Oh. Rightquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik gok dat het om CP gaat en niet het aantal
Precies.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik gok dat het om CP gaat en niet het aantal
Telefoon, Portemonee en sleutelbos. Net als anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?
Schoon ondergoed en een rol Duct-tapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Mijn telefoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Daar heb je skills voor nodig. Bepaalde mensen kunnen dat niet omdat ze ''denken'' dat het te veel werk is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is ook echt veel werk zo'n account maken
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.
denk niet dat het werkt. Legt de kleine afstanden afquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of vastmaken aan je stofzuigerrobot.
Een honkbalknuppel voor als ik Valor tegenkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat moet je met Ductapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Schoon ondergoed en een rol Duct-tape
Welkom bij de Resistance stickers om uit de delen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt er tenminste een in bereik!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles
hacks. Die past toch nooit in zo`n klein eitjequote:
Ik moet uit mijn slaapkamerraam hangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles
pfft zit al op 133 bird pokemonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |