Hij heeft wel access maar wordt niet gebruikt aldus Niantic. Tevens zou het in een update gefixt worden, wat betreft google account danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I'm not even kidding.
De access is wel eh, dubieus zeg. Is dat wel goed? Access to billing services, prevent phone from sleeping, modify or delete contents of your sd card etc etc.
Allemaal vrij logisch verklaarbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I'm not even kidding.
De access is wel eh, dubieus zeg. Is dat wel goed? Access to billing services, prevent phone from sleeping, modify or delete contents of your sd card etc etc.
En dan als je de candy etc hebt gewoon releasen dus ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je bedoelt wanneer je een Pidgeot hebt wat je dan nog met die pidgeys moet? XP vangen van de evoluties.
Vaak vernieuwen deed het hem uiteindelijk overigens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
Je zou een paar keer kunnen vernieuwen, 503 betekend volgens mij gewoon dat er teveel verbindingen zijn naar die site op dat moment.
Jup als je bijv. 100 pidgeys vangt kan je een X aantal aan die professor geven, en vervolgens alles wat je overhebt kan laten evolueren voor 500 xp.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan als je de candy etc hebt gewoon releasen dus ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak vernieuwen deed het hem uiteindelijk overigens.
Thanks en je kan ook bijvoorbeeld met candy die je voor weedle krijgt Kakuna laten evalueren neem ik aan ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jup als je bijv. 100 pidgeys vangt kan je een X aantal aan die professor geven, en vervolgens alles wat je overhebt kan laten evolueren voor 500 xp.
tip; verzamel ze tot een moment dat je een half uur lang met een lucky egg kan evolueren, dan krijg je 1000xp per evolutie
Ja, zelfde hierquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:40 schreef Voszje het volgende:
Bij mij werkt het niet meer.Ik heb gewoon verbinding, maar het Pokeballetje blijft draaien
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thanks en je kan ook bijvoorbeeld met candy die je voor weedle krijgt Kakuna laten evalueren neem ik aan ?
Onder mijn Android met PTC account werkt alles nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:40 schreef Voszje het volgende:
Bij mij werkt het niet meer.Ik heb gewoon verbinding, maar het Pokeballetje blijft draaien
Eerder zag ik dat balletje überhaupt niet, even opnieuw gestart en toen werkte het. Nu helpt het opnieuw starten niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zelfde hierMaar ik weet nog niet wat normaal is, wat lag is en hoe het werkt
Mooi man en geen advertentiesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef KingRadler het volgende:
ze gaan ook goud geld verdienen aan het Pokemon Go Plus bandje 40 EURO pfff
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:49 schreef RRuben het volgende:
Hoe levelen mensen zo snel? loop je dag en nacht over straat ofzo?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook een idee.
Al zou ik niet weten hoe.
ik eh, heb nog nooit een smartphone gehad en heb er vandaag één gekocht voor pokemon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |