Uhm.... vast wel, want hij telt ook m'n stappen (daar gebruikt ie ook die beweging voor) en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je hem toegang gegeven voor je gyroscope and accelerometer
Juist, maar als je 100k stardust hebt kan het fijn zijn om dit in de sterkste pokemon te gooien. Deze moet je dan wel willen houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
of gewoon pidgey's evolven om sneller te levelen. Hoger level = beter pokemon vangen.
Dat doet hij toch met je GPS? Aangezien het niet x aantal stappen is maar x aantal km.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm.... vast wel, want hij telt ook m'n stappen (daar gebruikt ie ook die beweging voor) en dergelijke.
Ik heb alle posities en standjes gebprobeerd, maar nergens gaat ie op een soort van standby.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
En echt met speaker dicht bij de grond en microfoon hoger zeg maar? (Dus niet horizontaal met scherm naar beneden ofzo.)
Ja dit heb ik ook gemerkt. Eerst ben je blij met Pidgey van +-100, want Pidgeotto van 200+.. Tot je een Pidgey van 170-200 tegenkomt.. Veel stardust gebruikt om een Pidgeot naar 600+ te krijgen. Gelukkig vandaag nog een Kingler voor de deur gevangen met 500 CPquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen zorgen, je krijgt genoeg! Maar pokemon als Piggy ga je nog zo vaak tegenkomen met hoger CP, dat je beter de CP kan stoppen in een rare om die sterk te houden. De MAX CP gaat omhoog met je level.
Heb je de maps van google gedownload? als je dat doet dan scheelt dat al enorm!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:35 schreef Feyenoord035 het volgende:
Ik heb het verwijderd. Is leuk spel maar mijn telefoon gaat er te snel van leeg. Als Pokemon ook nieuwe Pokemon er in gaat doen in de toekomst is mijn lol er helemaal van af.
Ik download weer als er iets voor de batterij os bedacht.
Als dat zo is, dan toch ook met snelheidsbegrenzer. Want als ie stilligt in m'n auto word er niks geteld.quote:
En hij staat echt nog steeds ingesteld op 'energy saver' aan? (Ik merk dat bij opnieuw inloggen de setting soms weg is.. beetje vaag.)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alle posities en standjes gebprobeerd, maar nergens gaat ie op een soort van standby.
Alleen na verloop van tijd. En dan lockt ie dus gewoon.
Ja. Batterij balkje is ook geel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
En hij staat echt nog steeds ingesteld op 'energy saver' aan? (Ik merk dat bij opnieuw inloggen de setting soms weg is.. beetje vaag.)
5squote:Maar anders weet ik het ook niet. iPhone 4, 5 of 6? (5 hier.)
Ja tot 15km/u. Vaak heb ik op het moment dat ik stop met bewegen dat hij gaat tellen hoeveel (k)m ik heb gelopen en dan plots een ei erbij. Nvm.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan toch ook met snelheidsbegrenzer. Want als ie stilligt in m'n auto word er niks geteld.
En als ik bv op dezelfde positive sta te dansen, dan telt ie wel als zijnde stappen.
Batterij saver van de app he, niet van de iPhonequote:
Lol, dat zou hem best wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Batterij saver van de app he, niet van de iPhone
Was te verwachten. En dan is t de schuld van t spel, en niet de gun lawquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Nixx- het volgende:
http://nationalreport.net(...)-playing-pokemon-go/
Whut?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Batterij saver van de app he, niet van de iPhone
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lol, dat zou hem best wel eens kunnen zijn.Dat zijn van die dingen, daar denk je niet aan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Zit er een battery saver in de Pokémon app zelf?
Whahahaoeps, dat zie ik NU pas
Dat dus. Power save mode van de iphone kan wel weer uit. Je moet de energy saver hebben onder settings van de app zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die van de iPhone zelf bedoeldequote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat dus. Power save mode van de iphone kan wel weer uit. Je moet de energy saver hebben onder settings van de app zelf.
Dom kut kindquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Nixx- het volgende:
http://nationalreport.net(...)-playing-pokemon-go/
Hush! This shall never be mentioned again! EVER!quote:
ANG3L!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Edit: Goh wat gata ie nou mooi op zwart als ie op z'n kop ligt!![]()
![]()
![]()
![]()
Domme kut amerikanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |