Wat? Dus als ik Battery saver aanzet dan hatchen mn eggs ook in de auto?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met energy saver aan telt ie wel. (En geeft ie ook alert op nearby pokemons.)
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat? Dus als ik Battery saver aanzet dan hatchen mn eggs ook in de auto?
Ah oke, misschien zo nog even snel heen rennen danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik had dat ook met Eevee, elke keer drie/twee stapjes... Ik moest ergens dus toch naar rechts en zo kwam ik uiteindelijk wél dichterbij.Hoe ver het uiteindelijk was? Niet ver, gewoon een andere straat ingelopen.
Nee, de kilometerteller is begrensd op een maximumsnelheid van 15 km/u ofzo. Als je sneller gaat dan tellen je kilometers niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat? Dus als ik Battery saver aanzet dan hatchen mn eggs ook in de auto?
Serieus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh, met energy saver telt hij wel door bij het uitschakelen van je beeldscherm?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, de kilometerteller is begrensd op een maximumsnelheid van 15 km/u ofzo.
De km-teller is bugged as hell.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, de kilometerteller is begrensd op een maximumsnelheid van 15 km/u ofzo. Als je sneller gaat dan tellen je kilometers niet.
Serieus, ja. Is ff wennen hoe dat werkt.. met energy saver aan gaat je scherm op donker als je je telefoon ondersteboven houdt. Zo kun je hem ondersteboven in je broek stoppen zonder hem te locken.quote:
Juistem. Dus niet locken, maar energy saver aan en ondersteboven in je broek stoppen. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh, met energy saver telt hij wel door bij het uitschakelen van je beeldscherm?
Heel nauwkeurig is de teller niet nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De km-teller is bugged as hell.
Vanmiddag 2.5Km gewandeld (langzaam).
Collega1 registreert 2.2Km
Collega2 registreer 1.5Km
En ik kom op 1.1Km uit
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus, ja. Is ff wennen hoe dat werkt.. met energy saver aan gaat je scherm op donker als je je telefoon ondersteboven houdt. Zo kun je hem ondersteboven in je broek stoppen zonder hem te locken.
In dat geval tellen de kilometers en vibreert ie bij nearby pokemons.
En als ik google location history op vraag van vandaag klopt hij precies op de meter nauwkeurig, het is ook echt de app die het niet registreert.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heel nauwkeurig is de teller niet nee.
Ja maar dat is een oplossing voor t batterij probleem. Niet voor t problem dat ik 'm open in m'n hand moet houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, met gedimd scherm reageert ie niet idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]![]()
Geniaal, dank je.
en hij "locked" hem uit zichzelf zag ik?
Is een oplossing voor beide.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat is een oplossing voor t batterij probleem. Niet voor t problem dat ik 'm open in m'n hand moet houden
Dat had ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Die van mij loopt gewoon door terwijl ik stil zit
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus, ja. Is ff wennen hoe dat werkt.. met energy saver aan gaat je scherm op donker als je je telefoon ondersteboven houdt. Zo kun je hem ondersteboven in je broek stoppen zonder hem te locken.
In dat geval tellen de kilometers en vibreert ie bij nearby pokemons.
Ik vermoed dat er wat fuzy logic in zit om te detecteren of je wel echt wandelt en niet stiekem iets anders doet zoals autorijden. Er zullen nog wel wat bugs in die logic zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En als ik google location history op vraag van vandaag klopt hij precies op de meter nauwkeurig, het is ook echt de app die het niet registreert.
je moet hem met het scherm naar de buitenkant in je zak doen. Gebeurt er niksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat van dat ondersteboven aanhouden wist ik niet (bij iPhone bedoel je toch?)
Ga je dan niet pocketdialen?
Denk dat er ook alleen maar pokemons komen die ook al natuurlijk in die omgeving zouden voorkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef RRuben het volgende:
Wat zit er in die incense? Vetbollen ofzo? Komen alleen maar pidgeys
Nope.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat van dat ondersteboven aanhouden wist ik niet (bij iPhone bedoel je toch?)
Ga je dan niet pocketdialen?
Het werkt volgens mij net z oals het normaal spawnen... hogere kans/lagere kans pokemon enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef RRuben het volgende:
Wat zit er in die incense? Vetbollen ofzo? Komen alleen maar pidgeys
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logisch dat je Meowth niet kan vinden als je met de hond gaat wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |