is mag Nederland meedoen.![]()
Dat zal wel meevallen: Pokémon Go binnen enkele dagen in Nederland
Bij dezen dus ook m'n eigen vraag beantwoord
Fuck the EBU.![]()
Oh. Rightquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik gok dat het om CP gaat en niet het aantal
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Net tijdens het eten 4 pokemon gemist.
Ik vond het belangrijker om gezellig te eten, dan mijn telefoon uit mijn zak te pakken en die pokemon te vangen. Maar ik kreeg wel steeds een tril van mijn foon als er weer een in de buurt was.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik gok dat het om CP gaat en niet het aantal![]()
Telefoon, Portemonee en sleutelbos. Net als anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Schoon ondergoed en een rol Duct-tapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Mijn telefoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?![]()
Daar heb je skills voor nodig. Bepaalde mensen kunnen dat niet omdat ze ''denken'' dat het te veel werk is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.
en Moira ik hou van je hoorgraag op anoniem![]()
En dat was Pidgey nummer 5 ofzo
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Waar komen de inn app foto's terecht?#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
denk niet dat het werkt. Legt de kleine afstanden afquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of vastmaken aan je stofzuigerrobot.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
net een onix gehatcht
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Een honkbalknuppel voor als ik Valor tegenkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
wat moet je met Ductapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Schoon ondergoed en een rol Duct-tape![]()
Welkom bij de Resistance stickers om uit de delen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?![]()
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles![]()
![]()
Ik heb een Android telefoon, hoe kan ik er voor zorgen dat mijn movement getracked wordt zonder dat ik die telefoon steeds met app actief op het scherm in m'n handen moet hebben?I wander in my time...![]()
Je hebt er tenminste een in bereik!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles![]()
hacks. Die past toch nooit in zo`n klein eitjequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik moet uit mijn slaapkamerraam hangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
pfft zit al op 133 bird pokemonquote:Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Niet. Je kunt de Battery Saver mode aanzetten zodat, op het moment dat je je telefoon op z'n kop houdt, het scherm wordt verduistert, de app moet echter wel actief op de voorgrond draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef TheTraveler het volgende:
Ik heb een Android telefoon, hoe kan ik er voor zorgen dat mijn movement getracked wordt zonder dat ik die telefoon steeds met app actief op het scherm in m'n handen moet hebben?![]()
ah joh zijn er maar 101quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef KingRoland het volgende:
400 magikarp candy voor een Gyarados
#TheGrind
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Telefoon, powerbank, sleutels en een paar halve liters.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Dan ben je zeker stomdronken aan het vangen en sta je plots zonder het door te hebben bij zo'n grote groep kutkinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:22 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Telefoon, powerbank, sleutels en een paar halve liters.Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.![]()
Ik kom geregeld een ingresser tegen die altijd wel ergens een halve liter in z'n jas heeft zitten en een rugzakje voorraad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:22 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Telefoon, powerbank, sleutels en een paar halve liters.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Servers klappen er nog steeds wel erg vaak uit. Net iets te vaak eigenlijk.
Maar goed, kwestie van geduld.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ligt die er ook bij jullie uit steeds? Ik heb een pokemon club account i.p.v. een gmail account maar kan al sinds half 4 niet spelen.
Rossoneri siamo noi.![]()
Hier geen problemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Ligt die er ook bij jullie uit steeds? Ik heb een pokemon club account i.p.v. een gmail account maar kan al sinds half 4 niet spelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Werkt hier ook prima op het momentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Ligt die er ook bij jullie uit steeds? Ik heb een pokemon club account i.p.v. een gmail account maar kan al sinds half 4 niet spelen.![]()
https://club.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/go-settings
Hier geeft die ook de hele tijd maintenance aan
Rossoneri siamo noi.![]()
Ik ben eigenlijk nog amper kinderen tegen gekomen. Hier in de buurt zijn het meer mensen van mijn leeftijd en ouder die het spelen. Er is hier ook een plek waar drie pokestops op een paar meter afstand staan. Daar is het elke dag feest met pokelures en bier. Goed voor je sociale leven dit spel :pquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:25 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Dan ben je zeker stomdronken aan het vangen en sta je plots zonder het door te hebben bij zo'n grote groep kutkinderen.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Meen je nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog amper kinderen tegen gekomen. Hier in de buurt zijn het meer mensen van mijn leeftijd en ouder die het spelen. Er is hier ook een plek waar drie pokestops op een paar meter afstand staan. Daar is het elke dag feest met pokelures en bier. Goed voor je sociale leven dit spel :p
Ik weet niet of ik dat cool vind of toch een tikje sad![]()
Bij ons in het dorp staat een overdekte muziektent met twee pokestops.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik weet niet of ik dat cool vind of toch een tikje sad
Je zit er droog en er zijn elke avond wel een mannetje of 15/20, ook meisjes trouwens. Samen biertjes en wijntjes drinken.Rossoneri siamo noi.![]()
Speel het nu ook bijna een week, vorige week woensdag begonnen tijdens het werk.
Zit nu inmiddels op level 16 met o.a:
Jolteon - 648
Fearow - 628
Golbat - 621
Pidgeot - 575
Raticate - 555
Pidgeotto - 444 (Na levelen hopelijk 650+)
Persian - 419
Koffing - 369
Eevee - 345 (Na levelen hopelijk 750+)
Verder gelezen dat je een lucky egg moest gebruiken om vervolgens de eerste evolutie (12 candy's) uit te voeren. Vanmiddag allemaal Pidgeys, Weedles, Caterpies en Rattata's geëvolved.Ging in een half uur van level 13 naar 16.
Vanaf m'n kantoor ook een Pokéstop die steeds kan draaien met 3 andere op loopafstand. Thuis heb ik minder geluk en is er gewoon helemaal niks.
Al met al wel leuk, vooral als de halve afdeling ermee bezig is.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waarom is het sad als mensen lekker samen plezier hebben en een drankje doen? Random naar de kroeg gaan met maten is toch ook niet sad?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik weet niet of ik dat cool vind of toch een tikje sad![]()
![]()
Ja dat is met vrienden, dit is met wildvreemde mensen. En blikken goedkoop bierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Waarom is het sad als mensen lekker samen plezier hebben en een drankje doen? Random naar de kroeg gaan met maten is toch ook niet sad?![]()
Nou en, als je plezier hebt samen boeit dat toch geen ruk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is met vrienden, dit is met wildvreemde mensen. En blikken goedkoop bier![]()
Het is natuurlijk net buiten je comfort zone, maar kom op... pak een biertje en doe gezellig mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik weet niet of ik dat cool vind of toch een tikje sad
Lees dit stukje eens...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is met vrienden, dit is met wildvreemde mensen. En blikken goedkoop bier![]()
http://scarbir.tumblr.com(...)CB%86%CB%86-geweldig![]()
Zeg me alsjeblieft dat je 16 bent en dat je de vulploeg van de appie bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef Ozz-03 het volgende:
Speel het nu ook bijna een week, vorige week woensdag begonnen tijdens het werk.
Zit nu inmiddels op level 16 met o.a:
Jolteon - 648
Fearow - 628
Golbat - 621
Pidgeot - 575
Raticate - 555
Pidgeotto - 444 (Na levelen hopelijk 650+)
Persian - 419
Koffing - 369
Eevee - 345 (Na levelen hopelijk 750+)
Verder gelezen dat je een lucky egg moest gebruiken om vervolgens de eerste evolutie (12 candy's) uit te voeren. Vanmiddag allemaal Pidgeys, Weedles, Caterpies en Rattata's geëvolved.Ging in een half uur van level 13 naar 16.
Vanaf m'n kantoor ook een Pokéstop die steeds kan draaien met 3 andere op loopafstand. Thuis heb ik minder geluk en is er gewoon helemaal niks.
Al met al wel leuk, vooral als de halve afdeling ermee bezig is.![]()
![]()
Ik vind een 'hihi hai' ook echt wel grappigquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lees dit stukje eens...![]()
http://scarbir.tumblr.com(...)CB%86%CB%86-geweldig
Maar alles met blikken bier op een straathoek gaat mij gewoon te ver![]()
Zo inderdaad, dan maar de normale route naar de supermarkt en terugquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:03 schreef Rossdale het volgende:
Amerikanen hebben lunch, meteen klappen de servers er uit.
Trouwens, ik heb hier al heel lang gelopen maar heeft iemand hier al een snorlax of een aerodactyl? zo ja hoe zag je omgeving eruit?graag op anoniem![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:03 schreef Rossdale het volgende:
Amerikanen hebben lunch, meteen klappen de servers er uit![]()
![]()
![]()
Vrienden hebben ze, maar die kwamen uit (10km) eieren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, ik heb hier al heel lang gelopen maar heeft iemand hier al een snorlax of een aerodactyl? zo ja hoe zag je omgeving eruit?![]()
Vriendlief heeft ze allebei uit een eiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, ik heb hier al heel lang gelopen maar heeft iemand hier al een snorlax of een aerodactyl? zo ja hoe zag je omgeving eruit?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vriendlief heeft ze allebei uit een eioke duidelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Vrienden hebben ze, maar die kwamen uit (10km) eieren.ik ga voor de eitjes
graag op anoniem![]()
Yep, vergeet ze niet in een incubator te doen..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:11 schreef RRuben het volgende:
Hoe kom je uberhaupt aan een ei? Bij pokestops?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Thanks voor de tip. Ben nog maar bij 1 pokestop geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep, vergeet ze niet in een incubator te doen..
leef de leven![]()
Bedankt voor de herinneringquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yep, vergeet ze niet in een incubator te doen..![]()
![]()
![]()
Net een uurtje uit het werk gefietst, was nog lekker ook trouwens.
Bracht wel twee dingen aan het licht, nexus 5 batterij zuigt (van 40% naar 3% in een uur) en fietsen met een smartphone in de hand waarmee je ook je achterrem bedient is niet hendig.
In het park ging telefoon/de game spacen ... map begon heen en weer te springen (over een meter of 15) en ik kon niet navigeren. Net toen was er een krab (kingler) en een spookvrouwding Jynx. Denk dat het een combinatie was van batterij leeg + lvl up + uitkomend ei tegelijk? Uiteindelijk na 3 resets toch nog die kingler gepakt.
Beide gaan we oplossen v/d week, met oog op drie weken vakantie ernaPowerbank aangeschaft, 10.000mAh waarmee ik dan in theorie ~12 uur vooruit kan
Een houdertje tekenen + 3D printen waar telefoon en powerbank in kan morgen op kantoor. Volwassen zijn en gamen, voordelen!
In dat uurtje fietsen best nog wel wat gevangen vind ik, echter veel lage cp ... Mooiste vind ik de Kingler (180cp) en een Porygon (22cp) nu wachten tot telefoon opgeladen is![]()
Heeft het trouwens bijv. die kingler van 180cp te upgraden? De rode gym om de hoek werd terwijl ik langs kwam door blauw gepikt, met een 600ish cp blijkbaar? Of kan ik beter doorfietsen en lvlen?Dum de dum![]()
Nah, ik weet hoe het moet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je skills voor nodig. Bepaalde mensen kunnen dat niet omdat ze ''denken'' dat het te veel werk is.
en Moira ik hou van je hoorMaar ik zie het nut er niet van in als ik 't over een paar dagen gewoon met m'n eigen account kan doen
Fuck the EBU.![]()
Bij mij ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef Allures het volgende:
Mijn kantoor is een pokestop!!!! Zooo nice
En twee gymstwitter:Chavasch twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:11:09Team #instinct #PokemonGO #yellow @ the office https://t.co/ix00U1tmq2 reageer retweet
[ Bericht 7% gewijzigd door nikky op 12-07-2016 20:00:52 ]👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Dan hoor je die kinderen niet zo gillen.quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Oh, ik vond stoned wel grappig. Ik had alleen gemiddeld 8 pokebals nodig per pokemon zo ongeveerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:19 schreef KingRadler het volgende:
Stoned of Dronken op zoek gaan naar Pokemon is nooit grappig
als ik al die verhalen lees van iedereen het is gewoon net of we in Pokemon wereld leven.
Dat brengt me terug naar Pokemon Red uit de jaren 90.![]()
Maar dit is wat iedereen 20 jaar terug wilde: de echte wereld in en Pokemon vangen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:21 schreef KingRadler het volgende:
als ik al die verhalen lees van iedereen het is gewoon net of we in Pokemon wereld leven.
Dat brengt me terug naar Pokemon Red uit de jaren 90.![]()
![]()
ik kan wel een Australische account voor je aanmaken dan log je daarmee in de App store download je Pokemon GO en dan log je uit de app store en log je met je gewone account in.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nah, ik weet hoe het moet hoorMaar ik zie het nut er niet van in als ik 't over een paar dagen gewoon met m'n eigen account kan doen
ehmm je hebt dan een voorsprong. Voordat je het weet zijn al die gyms bij je in de buurt heel hoog kwa CP's.graag op anoniem![]()
Ohw je hebt gelijk....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:23 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Is een Fearow. Die zijn niet zo bijzonder.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En twee gyms op loopafstand
[Twitter]Bekijk de Tweet van @Chavasch:https://twitter.com/Chavasch/status/752913197682790400?s=09[/twitter]
Wat is de code voor twitter aangezien mobiel fokken gewoon weer klote is...
1 [tweet] twitter:Chavasch twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:11:09Team #instinct #PokemonGO #yellow @ the office https://t.co/ix00U1tmq2 reageer retweet
![]()
net op RTL nieuwswelke flapdrol gaat nou op het spoor of tijdens het rijden naar Pokémon zoeken. Ga gewoon lekker lopen of zitten met een lure.
graag op anoniem![]()
Tja ik drink geen bier.. maar gezellig op een stoeprandje zitten met de buurt in de stad kan best gezellig zijn op een zomeravondquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind een 'hihi hai' ook echt wel grappig
Maar alles met blikken bier op een straathoek gaat mij gewoon te ver![]()
![]()
Pokemon was net op het Nieuws.
Bedrijven kunnen nu een aanvraag indienen dat Pokemon niet meer gaan rondlopen op het spoor of station.![]()
Ik dacht ook dat het Moltres was.. the dissapointmentquote:
-Scorpion_17![]()
Jigglypuff en Drowzee gevangen onderweg. Verder maar weinig.. Volgensmij had ik in de grote stad moeten wonen
49 verschillende pokemon gezien inmiddels waarvan 47 verschillende in m'n bezit.
Het begint nu langzaam wat saaier te worden omdat ik zelden nog iets nieuws tegenkom.![]()
Downtown Tulsa of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:
Jigglypuff en Drowzee gevangen onderweg. Verder maar weinig.. Volgensmij had ik in de grote stad moeten wonen
Bij een ziekenhuis liepen mensen de kelder in op zoek naar Pokémon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:36 schreef KingRoland het volgende:
net op RTL nieuwswelke flapdrol gaat nou op het spoor of tijdens het rijden naar Pokémon zoeken. Ga gewoon lekker lopen of zitten met een lure.
En het ziekenhuis stomverbaasd dat mensen zomaar overal kunnen komen omdat ze zelf niks op slot doen.![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:49 schreef RichardRichard het volgende:
Net 2x charmander uit 2 2km eieren, ben ook vooral altijd benieuwd hoeveel candy je erbij krijgt.
Kreeg net een meowth met 35 candy erbij, kon gelijk naar persian evolueren![]()
![]()
Dank!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]twitter:Chavasch twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:11:09Team #instinct #PokemonGO #yellow @ the office https://t.co/ix00U1tmq2 reageer retweet
Nu zie je nog de foto niet helaas.
Zal eens kijken hoe en wat👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Jemigquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Downtown Tulsa of zo. [ afbeelding ]ik moet 5km fietsen voor een gym
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:49 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bij een ziekenhuis liepen mensen de kelder in op zoek naar Pokémon.
En het ziekenhuis stomverbaasd dat mensen zomaar overal kunnen komen omdat ze zelf niks op slot doen.en dan de schuld geven aan Pokémon GO. Gewoon bedanken voor het duidelijk maken van de fouten in de beveiliging en een waarschuwing dat ze dit niet moeten doen. Klaar.
Gratis reclame weer.graag op anoniem![]()
Ik heb mijn inmiddels geëvolueerde Poliwag Poliswag genoemd
Deze creativiteit
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank!
Nu zie je nog de foto niet helaas.
Zal eens kijken hoe en wat![]()
![]()
Ik hoop het. Ik mis er echt een aantalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Beter dan mijn Kakuna Matataquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
Deze creativiteit
-Scorpion_17![]()
Als DLCquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
* LompeHork tikt aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
Deze creativiteit
Heb je al een Magigarp?![]()
Is wel wat ze eindelijk willen.. vind de 5de en 6de gen niet zo heel leuk maar ik mis er wel een hoop inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Beter stoppen ze na de 2e of 3e generatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.![]()
Net een rondje met de hond gedaan, open GO en eerste wat ik in de nearby zie is een Porygon sprite op 3 voetjes. Aangetikt en begonnen met lopen, ging meteen de goede kant op en jawel, aan het eind van de straat Porygon! 407CP en 2e ball was raak
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Alsjeblieft niet. Wat een troep zit daar tussen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon na generatie 3 stoppen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Beter stoppen ze na de 2e of 3e generatie.graag op anoniem![]()
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan.
Heb je al een Magigarp?
Zie je jullie zijn veel creatiever
of dit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef Syntos het volgende:
Gewoon alles er in en wat je niet wilt vang je niet.graag op anoniem![]()
Maar maar maar gotta catch 'm allquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef Syntos het volgende:
Gewoon alles er in en wat je niet wilt vang je niet.
-Scorpion_17![]()
Oh en dit:
That is because Niantic has to manually spawn the legendaries. The legendaries, unlike the common and even rare Pokémon that permeate the rest of the game, do not show up unless they are manually made to show up.
So the way to get the legendaries is to wait for a special event to happen, and if Niantic’s prior game Ingress is any indication, there will be loads of special events, probably held monthly or whenever there is a new console Pokémon game released or to celebrate an anniversary of some kind.
-Scorpion_17![]()
Hopelijk niet naar Waliby World of dat soort ongein.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:02 schreef houdjemond het volgende:
Oh en dit:
That is because Niantic has to manually spawn the legendaries. The legendaries, unlike the common and even rare Pokémon that permeate the rest of the game, do not show up unless they are manually made to show up.
So the way to get the legendaries is to wait for a special event to happen, and if Niantic’s prior game Ingress is any indication, there will be loads of special events, probably held monthly or whenever there is a new console Pokémon game released or to celebrate an anniversary of some kind.
graag op anoniem![]()
Waarschijnlijk wel of je moet naar Groningen of Limburg op een maandag tussen 12 en 2..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk niet naar Waliby World of dat soort ongein.
-Scorpion_17![]()
Dank!quote:
Hier zit ik op de 16e etage van mijn werk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Ik denk niet dat ze wereldwijd zo moeilijk gaan doen met events.
Als je dat per land moet gaan organiseren...![]()
Hoe kan dat nou, al dat waterquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee
Zie je jullie zijn veel creatiever![]()
![]()
Pokémon Go Users Are Trolling Westboro Baptist Church.quote:It just so happens that the Westboro Baptist Church is a gym in Topeka, Kansas ― and users are battling for control of the location in order to troll the anti-LGBT church with the names of their Pokémon, like “LOVEISLOVE” and “STOP HATE!”
Genotquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef Molurus het volgende:
Pokémon Go Users Are Trolling Westboro Baptist Church.
[..]graag op anoniem![]()
Overigens gaat het inloggen steeds moeilijker als je het mij vraagt. 1 op de 4 pogingen haal ik al lang niet meer.
Meestal blijft ie op 20% van loading screen hangen. En dan na een tijdje een paarse "retry" button.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Geen probleem hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:13 schreef Molurus het volgende:
Overigens gaat het inloggen steeds moeilijker als je het mij vraagt. 1 op de 4 pogingen haal ik al lang niet meer.
Meestal blijft ie op 20% van loading screen hangen. En dan na een tijdje een paarse "retry" button.
graag op anoniem![]()
Het linkje in de OP doet het niet bij mij en de playstore zegt dat het niet available is in mijn country. Hoe krijg ik het nu geinstalleerd? Android hier."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Vandaag een zeer goede ronde gehad. Zag ook een Beedrill maar toen ik op een stap kwam had ik de enige vastloper van de avond
Ook een aantal mensen uitleg gegeven. Kinderen die meekijken op je scherm. En toppunt was twee pokemon verslagen in een gym. De derde ass rapete me alleen wel weer
Volgende keer ook runkeeper aanzetten denk ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ook een google account? (Zou geen probleem moeten zijn, maar mss account gerelateerd ofzo.)quote:
PS: nou.. ik kom er momenteel gewoon echt niet in. Ook niet met een paar keer app afsluiten / opnieuw opstarten.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik denk dat ik vandaag toch zeker zo'n 40 spelers ben tegengekomen, awesome.
Rij ik het bos in naar een pokestop, zitten er zeker 10 jongeren, kom ik aan met mijn 36 jaar. Dus ik zeg "Pokemonfeestje, jongens?" en die gasten allemaal volmondig "Ja!" en lachen. Ik vind het prachtig.
![]()
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Het linkje in de OP doet het niet bij mij en de playstore zegt dat het niet available is in mijn country. Hoe krijg ik het nu geinstalleerd? Android hier.![]()
Joh, al ben je 80quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:21 schreef YokiKater het volgende:
Rij ik het bos in naar een pokestop, zitten er zeker 10 jongeren, kom ik aan met mijn 36 jaar. Dus ik zeg "Pokemonfeestje, jongens?" en die gasten allemaal volmondig "Ja!" en lachen. Ik vind het prachtig.
Ja, link doet het prima op mijn pc, niet op mijn telefoonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/Dan krijg ik: 503 service available - No server is available to handle this request
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Dat maakt het alleen maar mooier, toch nog dat vleugje van schaamte.. daar sta je dan met zijn allen over rattata's en pidgeys te praten, maar gewoon lekker dom ouwehoeren met elkaar.
![]()
Je zou een paar keer kunnen vernieuwen, 503 betekend volgens mij gewoon dat er teveel verbindingen zijn naar die site op dat moment.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, link doet het prima op mijn pc, niet op mijn telefoonDan krijg ik: 503 service available - No server is available to handle this request
![]()
Downloaden op pc en met een kabeltje op je telefoon zetten danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, link doet het prima op mijn pc, niet op mijn telefoonDan krijg ik: 503 service available - No server is available to handle this request
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik riep vandaag ook op mijn werk dat als ik uit m'n werk ging lopen, ik wel pokemon ging vangen ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat maakt het alleen maar mooier, toch nog dat vleugje van schaamte.. daar sta je dan met zijn allen over rattata's en pidgeys te praten, maar gewoon lekker dom ouwehoeren met elkaar.
"Heb je dat spel?! Wat gaaf!"
Ook een idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:27 schreef Reemi het volgende:
Downloaden op pc en met een kabeltje op je telefoon zetten dan
Al zou ik niet weten hoe.
ik eh, heb nog nooit een smartphone gehad en heb er vandaag één gekocht voor pokemon
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:21 schreef YokiKater het volgende:
![]()
wat een baas ben je toch
graag op anoniem![]()
Wat heb je aan dubbele pokemon als je de evolutie ervan er al hebt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niets denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je aan dubbele pokemon als je de evolutie ervan er al hebt ?graag op anoniem![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik eh, heb nog nooit een smartphone gehad en heb er vandaag één gekocht voor pokemon![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik moest vandaag na 5 jaar een telefoonabonnement afsluiten omdat ik niet meer van m'n werk kan profiteren. Heb bij mijn keuze ook rekening gehouden met Pokemonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een idee.
ik eh, heb nog nooit een smartphone gehad en heb er vandaag één gekocht voor pokemon![]()
Als je hem transfered naar de Professor krijg je een candy welke je kunt gebruiken om de geevolueerde te power uppen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je aan dubbele pokemon als je de evolutie ervan er al hebt ?
Hier krijg je volgens mij ook weer XP voor.![]()
I'm not even kidding.quote:
De access is wel eh, dubieus zeg. Is dat wel goed? Access to billing services, prevent phone from sleeping, modify or delete contents of your sd card etc etc."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Je bedoelt wanneer je een Pidgeot hebt wat je dan nog met die pidgeys moet? XP vangen van de evoluties.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je aan dubbele pokemon als je de evolutie ervan er al hebt ?![]()
![]()
Hij heeft wel access maar wordt niet gebruikt aldus Niantic. Tevens zou het in een update gefixt worden, wat betreft google account danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I'm not even kidding.
De access is wel eh, dubieus zeg. Is dat wel goed? Access to billing services, prevent phone from sleeping, modify or delete contents of your sd card etc etc."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Allemaal vrij logisch verklaarbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I'm not even kidding.
De access is wel eh, dubieus zeg. Is dat wel goed? Access to billing services, prevent phone from sleeping, modify or delete contents of your sd card etc etc.
- Je kan dingen kopen met echt geld
- Zodat de app werkt
- CachingSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
En dan als je de candy etc hebt gewoon releasen dus ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je bedoelt wanneer je een Pidgeot hebt wat je dan nog met die pidgeys moet? XP vangen van de evoluties.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jigglypuff opgejaagd en gevangen, en een Eevee gevonden die evolueerde in een ~920 Flareon!
Your opinion of me is none of my business.![]()
Vaak vernieuwen deed het hem uiteindelijk overigens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
Je zou een paar keer kunnen vernieuwen, 503 betekend volgens mij gewoon dat er teveel verbindingen zijn naar die site op dat moment."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jup als je bijv. 100 pidgeys vangt kan je een X aantal aan die professor geven, en vervolgens alles wat je overhebt kan laten evolueren voor 500 xp.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan als je de candy etc hebt gewoon releasen dus ?
tip; verzamel ze tot een moment dat je een half uur lang met een lucky egg kan evolueren, dan krijg je 1000xp per evolutie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak vernieuwen deed het hem uiteindelijk overigens.![]()
![]()
Als je Pokemon KO zijn moet je dan altijd revive gebruiken of komt het ook vanzelf goed?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Thanks en je kan ook bijvoorbeeld met candy die je voor weedle krijgt Kakuna laten evalueren neem ik aan ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jup als je bijv. 100 pidgeys vangt kan je een X aantal aan die professor geven, en vervolgens alles wat je overhebt kan laten evolueren voor 500 xp.
tip; verzamel ze tot een moment dat je een half uur lang met een lucky egg kan evolueren, dan krijg je 1000xp per evolutieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij mij werkt het niet meer.Ik heb gewoon verbinding, maar het Pokeballetje blijft draaien
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Ja, zelfde hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:40 schreef Voszje het volgende:
Bij mij werkt het niet meer.Ik heb gewoon verbinding, maar het Pokeballetje blijft draaien
Maar ik weet nog niet wat normaal is, wat lag is en hoe het werkt
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thanks en je kan ook bijvoorbeeld met candy die je voor weedle krijgt Kakuna laten evalueren neem ik aan ?I wander in my time...![]()
Onder mijn Android met PTC account werkt alles nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:40 schreef Voszje het volgende:
![]()
Eerder zag ik dat balletje überhaupt niet, even opnieuw gestart en toen werkte het. Nu helpt het opnieuw starten niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zelfde hierMaar ik weet nog niet wat normaal is, wat lag is en hoe het werkt
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Mooi man en geen advertentiesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef KingRadler het volgende:
ze gaan ook goud geld verdienen aan het Pokemon Go Plus bandje 40 EURO pfff
graag op anoniem![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:49 schreef RRuben het volgende:
Hoe levelen mensen zo snel? loop je dag en nacht over straat ofzo?![]()
Ik ga maar mijn broertje van 11 meenemen om pokemon te vangen. dat valt minder op
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een idee.
! Je bent fantastisch Isa!
M'n vriendin moest een paar keer verversen en toen werkte het wel.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Hele telefoon maar even opnieuw opgestart. Dat balletje bleef in mijn scherm.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:43 schreef Voszje het volgende:
Eerder zag ik dat balletje überhaupt niet, even opnieuw gestart en toen werkte het. Nu helpt het opnieuw starten niet."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Maar 2 tot 4 uur per dag.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:49 schreef RRuben het volgende:
Hoe levelen mensen zo snel? loop je dag en nacht over straat ofzo?![]()
Er zit een starmie of staryou op 1 voetstap maar kreeg hem binnen niet gevonden, en naar buiten in je onderbroek is ook weer zowat![]()
![]()
Kwam vandaag een man van 40 tegen die het aan het doen was op de fiets. Zn vrouw was hem uit aan het lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga maar mijn broertje van 11 meenemen om pokemon te vangen. dat valt minder op![]()
Dit is DE APP van 2016
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Werkelijk waar al jaren hele discussies gevoerd waarom ik toch čcht geen smartphone nodig was. Heb ouderwets klein telefoontje, kon daar mee bellen en voor in de trein had ik een iPod om op internet te kunnen. Maar ja, met beiden kan je géén pokemon go spelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:50 schreef nikky het volgende:
! Je bent fantastisch Isa!
M'n vriendin moest een paar keer verversen en toen werkte het wel.
Uitgeluld. Vandaag telefoon gekocht.
Vandaag op mijn dagelijkse rondje nagehoond door een stel straatschoffies. Gelukkig wogen de tientallen spelers die wel aardig praatten daar tegenop
![]()
![]()
Gewoon pidgy's evolven met zo'n happy egg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele telefoon maar even opnieuw opgestart. Dat balletje bleef in mijn scherm.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werkelijk waar al jaren hele discussies gevoerd waarom ik toch čcht geen smartphone nodig was. Heb ouderwets klein telefoontje, kon daar mee bellen en voor in de trein had ik een iPod om op internet te kunnen. Maar ja, met beiden kan je géén pokemon go spelenUitgeluld. Vandaag telefoon gekocht.
Welkom!👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Het erge is, dat ik mijn opa iedere keer voorbij zie lopen in mijn straat, omdat er hier een Pokestop zich bevindt. Volgens mij beginnen de buurtbewoners al te denken dat die vent Dementie heeft![]()
![]()
Niet in de avond. Dat is zelfs voor mij iets TE veel, tenzij de boys ergens heen gaan natuur lijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:49 schreef RRuben het volgende:
Hoe levelen mensen zo snel? loop je dag en nacht over straat ofzo?
graag op anoniem![]()
Jij zou wel raad weten als je plaatjes via Pokemon GO kon versturen naar andere spelers.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:53 schreef tjaptjoep het volgende:
Het erge is, dat ik mijn opa iedere keer voorbij zie lopen in mijn straat, omdat er hier een Pokestop zich bevindt. Volgens mij beginnen de buurtbewoners al te denken dat die vent Dementie heeftgraag op anoniem![]()
Zo, 6 kilometer erbij gelopen, komt wel goed met die eieren. Veel Zubats in de buitenwijken van Breda.
En een Jigglypuf rijker!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij zou wel raad weten als je plaatjes via Pokemon GO kon versturen naar andere spelers..
Digletpics ipv Dickpics?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij zou wel raad weten als je plaatjes via Pokemon GO kon versturen naar andere spelers.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
* OscarMopperkont is bijna Level 7. Straks even mijn 2 eieren in de incubator stoppen en een stukje wandelen. Heb hier 5 Pokestops om de hoek en mijn Pokeballen zijn bijna op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:56 schreef LompeHork het volgende:
wat is met hem gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gooien jullie hier gewoon herhaaldelijk dezelfde lowlevels of is het handig om gewoon goed te zoeken?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/shitty-charmander
Lees en huil..
En ik heb een powerbank gekocht voor mijn smartphone.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
welke? misschien ga ik ook een kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:04 schreef jogy het volgende:
En ik heb een powerbank gekocht voor mijn smartphone.graag op anoniem![]()
De eerste die ik zag toen ik op schiphol rondliep en mijn telefoon bijna leeg was.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke? misschien ga ik ook een kopen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
ahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:06 schreef jogy het volgende:
[..]
De eerste die ik zag toen ik op schiphol rondliep en mijn telefoon bijna leeg was..
graag op anoniem![]()
Kan de Ankers van harte aanbevelen, heb 2 van de oudere variant van deze:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke? misschien ga ik ook een kopen
https://www.amazon.de/Ank(...)r=8-4&keywords=anker"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Is het ontsnappen van beesten random? Of gooi je dan gewoon als een sukkel?Haters can be so lame and vicious
Misschien wat razzberries geven, dat kan helpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is het ontsnappen van beesten random? Of gooi je dan gewoon als een sukkel?
Weet ook niet precies waarom ze ontsnappen, hoog CP?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Pokemon met hogere CP hebben grotere kans om te ontsnappen. Volgens mij is het gewoon random na elke pokeball-worpquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien wat razzberries geven, dat kan helpen.
Weet ook niet precies waarom ze ontsnappen, hoog CP?![]()
Hoe werken die gyms precies? Degene die nu de gym bezet heeft iets hogere cp dan ikHaters can be so lame and vicious
Tangela gebroed, direct de sterkste in mn team met 174 CP.
En na tig Pidgeys heb ik er nog eentje nodig om genoeg candy te hebben om mn Pidgeotto te evolueren zijn ze nu allemaal gevlogen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Je kunt per gym zes Pokemon kiezen, dus enkel de zes sterksten tellen. Verder is het gewoon kijken bij die betreffende gym hoe sterk de Pokemon zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is de huidige collectie van mijn dochter (12). Zij vroeg mij aan jullie te vragen of dit een beetje goede zijn om mee te battle-en en wat ze zou moeten doen/hebben om beter te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in de buurt zijn ze vaak 500+ CP, dus dat heeft dan weinig nut.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is de huidige collectie van mijn dochter (12). Zij vroeg mij aan jullie te vragen of dit een beetje goede zijn om mee te battle-en en wat ze zou moeten doen/hebben om beter te worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Had 'ie z'n vrouw moeten neerhoeken. Pokemon is srs bsnss.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kwam vandaag een man van 40 tegen die het aan het doen was op de fiets. Zn vrouw was hem uit aan het lachen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Net gewoon 25 man oid in het zuiderparkiemand gebruikte een lure op een stop en als vliegen op stroop
Zelf ook gaan zitten, zo'n wierrook ding aan en gaan
Een seal gevonden, en iets met 2 ballen op de rug? Ik ben te slecht met namen. Maar eens gaan googlen over hoe dat battlen werkt, dat gaat voor geen meterDum de dum![]()
oke, game liep net vast op iOS, ben nu savegame kwijt
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Wat is trouwens de bedoeling bij zo'n gym? Dat heeft ze nog niet geprobeerd, kan je daarbij ook pokemons verliezen? Iemand die dat kan uitleggen in jip&janneketaal??Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Misschien ook handig om te weten dat de types verschillende sterktes en zwaktes hebben. Dus het is misschien niet ideaal om 2 pidgeottos en een pidgeot in te zetten (alle 3 flying type), aangezien een rock- of electric- type daar zo korte metten mee maakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt per gym zes Pokemon kiezen, dus enkel de zes sterksten tellen. Verder is het gewoon kijken bij die betreffende gym hoe sterk de Pokemon zijn.
Hier in de buurt zijn ze vaak 500+ CP, dus dat heeft dan weinig nut.![]()
Mijn Rattatat met cp10 weegt bijna 4 kg en mijn Rattatat met cp70 weegt 2.5 kg
Dikke langzame rat die eerstequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn Rattatat met cp10 weegt bijna 4 kg en mijn Rattatat met cp70 weegt 2.5 kg
Paras?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef Fe2O3 het volgende:
Een seal gevonden, en iets met 2 ballen op de rug? Ik ben te slecht met namen. Maar eens gaan googlen over hoe dat battlen werkt, dat gaat voor geen meter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Liefjes, we gaan jullie verhuizen!Geniet van alle ruimte en leef je uit!
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Liefjes, we gaan jullie verhuizen!Geniet van alle ruimte en leef je uit!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ik had net een lure achter mijn huis. Buurjongen zat met vrienden in de tuin en nog een jongerengroep bij het speeltuintje achter
Ik heb lekker veel Pokemon meegepiktmoest daarna mijn teenslippers uitdoen om niet opgemerkt te worden
![]()
![]()
Gastlyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
Weet iemand wat voor pokemon dit is? al een paar keer gezien maar niet te pakken gekregen.
[ afbeelding ]"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Alex Jonesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef Atak het volgende:
Alex Jones heeft weer zijn mening klaarliggen.
Fijn voor Alex Jones.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef Atak het volgende:
Alex Jones heeft weer zijn mening klaarliggen.![]()
Krijgen andere mensen dan ook de kans om die Pokemon te pakken? Of is het wie het eerste komt eerste maalt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:44 schreef Mishu het volgende:
Ik had net een lure achter mijn huis. Buurjongen zat met vrienden in de tuin en nog een jongerengroep bij het speeltuintje achter
Ik heb lekker veel Pokemon meegepiktmoest daarna mijn teenslippers uitdoen om niet opgemerkt te worden
![]()
Gastly volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
Weet iemand wat voor pokemon dit is? al een paar keer gezien maar niet te pakken gekregen.
[ afbeelding ]![]()
is dat niet Gastly?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Nee dat is niet Gastly maar dat stinkding van Team Rocket, weet de naam niet meer❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Koffing? Nee, het is echt een Gastlyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Nee dat is niet Gastly maar dat stinkding van Team Rocket, weet de naam niet meerSingle father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Je bedoeld Koffing, maar het is Gastlyquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Nee dat is niet Gastly maar dat stinkding van Team Rocket, weet de naam niet meer"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Nu net 1 gevangen met CP85 die weegt 1.88kgquote:
*bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:51 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je bedoeld Koffing, maar het is Gastly![]()
Our IQ's are droppingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:46 schreef Atak het volgende:
Alex Jones heeft weer zijn mening klaarliggen.![]()
![]()
Je bedoelt bedoelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:51 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je bedoeld Koffing, maar het is Gastly
Volgens mij is het Gastly.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: