Oh. Rightquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik gok dat het om CP gaat en niet het aantal
Precies.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik gok dat het om CP gaat en niet het aantal
Telefoon, Portemonee en sleutelbos. Net als anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat nemen jullie mee als je op pad gaat?
Schoon ondergoed en een rol Duct-tapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Mijn telefoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Daar heb je skills voor nodig. Bepaalde mensen kunnen dat niet omdat ze ''denken'' dat het te veel werk is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is ook echt veel werk zo'n account maken
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.
denk niet dat het werkt. Legt de kleine afstanden afquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of vastmaken aan je stofzuigerrobot.
Een honkbalknuppel voor als ik Valor tegenkom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
wat moet je met Ductapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Schoon ondergoed en een rol Duct-tape
Welkom bij de Resistance stickers om uit de delen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Je hebt er tenminste een in bereik!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles
hacks. Die past toch nooit in zo`n klein eitjequote:
Ik moet uit mijn slaapkamerraam hangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef Mishu het volgende:
Ik heb een pokestop achter mijn huis maar ik moet de hele tijd naar de keuken lopen daarvoor. De struggles
pfft zit al op 133 bird pokemonquote:
Niet. Je kunt de Battery Saver mode aanzetten zodat, op het moment dat je je telefoon op z'n kop houdt, het scherm wordt verduistert, de app moet echter wel actief op de voorgrond draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:11 schreef TheTraveler het volgende:
Ik heb een Android telefoon, hoe kan ik er voor zorgen dat mijn movement getracked wordt zonder dat ik die telefoon steeds met app actief op het scherm in m'n handen moet hebben?
ah joh zijn er maar 101quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef KingRoland het volgende:
400 magikarp candy voor een Gyarados
#TheGrind
Telefoon, powerbank, sleutels en een paar halve liters.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Dan ben je zeker stomdronken aan het vangen en sta je plots zonder het door te hebben bij zo'n grote groep kutkinderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:22 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Telefoon, powerbank, sleutels en een paar halve liters.
Ik kom geregeld een ingresser tegen die altijd wel ergens een halve liter in z'n jas heeft zitten en een rugzakje voorraad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:22 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Telefoon, powerbank, sleutels en een paar halve liters.
Hier geen problemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Ligt die er ook bij jullie uit steeds? Ik heb een pokemon club account i.p.v. een gmail account maar kan al sinds half 4 niet spelen.
Werkt hier ook prima op het momentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Ligt die er ook bij jullie uit steeds? Ik heb een pokemon club account i.p.v. een gmail account maar kan al sinds half 4 niet spelen.
Ik ben eigenlijk nog amper kinderen tegen gekomen. Hier in de buurt zijn het meer mensen van mijn leeftijd en ouder die het spelen. Er is hier ook een plek waar drie pokestops op een paar meter afstand staan. Daar is het elke dag feest met pokelures en bier. Goed voor je sociale leven dit spel :pquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:25 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Dan ben je zeker stomdronken aan het vangen en sta je plots zonder het door te hebben bij zo'n grote groep kutkinderen.
Meen je nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog amper kinderen tegen gekomen. Hier in de buurt zijn het meer mensen van mijn leeftijd en ouder die het spelen. Er is hier ook een plek waar drie pokestops op een paar meter afstand staan. Daar is het elke dag feest met pokelures en bier. Goed voor je sociale leven dit spel :p
Bij ons in het dorp staat een overdekte muziektent met twee pokestops.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik weet niet of ik dat cool vind of toch een tikje sad
Waarom is het sad als mensen lekker samen plezier hebben en een drankje doen? Random naar de kroeg gaan met maten is toch ook niet sad?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Meen je niet
Ja dat is met vrienden, dit is met wildvreemde mensen. En blikken goedkoop bierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Waarom is het sad als mensen lekker samen plezier hebben en een drankje doen? Random naar de kroeg gaan met maten is toch ook niet sad?
Nou en, als je plezier hebt samen boeit dat toch geen ruk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is met vrienden, dit is met wildvreemde mensen. En blikken goedkoop bier
Het is natuurlijk net buiten je comfort zone, maar kom op... pak een biertje en doe gezellig mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Meen je niet
Lees dit stukje eens...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is met vrienden, dit is met wildvreemde mensen. En blikken goedkoop bier
Zeg me alsjeblieft dat je 16 bent en dat je de vulploeg van de appie bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef Ozz-03 het volgende:
Speel het nu ook bijna een week, vorige week woensdag begonnen tijdens het werk.
Zit nu inmiddels op level 16 met o.a:
Jolteon - 648
Fearow - 628
Golbat - 621
Pidgeot - 575
Raticate - 555
Pidgeotto - 444 (Na levelen hopelijk 650+)
Persian - 419
Koffing - 369
Eevee - 345 (Na levelen hopelijk 750+)
Verder gelezen dat je een lucky egg moest gebruiken om vervolgens de eerste evolutie (12 candy's) uit te voeren. Vanmiddag allemaal Pidgeys, Weedles, Caterpies en Rattata's geëvolved.Ging in een half uur van level 13 naar 16.
Vanaf m'n kantoor ook een Pokéstop die steeds kan draaien met 3 andere op loopafstand. Thuis heb ik minder geluk en is er gewoon helemaal niks.
Al met al wel leuk, vooral als de halve afdeling ermee bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |