Ik zal t straks eens proberen, want vond t nogal irritant steeds t scherm open te houden en met dat ding in m'n hand te wandelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
je moet hem met het scherm naar de buitenkant in je zak doen. Gebeurt er niks
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nope.Scherm is dan disabled. Best nice eigenlijk. Werkt zeker niet op android? (iphone hier idd.)
Geen dust aan je pidgeotto besteden hèquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:46 schreef skysherrif het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog straks met 540 pidgeotto gaat worden
Maar niemand die me kan vertellen of mn scyther met aanval 3 en 25 nutteloos is?
Bij mij crasht hij na battery save mode.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat is een oplossing voor t batterij probleem. Niet voor t problem dat ik 'm open in m'n hand moet houden
Niet gedaan! Maar ik wil dat miss wel met die scyther doen... is dat het waard met die aanvallenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen dust aan je pidgeotto besteden hèIs zonde
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bij mij crasht hij na battery save mode.
Werkt op mijn Android (6.0.4 ofzo) wel, zojuist getest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nope.Scherm is dan disabled. Best nice eigenlijk. Werkt zeker niet op android? (iphone hier idd.)
En je hebt de kaart voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)
Nice! Redelijk essentiele feature wel denk ik. Anders loop je idd de hele tijd naar je scherm te turen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Werkt op mijn Android (6.0.4 ofzo) wel, zojuist getest.
Pokémon, goed voor de fiets economiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:51 schreef Slimpleton het volgende:
Ik weet ook niet zo goed welke het nou waard zijn om te upgraden. Heeft iemand van jullie daar al een handig overzichtje voor gespot ofzo? Upgrade m'n hypno nu alleen maar gewoon om m'n gym te kunnen reclaimen. Heb wel gelijk een fiets aangeschaft, want in dezelfde straal van 2km om m'n huis heen lopen gaat vervelen.
En echt met speaker dicht bij de grond en microfoon hoger zeg maar? (Dus niet horizontaal met scherm naar beneden ofzo.)quote:
Maar die Meowth hier dichtbij komt er niet op af.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat er ook alleen maar pokemons komen die ook al natuurlijk in die omgeving zouden voorkomen.
Zo snel mogelijk tikken werkt het beste. Als je een volledige balk-skill hebt kan je hem lang ingedrukt houden voor de skill, maar dit is enkel nuttig bij een grotere balk. Kleinere balkjes zijn te slap en de animatie duurt te langquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:52 schreef YokiKater het volgende:
Wat is een goede tutorial/uitleg over aanvallen en gyms? Want daar heb ik dus echt totaal geen kaas van gegeten. Ik zag wel dat er twee ruige pokemons in de lokale gym zaten en ik dus eerst een eigen pokemon moet evolven/upgraden whatever voordat ik daar iets kan betekenen.
Samequote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)
Enkel rare pokemon zijn waardevol om te upgraden. En dan voornamelijk wanneer ze hoog zijn. Je wilt enkel stardust besteden aan Pokémon die je end-game ook wil hebben. Garidos, Hypno, etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:51 schreef Slimpleton het volgende:
Ik weet ook niet zo goed welke het nou waard zijn om te upgraden. Heeft iemand van jullie daar al een handig overzichtje voor gespot ofzo? Upgrade m'n hypno nu alleen maar gewoon om m'n gym te kunnen reclaimen. Heb wel gelijk een fiets aangeschaft, want in dezelfde straal van 2km om m'n huis heen lopen gaat vervelen.
Oepsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Enkel rare pokemon zijn waardevol om te upgraden. En dan voornamelijk wanneer ze hoog zijn. Je wilt enkel stardust besteden aan Pokémon die je end-game ook wil hebben. Garidos, Hypno, etc.
Heb je hem toegang gegeven voor je gyroscope and accelerometerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
of gewoon pidgey's evolven om sneller te levelen. Hoger level = beter pokemon vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Enkel rare pokemon zijn waardevol om te upgraden. En dan voornamelijk wanneer ze hoog zijn. Je wilt enkel stardust besteden aan Pokémon die je end-game ook wil hebben. Garidos, Hypno, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |