Tja ik drink geen bier.. maar gezellig op een stoeprandje zitten met de buurt in de stad kan best gezellig zijn op een zomeravondquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind een 'hihi hai' ook echt wel grappig
Maar alles met blikken bier op een straathoek gaat mij gewoon te ver
Ik dacht ook dat het Moltres was.. the dissapointmentquote:
Downtown Tulsa of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:43 schreef DeLuna het volgende:
Jigglypuff en Drowzee gevangen onderweg. Verder maar weinig.. Volgensmij had ik in de grote stad moeten wonen
Bij een ziekenhuis liepen mensen de kelder in op zoek naar Pokémon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:36 schreef KingRoland het volgende:
net op RTL nieuwswelke flapdrol gaat nou op het spoor of tijdens het rijden naar Pokémon zoeken. Ga gewoon lekker lopen of zitten met een lure.
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:49 schreef RichardRichard het volgende:
Net 2x charmander uit 2 2km eieren
Dank!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]twitter:Chavasch twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 19:11:09Team #instinct #PokemonGO #yellow @ the office https://t.co/ix00U1tmq2 reageer retweet
Jemigquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Downtown Tulsa of zo. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:49 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bij een ziekenhuis liepen mensen de kelder in op zoek naar Pokémon.
En het ziekenhuis stomverbaasd dat mensen zomaar overal kunnen komen omdat ze zelf niks op slot doen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank!
Nu zie je nog de foto niet helaas.
Zal eens kijken hoe en wat
Ik hoop het. Ik mis er echt een aantalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zullen ze straks echt alle 722 Pokemon in het spel stoppen.
Beter dan mijn Kakuna Matataquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn inmiddels geëvolueerde Poliwag Poliswag genoemd
Deze creativiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |