Ideaalquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of vastmaken aan je stofzuigerrobot.
He he he niet gelijk zo beginnen. Ze halen ook wel eens kinderen van het spoOr omdat hun voetbal erop rolde. Betekent niet dat we gelijk niet meer buiten mogen voetballen. Ff binnen de perken reageren. Drama om niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut hype is dit.
Er zijn mensen van het spoor gehaald!!
Godverdomme man, gelijk die servers plat. Kansloos
Heb je ook een leven of wat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef Helsinki het volgende:
Vangst van vandaag:
168 Pidgeotto
147 Seel
121 Dewgong
119 Dratini
72 Meowth
Pikatrain in je oog met 140km/uquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:27 schreef Slimpleton het volgende:
[..]
He he he niet gelijk zo beginnen. Ze halen ook wel eens kinderen van het spoOr omdat hun voetbal erop rolde. Betekent niet dat we gelijk niet meer buiten mogen voetballen. Ff binnen de perken reageren. Drama om niks.
Ik weet dat die stomme spreeuw hier op t koffie apparaat zit, maar ik kan m van 5 kantoren einde gang ver weg nog aanklikken en vangenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je moet al vrij dichtbij zijn, en hierdoor kunnen ze soms pokemon plaatsen op onbegaanbaar terrein.
Nu mis ik Wobbuffetquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:41 schreef RRuben het volgende:
Even wachten totdat de regen voorbij is en dan die Meowth ontvoeren muehahaha fak jullie team rocket
Is ook echt veel werk zo'n account makenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:42 schreef Moira. het volgende:
Wanneer wordt 'ie nou released in de Nederlandse Appstore, is er al een concrete datum?
Geen zin om een Amerikaanse iTunes account te maken
Tegen de tijd dat de hype over is mag Nederland meedoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is ook echt veel werk zo'n account maken
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.
Nouja, aangezien het mij niet genoeg boeit om het NU te willen spelen en niet nog een paar dagen kunnen wachten, is het idd te veel werk als ik 't binnenkort ook gewoon onder m'n eigen Apple ID kan downloadenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is ook echt veel werk zo'n account maken
Maar ik denk binnen nu en anderhalve maand ofzo.
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de hype over is mag Nederland meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |