Die van mij wordt ook tricky.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn al 33 relaties gesneuveld door Pokemon Go zeiden ze net op de radio.
romantischquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:23 schreef Voszje het volgende:
Mijn man ging tenminste mee op Pokémonjacht.
Maar hoeveel chickies zijn er al gehosseld bij de pokestops? En hoeveel relaties zijn daar uit gekomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn al 33 relaties gesneuveld door Pokemon Go zeiden ze net op de radio.
haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Die van mij wordt ook tricky.
Vriendinlief: "Wil je even mee naar de winkel?"
Ik: "Ja als jij rijdt?"
Vriendinlief: "Ja jij wil weer met dat stomme spel gaan spelen onderweg ja, ik word er gek van".
Haha
hoe het werkt:quote:
Dat weet ik ook niet. In ieder geval wel al één date.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar hoeveel chickies zijn er al gehosseld bij de pokestops? En hoeveel relaties zijn daar uit gekomen?
Dat lopen duurt met een kantoorbaan echt eeuwenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:00 schreef DaMSWer het volgende:
Nog een halve km lopen dan is m'n eerste eitje klaar. Kan ik vandaag niet met pauze in verband met te weinig bezetting! Grrrr
Langzamer fietsenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lopen duurt met een kantoorbaan echt eeuwenWant hij registreerd de fiets of auto KM's niet mee.
![]()
Ook wel jammer dat ie echt met scherm open aan moet staan om te tellen. Loop je de hele tijd met die telefoon in je hand. De stappenteller telt toch ook gewoon als ie in m'n broekzak zit?
Lekker file vorming vanwege Pokémon Goquote:
Logisch dat je Meowth niet kan vinden als je met de hond gaat wandelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:33 schreef RRuben het volgende:
Hoever is 3 voetstappen lopen? Deed net een rondje met de hont en er was een Meowth de hele tijd op 2 of 3 stappenIk kwam maar niet dichterbij
Ik had dat ook met Eevee, elke keer drie/twee stapjes... Ik moest ergens dus toch naar rechts en zo kwam ik uiteindelijk wél dichterbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:33 schreef RRuben het volgende:
Hoever is 3 voetstappen lopen? Deed net een rondje met de hont en er was een Meowth de hele tijd op 2 of 3 stappenIk kwam maar niet dichterbij
Met energy saver aan telt ie wel. (En geeft ie ook alert op nearby pokemons.)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lopen duurt met een kantoorbaan echt eeuwenWant hij registreerd de fiets of auto KM's niet mee.
![]()
Ook wel jammer dat ie echt met scherm open aan moet staan om te tellen. Loop je de hele tijd met die telefoon in je hand. De stappenteller telt toch ook gewoon als ie in m'n broekzak zit?
Maar het is een klein hondje die liev is voor kattenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logisch dat je Meowth niet kan vinden als je met de hond gaat wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |