Als DLCquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.
* LompeHork tikt aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn inmiddels geëvolueerde Poliwag Poliswag genoemd
Deze creativiteit
Is wel wat ze eindelijk willen.. vind de 5de en 6de gen niet zo heel leuk maar ik mis er wel een hoop inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Beter stoppen ze na de 2e of 3e generatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Alsjeblieft niet. Wat een troep zit daar tussen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Gewoon na generatie 3 stoppen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Beter stoppen ze na de 2e of 3e generatie.
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan.
Heb je al een Magigarp?
of dit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef Syntos het volgende:
Gewoon alles er in en wat je niet wilt vang je niet.
Maar maar maar gotta catch 'm allquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef Syntos het volgende:
Gewoon alles er in en wat je niet wilt vang je niet.
Hopelijk niet naar Waliby World of dat soort ongein.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:02 schreef houdjemond het volgende:
Oh en dit:
That is because Niantic has to manually spawn the legendaries. The legendaries, unlike the common and even rare Pokémon that permeate the rest of the game, do not show up unless they are manually made to show up.
So the way to get the legendaries is to wait for a special event to happen, and if Niantic’s prior game Ingress is any indication, there will be loads of special events, probably held monthly or whenever there is a new console Pokémon game released or to celebrate an anniversary of some kind.
Waarschijnlijk wel of je moet naar Groningen of Limburg op een maandag tussen 12 en 2..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk niet naar Waliby World of dat soort ongein.
Dank!quote:
Hoe kan dat nou, al dat waterquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee
Zie je jullie zijn veel creatiever
quote:It just so happens that the Westboro Baptist Church is a gym in Topeka, Kansas ― and users are battling for control of the location in order to troll the anti-LGBT church with the names of their Pokémon, like “LOVEISLOVE” and “STOP HATE!”
Genotquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:05 schreef Molurus het volgende:
Pokémon Go Users Are Trolling Westboro Baptist Church.
[..]
Geen probleem hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:13 schreef Molurus het volgende:
Overigens gaat het inloggen steeds moeilijker als je het mij vraagt. 1 op de 4 pogingen haal ik al lang niet meer.
Meestal blijft ie op 20% van loading screen hangen. En dan na een tijdje een paarse "retry" button.
Ook een google account? (Zou geen probleem moeten zijn, maar mss account gerelateerd ofzo.)quote:
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Het linkje in de OP doet het niet bij mij en de playstore zegt dat het niet available is in mijn country. Hoe krijg ik het nu geinstalleerd? Android hier.
Joh, al ben je 80quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik vandaag toch zeker zo'n 40 spelers ben tegengekomen, awesome.
Rij ik het bos in naar een pokestop, zitten er zeker 10 jongeren, kom ik aan met mijn 36 jaar. Dus ik zeg "Pokemonfeestje, jongens?" en die gasten allemaal volmondig "Ja!" en lachen. Ik vind het prachtig.
Ja, link doet het prima op mijn pc, niet op mijn telefoonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
quote:
Je zou een paar keer kunnen vernieuwen, 503 betekend volgens mij gewoon dat er teveel verbindingen zijn naar die site op dat moment.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, link doet het prima op mijn pc, niet op mijn telefoonDan krijg ik: 503 service available - No server is available to handle this request
Downloaden op pc en met een kabeltje op je telefoon zetten danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, link doet het prima op mijn pc, niet op mijn telefoonDan krijg ik: 503 service available - No server is available to handle this request
Ik riep vandaag ook op mijn werk dat als ik uit m'n werk ging lopen, ik wel pokemon ging vangen ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat maakt het alleen maar mooier, toch nog dat vleugje van schaamte.. daar sta je dan met zijn allen over rattata's en pidgeys te praten, maar gewoon lekker dom ouwehoeren met elkaar.
Ook een idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:27 schreef Reemi het volgende:
Downloaden op pc en met een kabeltje op je telefoon zetten dan
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik vandaag toch zeker zo'n 40 spelers ben tegengekomen, awesome.
Rij ik het bos in naar een pokestop, zitten er zeker 10 jongeren, kom ik aan met mijn 36 jaar. Dus ik zeg "Pokemonfeestje, jongens?" en die gasten allemaal volmondig "Ja!" en lachen. Ik vind het prachtig.
niets denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je aan dubbele pokemon als je de evolutie ervan er al hebt ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik eh, heb nog nooit een smartphone gehad en heb er vandaag één gekocht voor pokemon![]()
Ik moest vandaag na 5 jaar een telefoonabonnement afsluiten omdat ik niet meer van m'n werk kan profiteren. Heb bij mijn keuze ook rekening gehouden met Pokemonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een idee.
Al zou ik niet weten hoe.
ik eh, heb nog nooit een smartphone gehad en heb er vandaag één gekocht voor pokemon![]()
Als je hem transfered naar de Professor krijg je een candy welke je kunt gebruiken om de geevolueerde te power uppen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
I'm not even kidding.quote:
Je bedoelt wanneer je een Pidgeot hebt wat je dan nog met die pidgeys moet? XP vangen van de evoluties.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |