SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
Hans1988
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
YokiKater
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
KaBuf
Kwaitnait
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beïnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammetjuh94 op 12-07-2016 15:46:20 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Instinct
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Kak, te laat. Hoosbui nuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, het lijkt erop dat het zometeen gaat regenen, maar ik wil de benen even strekken. Op naar de pokestop en even een kort rondje door het dorp![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Iemand heeft een lure gedaan bij een pokestop op 2km, maar ik ben bang dat als ik daar heen ga en ik er ben dat ie dan weg is
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Team Mystic hier.. Willen jullie me toevoegen in de lijst?Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')![]()
Dat moment dat je in 2 minuten tijd 6 medespelers tegenkomt en dat ze allemaal zeker 20 jaar jonger zijn dan jezelf![]()
![]()
Ik heb het verwijderd. Is leuk spel maar mijn telefoon gaat er te snel van leeg. Als Pokemon ook nieuwe Pokemon er in gaat doen in de toekomst is mijn lol er helemaal van af.
Ik download weer als er iets voor de batterij os bedacht.![]()
Bedankt allemaal voor de antwoorden!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Jup, ik stond net in mijn pauze bij de pokestop en had dit gevoel:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:33 schreef YokiKater het volgende:
Dat moment dat je in 2 minuten tijd 6 medespelers tegenkomt en dat ze allemaal zeker 20 jaar jonger zijn dan jezelf
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar bestaan battery packs voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:35 schreef Feyenoord035 het volgende:
Ik heb het verwijderd. Is leuk spel maar mijn telefoon gaat er te snel van leeg. Als Pokemon ook nieuwe Pokemon er in gaat doen in de toekomst is mijn lol er helemaal van af.
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup, ik stond net in mijn pauze bij de pokestop en had dit gevoel:
[ afbeelding ]Inderdaad, dat dus.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
All Hail Team Instinct! All Hail Lord Battery Jesus!
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En poef, een Spearow op m'n balkon
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Cubone uit mijn 5k egg en kabuto uit mijn 10k egg.
Not bad.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In de pauze met 6 collegae weggeweest, te laat gekomen voor de teammeeting omdat we per se nog een gym wilden veroveren en daarna kwamen we ook nog Pikachu tegen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Spoofers gonna spoof.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef skysherrif het volgende:
https://www.twitch.tv/liveuitlimburg
deze gast zit te cheaten.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Stiekem zou ik het ook wel een beetje willen doen, in mijn kutdorp.quote:
Maar dan kan je ook weer niet echt trots zijn met je resultaat, plus wie weet wordt je straks gebanned.![]()
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef Ceased2Be het volgende:
In de pauze met 6 collegae weggeweest, te laat gekomen voor de teammeeting omdat we per se nog een gym wilden veroveren en daarna kwamen we ook nog Pikachu tegen![]()
![]()
Wat doet die dan? Kan niet kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef skysherrif het volgende:
deze gast zit te cheaten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lijkt erop dat hij loopt te rommelen met gps en dus overal bij kan zonder te lopen.quote:
Maar die gast krijgt vanzelf een ban.![]()
Da's wel sneuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
lijkt erop dat hij loopt te rommelen met gps en dus overal bij kan zonder te lopen.
Maar die gast krijgt vanzelf een ban.
1. bluestacks downloadenquote:
2. Fake GPS APK installeren
3. Pokemon go installeren.
4. profit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nogal ja. Daarom kwam ik hier ook maar even kijken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
5. banquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1. bluestacks downloaden
2. Fake GPS APK installeren
3. Pokemon go installeren.
4. profit.![]()
Met Youtube gaming wel volgens mij. Met Twitch niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Kan je rechtstreeks op twitch streamen vanaf je mobiel eigenlijk?![]()
Jammer, anders zou ik het wel willen doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met Youtube gaming wel volgens mij. Met Twitch niet.
Anders moet ik met een laptp door het dorp gaan lopen![]()
![]()
Jeetje aan de ene kant lijkt deze game me wel grappig maar eigenlijk ook te intensief.
Moet je perse van pokemon verstand hebben of moet ik eerst 10 uur tutorial kijken?
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.![]()
Tsja sommige mensen maakt dat niet uit.quote:
Zou het zelf nooit doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee gewoon gaan lopen/fietsen in de buurt en ze vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:48 schreef misterxvany het volgende:
Jeetje aan de ene kant lijkt deze game me wel grappig maar eigenlijk ook te intensief.
Moet je perse van pokemon verstand hebben of moet ik eerst 10 uur tutorial kijken?
af en toe even bij een pokestop stoppen voor een paar balletjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is totaal anders dan de normale Pokémon games.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:48 schreef misterxvany het volgende:
Moet je perse van pokemon verstand hebben of moet ik eerst 10 uur tutorial kijken?![]()
Gister summit1g had laptop etc. in z'n rugzak gedaan en een stream opgezet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer, anders zou ik het wel willen doen.
Anders moet ik met een laptp door het dorp gaan lopen
Alleen na 2 uur was z'n batterij op
Opzich wel een grappig stream, hij had 2 cams meegenomen en z'n muis met plakband aan zichzelf vastgemaakt zodat hij cam aan en uit kon zetten. Alleen was hij vergeten dat 2 camera's had en typte zijn wachtwoord met een cam gericht op z'n telefoon![]()
![]()
Hij is een CS GO streamer toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gister summit1g had laptop etc. in z'n rugzak gedaan en een stream opgezet.
Alleen na 2 uur was z'n batterij op
Opzich wel een grappig stream, hij had 2 cams meegenomen en z'n muis met plakband aan zichzelf vastgemaakt zodat hij cam aan en uit kon zetten. Alleen was hij vergeten dat 2 camera's had en typte zijn wachtwoord met een cam gericht op z'n telefoon
Haha, shit wat doe je dan? Niet gelijk gehacked?![]()
![]()
Ja CSGO streamer maar hoe doet tegenwoordig veel andere games.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij is een CS GO streamer toch?
Haha, shit wat doe je dan? Niet gelijk gehacked?
En gelukkig voor hem had hij 2 factor authentication aan, hij belde z'n vriendin zodat die zijn wachtwoord op gmail/twitch etc. kon veranderen![]()
![]()
Ik zie hem gewoon stilstaan, maar wel bij 4 spots en met constant pokemons. Fucking vreemd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef skysherrif het volgende:
deze gast zit te cheaten.![]()
Bij Ingress ging het ook vrij hard hoor. Ze checken het best streng (al zijn ze nu druk met adnere dingen vermoed ik.)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
En als hij zo wil spelen, slim toch."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee gewoon gaan lopen/fietsen in de buurt en ze vangen.
af en toe even bij een pokestop stoppen voor een paar balletjes.Top. Hoeveel moet je lopen om een beetje te kunnen spelen? Als ik hoor van 10km om iets te kunnen hebben...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is totaal anders dan de normale Pokémon games.
WAAR WAAR WAAR DAN KOM IK ER OOK AANquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Fylax het volgende:
OMG IEMAND HEEFT EEN LURE OP EEN POKEMON STOP GEZET HIER IN DE BUURT IK GA ER OP AFvor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Je kan eieren uit laten komen door een bepaalde afstand te lopen (2km, 5km of 10km).quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef misterxvany het volgende:
[..]
[..]
Top. Hoeveel moet je lopen om een beetje te kunnen spelen? Als ik hoor van 10km om iets te kunnen hebben...
Maar voor de rest kan je gewoon een beetje rondlopen om pokemons te vangen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga jij ook spelen, ouwe reus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
En als hij zo wil spelen, slim toch.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Er was laatst een glorieuze banwavequote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bij Ingress ging het ook vrij hard hoor. Ze checken het best streng (al zijn ze nu druk met adnere dingen vermoed ik.). In Breda ook eentje wiens account nu verdwenen is
.
pas op dat ie je niet naar een of ander steegje lokt om je pokemons te jattenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Fylax het volgende:
OMG IEMAND HEEFT EEN LURE OP EEN POKEMON STOP GEZET HIER IN DE BUURT IK GA ER OP AF![]()
Hij duurt 30 min. Dus de vraag is hoe lang is hij daar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:33 schreef DeLuna het volgende:
Iemand heeft een lure gedaan bij een pokestop op 2km, maar ik ben bang dat als ik daar heen ga en ik er ben dat ie dan weg isNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Of nog erger, je telefoonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
pas op dat ie je niet naar een of ander steegje lokt om je pokemons te jatten![]()
![]()
Ik geloof er weinig vanquote:
Of nog erger, je anale maagdelijkheid.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja precies. Ben er niet heen gegaan. Kwam een dikke bui overquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij duurt 30 min. Dus de vraag is hoe lang is hij daar?
* OscarMopperkont is team Valor btwHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Dat hoeft niet perse erg te zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of nog erger, je anale maagdelijkheid.![]()
Net mijn eerste Weedle gevangen, op het toilet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik had net een Weedle in de keukenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net mijn eerste Weedle gevangen, op het toilet.![]()
![]()
Tussen je benen zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Haters can be so lame and vicious
Deed het zeer?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is beter dan een Onyx denk ik zo.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Koop een Xiaomi Powerbankquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:58 schreef Nixx- het volgende:
Als mensen info willen hebben over goede battery packs, let me know!!
Goedkoop en goede kwaliteit.![]()
Nu geloof ik jequote:
Lets you knowquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:58 schreef Nixx- het volgende:
Als mensen info willen hebben over goede battery packs, let me know!!vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw![]()
Xiaomi, Blitzwolf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:58 schreef Nixx- het volgende:
Als mensen info willen hebben over goede battery packs, let me know!!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ja. 1KG.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:59 schreef KingRadler het volgende:
zijn mensen al afgevallen na het spelen van PokemonNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Koop een Xiaomi Powerbank
Goedkoop en goede kwaliteit.![]()
Laatste vraag.
Hoeveel GB internet heb ik nodig?Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.![]()
Team Instinct:
Drizzt_DoUrden
aub
Intern geheugen, RAM, Data?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:01 schreef misterxvany het volgende:
Laatste vraag.
Hoeveel GB heb ik nodig?![]()
Van men fiets jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:59 schreef KingRadler het volgende:
zijn mensen al afgevallen na het spelen van Pokemonvor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
Voor internet bedoel je? Pokemon Go vreet 25Mb per uur volgens mijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:01 schreef misterxvany het volgende:
Laatste vraag.
Hoeveel GB heb ik nodig?![]()
Hoeveel wil je spelen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:01 schreef misterxvany het volgende:
Laatste vraag.
Hoeveel GB internet heb ik nodig?![]()
Op een dag 30.000 stappen, 3 uur longboarden en 2 uur fietsen doen dat met jequote:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
10 bij mijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor internet bedoel je? Pokemon Go vreet 25Mb per uur volgens mij![]()
Onderbouwing?quote:10mb per uur gemiddeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:01 schreef misterxvany het volgende:
Laatste vraag.
Hoeveel GB internet heb ik nodig?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
let me know! Die ik nu heb werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:58 schreef Nixx- het volgende:
Als mensen info willen hebben over goede battery packs, let me know!!![]()
quote:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor internet bedoel je? Pokemon Go vreet 25Mb per uur volgens mij25MB per uur?quote:En ik ben nog eens werkloos ook! Dat wordt een hele grote bundel.
Kan ook 10 zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef misterxvany het volgende:
[..]
[..]
[..]
25MB per uur?En ik ben nog eens werkloos ook! Dat wordt een hele grote bundel.
Heb niet precies gemeten maar het is niet super veel.
![]()
Fanatiekeling.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Op een dag 30.000 stappen, 3 uur longboarden en 2 uur fietsen doen dat met je![]()
![]()
"Deze producten werken niet goed want [link naar ander product]"quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/Ank(...)=1-11&keywords=anker
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
https://mic.com/articles/(...)what-will#.61LpmvJy2quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef KingRadler het volgende:
sla je Google maps kaart offline op als je thuis bent via WIFI
scheelt je data en batterij
Nope werkt niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er komt een Tijdelijk forum voor deze hype!
Of ze zijn er mee bezig
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Cool, thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef KingRadler het volgende:
sla je Google maps kaart offline op als je thuis bent via WIFI
scheelt je data en batterij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Een Weedle past hier nog wel erbij op het toilet, een Onyx is echt te groot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Deed het zeer?
Is beter dan een Onyx denk ik zo.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ankerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/Ank(...)=1-11&keywords=ankerAlleen maar kwaliteit
Na veel zoeken ook eindelijk een powerbank van Anker weten te vinden bij Bol.com. Uit Duitsland wilden ze hem niet versturen naar NederlandNu is de bestelling veranderd naar 3-5 dagen. Live chat reageert gewoon niet
Wat is dat Bol.com de afgelopen jaren kut geworden zeg.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Damn jullie gaan hard
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou, omhoog met dat dikke lijfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik baal er echt van dat ik vanaf mijn bureau de pokestop net niet haal.
[ afbeelding ]
Als ik weer naar buiten ga zit ik denk ik thuis.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, omhoog met dat dikke lijf
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er ontsnapt net een Butterfree aan mij op kantoor.Er zat ook een rode ring omheen ipv een groene, was dat?
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Stond mobiel ingesteld op 4g ipv 3g waardoor ik dus geen internet buiten had. Dus geen pokéstop zonet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Extra moeilijk te vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef dimmak het volgende:
Er ontsnapt net een Butterfree aan mij op kantoor.Er zat ook een rode ring omheen ipv een groene, was dat?
Trotste mama van Ambar
Kleur van ring is moeilijkheidsgraad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef dimmak het volgende:
Groen is easy
Oranje is medium
Rood is hard![]()
Hoe kan ik pokemon inwisselen voor candy? Enkel door transfer naar de professor of ook op een andere manier?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Besteld!! Ook handig voor op Lowlands hahah:pquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/Ank(...)=1-11&keywords=ankervor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
quote:Ok, ik had dus eerder moeten beginnen met razz berries te gooien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kleur van ring is moeilijkheidsgraad.
Groen is easy
Oranje is medium
Rood is hard
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Je kan er geen uit Eggs krijgen.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat ik net heb meegemaakt met een rondje fietsen
Er was een pokestop met een lure module, dus ik onderweg, was de lure al voorbij, staan daar 10 kinderen, ik snel doorfietsen.
Fiets ik naar een gym, plaats er een pokemon en ga weer weg, tegemoet fietsen twee jongeren, en even later zie ik dat mijn pokemon dood is. Dus ik snel terugfietsen om die lui aan te spreken maar ze waren al weg.
Toen kwam ik nog twee jongens op de voet tegen, we keken elkaar aan en hij zei: POKEMON FOR LIFE en ik reageerde YASSS
En nu regent het dus ben snel weer naar binnen gegaan.(she/her)![]()
Waarom wilde je die jongens aanspreken? "NIET AAN MIJN GYM KOMEN, JONGUH!"quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:24 schreef Fylax het volgende:
Er was een pokestop met een lure module, dus ik onderweg, was de lure al voorbij, staan daar 10 kinderen, ik snel doorfietsen.
Fiets ik naar een gym, plaats er een pokemon en ga weer weg, tegemoet fietsen twee jongeren, en even later zie ik dat mijn pokemon dood is. Dus ik snel terugfietsen om die lui aan te spreken maar ze waren al weg.
Toen kwam ik nog twee jongens op de voet tegen, we keken elkaar aan en hij zei: POKEMON FOR LIFE en ik reageerde YASSS
En nu regent het dus ben snel weer naar binnen gegaan.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
/LiefDagboekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:24 schreef Fylax het volgende:
En nu regent het dus ben snel weer naar binnen gegaan.
Trotste mama van Ambar
Ik wou zeggen; hey poepchinees, wat ga je mijn pokemon killen Gquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom wilde je die jongens aanspreken? "NIET AAN MIJN GYM KOMEN, JONGUH!"(she/her)![]()
Een Magikarp? Zeker wel! Dat is een collega van mij gebeurd deze weekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan er geen uit Eggs krijgen.![]()
![]()
Net in de auto wat pokémon gevangen en pokestops gehit. Ontzettend misselijk nu, maar het was het waard.![]()
Waarom ben je misselijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:27 schreef Cikx het volgende:
Net in de auto wat pokémon gevangen en pokestops gehit. Ontzettend misselijk nu, maar het was het waard.
Sommige mensen, (zoals ik ook), kunnen in een rijdende auto niet op hun telefoon kijken zonder misselijk te wordenquote:
Vooruit. Dat klinkt acceptabel!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wou zeggen; hey poepchinees, wat ga je mijn pokemon killen GNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Je moet ook niet op je telefoon kijken terwijl je aan het rijden bentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige mensen, (zoals ik ook), kunnen in een rijdende auto niet op hun telefoon kijken zonder misselijk te worden
Ohhja. uit een 2km ei. Wauw. Liever dan een weedle of een Piggy, maar daar blijft het ook bijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:26 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Een Magikarp? Zeker wel! Dat is een collega van mij gebeurd deze week
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon kijken terwijl je aan het rijden bentAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dit en ik was niet zelf aan het rijden. Moet er ontzettend idioot hebben uitgezien trouwens toen een zubat steeds rondjes om me aan het vliegen was en ik hem maar niet te pakken kreeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige mensen, (zoals ik ook), kunnen in een rijdende auto niet op hun telefoon kijken zonder misselijk te worden![]()
Dat doe ik ook helemaal niet. Ik heb het over als ik bijrijder ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon kijken terwijl je aan het rijden bent
Ik krijg dat echt niet voor elkaar hier. De hele tijd Poliwags hier.quote:
Goed bezig!quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Poliwags zijn ziek sterk, mits geëvalueerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt niet voor elkaar hier. De hele tijd Poliwags hier.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
YOU A STUPID HO YOU A YOU A STUPID HOquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:32 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Lekker bezig! Alleen wel jammer dat je Jynx geen Nicki Minaj heetNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vandaar dat ik er al 2 heb gekregen zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan er geen uit Eggs krijgen.Je kan alles wat je kan vangen ook uit eggs krijgen
![]()
![]()
![]()
Lievv mensjes hier
Nopequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:36 schreef Cikx het volgende:
Kun je als je een Eevee hebt kiezen waarin die evolueert?
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=2038782045Uitvinder van de biersmiley.![]()
Nee, je kan wel aan zijn aanvallen zien waarin hij gaat evalueren. Ergens in de vorige delen staat een lijstje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:36 schreef Cikx het volgende:
Kun je als je een Eevee hebt kiezen waarin die evolueert?![]()
Ja, ik heb inmiddels ook wel een Poliwhirl van 327.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Poliwags zijn ziek sterk, mits geëvalueerd!
Kunnen we eigenlijk nog Pokestops locaties toevoegen? Want hier in de buurt liggen er niet eens zo veel en op sommige plekken zijn er super veel.Of saté?![]()
Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Stef en ik ben actief als Youtuber. Ik maak verschillende video's maar nu Pokemon Go zo actueel is maak ik daar ook video's over. Vind je het leuk om te kijken naar deze video's bekijk dan de link hieronder.
-Nee-
Aan de eind van de week komt er weer een nieuwe video over Pokemon Go aan!
Succes allemaal met de zoektocht naar alle pokemons!
Go Catch Em All,
Stef
[ Bericht 32% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 16:01:17 ]![]()
Goedemiddag ik ben stef om kom even mijn kanaal spammen?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is niet correct.Kijk maar hier: http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Eggs_and_Hatchingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er al 2 heb gekregen zeker?Je kan alles wat je kan vangen ook uit eggs krijgen
Een aantal pokemon zijn niet te verkrijgen via eieren. Of daar lijkt het op gezien de gelimiteerde informatie.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Pokestop en Gym locaties zijn volledig overgenomen van de portals uit Ingress. Bij Ingress kan je normaal nieuwe locaties voorstellen, maar op het moment accepteren ze geen nieuwe inzendingen omdat ze nog een gigantische stapel inzendingen moeten verwerken. Grote kans dat er dus meer locaties bij komen in een toekomstige update.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef De-Hamster het volgende:
Kunnen we eigenlijk nog Pokestops locaties toevoegen? Want hier in de buurt liggen er niet eens zo veel en op sommige plekken zijn er super veel.No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Mijn naam is Stef en ik ben actief als Youtuber![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels ook wel een Poliwhirl van 327.
Bedankt voor het filmpje! Ik heb hem gedownvotequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Stef en ik ben actief als Youtuber. Ik maak verschillende video's maar nu Pokemon Go zo actueel is maak ik daar ook video's over. Vind je het leuk om te kijken naar deze video's bekijk dan de link hieronder.
-nee-
Go Catch Em All,
Stef![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 16:01:31 ]leef de leven![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
-nee-
Go Catch Em All,
Stef
[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 16:01:42 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Haha geinig gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
-nee-
Go Catch Em All,
Stef
[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 16:01:50 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Alle interacties helpen youtubers, ook downvotes!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje! Ik heb hem gedownvote
Hoi Stef, we zijn hier niet gediend van dit soort schaamteloze zelf promotie in je eerste post. Dus dislike voor je videoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Go Catch Em All,
Stef![]()
Maar magikarp wel in iedergevalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is niet correct.Kijk maar hier: http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Eggs_and_Hatching
Een aantal pokemon zijn niet te verkrijgen via eieren. Of daar lijkt het op gezien de gelimiteerde informatie.![]()
Maar van negatief commentaar lig je nachten wakker jonguh!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alle interacties helpen youtubers, ook downvotes!No amount of money ever bought a second of time.![]()
Dat klopt. Die heeft namelijk een veel lager # dan de andere in de 2km sectie, dus die had ik gemist.quote:
Godverdomme Fokkers hahahah kutvolk eerste klasquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje! Ik heb hem gedownvote![]()
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje! Ik heb hem gedownvote![]()
.
Mwa, is gewoon puur spam dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Godverdomme Fokkers hahahah kutvolk eerste klasDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit. Maar laten we het niet meer aandacht geven dan het verdiend.quote:
Zijn er andere FOK!ers die hoge CP pokemon hebben of gewoon level 15+ zijn?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
jwzquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Godverdomme Fokkers hahahah kutvolk eerste klasleef de leven![]()
Waar woon je ook alweer? Kom ik ze even pakken.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Enige pluspunt is die katquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
-nee-
Go Catch Em All,
Stef
[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 12-07-2016 16:02:01 ]![]()
CP75 poliwag is onze hoogstequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit. Maar laten we het niet meer aandacht geven dan het verdiend.
Zijn er andere FOK!ers die hoge CP pokemon hebben of gewoon level 15+ zijn?net level 5 blue team ofzo
snap er nog niet veel van
![]()
Nijmegen-Westquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer? Kom ik ze even pakken.(she/her)![]()
Maakt niet uit! Ik heb echt zondag tot 4:00 zitten levelen. Ik snap echt wel dat niet iedereen zo gek isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
CP75 poliwag is onze hoogstenet level 5 blue team ofzo
snap er nog niet veel van
Maar het is ook echt wel leuk om mensen op straat tegen te komen en die dan te helpen.
Aight G. Even een excuus verzinnen om naar Nijmegen te gaan.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Toch wel een rooie he, ik ga zo ook weer even op pad in Breda, moet mijn ingresstuintje bijhouden ook immers.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:51 schreef lvw88 het volgende:
jezus hier op Station breda een Snorlax met 1350 CP.. niet tegenop te levelen toch??Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Net even een stukje gelopen en 4 pokemon gevangen (ratata, spearow, weedle en caterpie)
Nog een halve km lopen dan is m'n eerste eitje klaar. Kan ik vandaag niet met pauze in verband met te weinig bezetting! GrrrrPoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!![]()
Zo irritant als zelfs Weedles ontsnappen
Haters can be so lame and vicious
Kwam een Meowth bij mij op de wc zittenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Ik heb echt zondag tot 4:00 zitten levelen. Ik snap echt wel dat niet iedereen zo gek isMaar het is ook echt wel leuk om mensen op straat tegen te komen en die dan te helpen.
cp86 nu
![]()
![]()
Huppa! Op naar de Persianquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwam een Meowth bij mij op de wc zittencp86 nu
* OscarMopperkont heeft inmiddels 60 pokemons.. 19 verschillende soortenHaters can be so lame and vicious
Het is niet de bedoeling om meteen met je eerste en enige post op het forum je youtube kanaal te spammen, is geen goede eerste kennismaking.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
-Nee-
Go Catch Em All,
StefIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Lol zag net twee jongens met een plastic zak op hun hoofd tegen de regen rondlopen met hun telefoon
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Heerlijk toch die natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:05 schreef esv7 het volgende:
Lol zag net twee jongens met een plastic zak op hun hoofd tegen de regen rondlopen met hun telefoon
Single father | Aviation enthousiast | Gamer![]()
Ja echte nederlanders hebben geen zak nodig tegen de regen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Heerlijk toch die natuurlijke selectie.![]()
Hier in het Zuiden schijnt heerlijk de zon.
Vanavond ga ik eens naar de vijver in de stad, hopelijk vang ik dan wat waterpokemons. Heb alleen maar van normal/bug pokemons. Met enkel Pidgeots ga ik het niet redden.Of saté?![]()
Er zijn al 33 relaties gesneuveld door Pokemon Go zeiden ze net op de radio.
Fuck the EBU.![]()
Die van mij wordt ook tricky.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn al 33 relaties gesneuveld door Pokemon Go zeiden ze net op de radio.
Vriendinlief: "Wil je even mee naar de winkel?"
Ik: "Ja als jij rijdt?"
Vriendinlief: "Ja jij wil weer met dat stomme spel gaan spelen onderweg ja, ik word er gek van".
HahaOf saté?![]()
Mijn man ging tenminste mee op Pokémonjacht.Ik ben overigens ook niet zo hyped dat ik dit nu continu moet gaan spelen, ik vind het wel gewoon een leuk spelletje. Vroeger was ik echt diehard Pokémon fan met t-shirts, kaarten, Pokémon poppetjes en ik sleepte mijn vader mee naar de bioscoop voor de Pokémon films.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
romantischquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:23 schreef Voszje het volgende:
Mijn man ging tenminste mee op Pokémonjacht.![]()
Maar hoeveel chickies zijn er al gehosseld bij de pokestops? En hoeveel relaties zijn daar uit gekomen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn al 33 relaties gesneuveld door Pokemon Go zeiden ze net op de radio.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Die van mij wordt ook tricky.
Vriendinlief: "Ja jij wil weer met dat stomme spel gaan spelen onderweg ja, ik word er gek van".
HahaAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
hoe het werkt:quote:
1. wij halen je telefoon op
2. We zien je nooit meer terugDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat weet ik ook niet. In ieder geval wel al één date.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar hoeveel chickies zijn er al gehosseld bij de pokestops? En hoeveel relaties zijn daar uit gekomen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat lopen duurt met een kantoorbaan echt eeuwenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:00 schreef DaMSWer het volgende:
Nog een halve km lopen dan is m'n eerste eitje klaar. Kan ik vandaag niet met pauze in verband met te weinig bezetting! GrrrrWant hij registreerd de fiets of auto KM's niet mee.
![]()
Ook wel jammer dat ie echt met scherm open aan moet staan om te tellen. Loop je de hele tijd met die telefoon in je hand. De stappenteller telt toch ook gewoon als ie in m'n broekzak zit?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Langzamer fietsenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lopen duurt met een kantoorbaan echt eeuwenWant hij registreerd de fiets of auto KM's niet mee.
![]()
Ook wel jammer dat ie echt met scherm open aan moet staan om te tellen. Loop je de hele tijd met die telefoon in je hand. De stappenteller telt toch ook gewoon als ie in m'n broekzak zit?
Hoever is 3 voetstappen lopen? Deed net een rondje met de hont en er was een Meowth de hele tijd op 2 of 3 stappenIk kwam maar niet dichterbij
leef de leven![]()
Lekker file vorming vanwege Pokémon Goquote:
L'Amour menaçant:
Logisch dat je Meowth niet kan vinden als je met de hond gaat wandelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:33 schreef RRuben het volgende:
Hoever is 3 voetstappen lopen? Deed net een rondje met de hont en er was een Meowth de hele tijd op 2 of 3 stappenIk kwam maar niet dichterbij
Ik had dat ook met Eevee, elke keer drie/twee stapjes... Ik moest ergens dus toch naar rechts en zo kwam ik uiteindelijk wél dichterbij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:33 schreef RRuben het volgende:
Hoe ver het uiteindelijk was? Niet ver, gewoon een andere straat ingelopen.
Met energy saver aan telt ie wel. (En geeft ie ook alert op nearby pokemons.)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lopen duurt met een kantoorbaan echt eeuwenWant hij registreerd de fiets of auto KM's niet mee.
![]()
Ook wel jammer dat ie echt met scherm open aan moet staan om te tellen. Loop je de hele tijd met die telefoon in je hand. De stappenteller telt toch ook gewoon als ie in m'n broekzak zit?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Maar het is een klein hondje die liev is voor kattenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logisch dat je Meowth niet kan vinden als je met de hond gaat wandelen.
leef de leven![]()
Wat? Dus als ik Battery saver aanzet dan hatchen mn eggs ook in de auto?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met energy saver aan telt ie wel. (En geeft ie ook alert op nearby pokemons.)"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat? Dus als ik Battery saver aanzet dan hatchen mn eggs ook in de auto?![]()
![]()
![]()
Ah oke, misschien zo nog even snel heen rennen danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik had dat ook met Eevee, elke keer drie/twee stapjes... Ik moest ergens dus toch naar rechts en zo kwam ik uiteindelijk wél dichterbij.Hoe ver het uiteindelijk was? Niet ver, gewoon een andere straat ingelopen.
leef de leven![]()
Nee, de kilometerteller is begrensd op een maximumsnelheid van 15 km/u ofzo. Als je sneller gaat dan tellen je kilometers niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat? Dus als ik Battery saver aanzet dan hatchen mn eggs ook in de auto?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met energy saver aan telt ie wel. (En geeft ie ook alert op nearby pokemons.)Uitvinder van de biersmiley.![]()
Oh, met energy saver telt hij wel door bij het uitschakelen van je beeldscherm?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, de kilometerteller is begrensd op een maximumsnelheid van 15 km/u ofzo."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
De km-teller is bugged as hell.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, de kilometerteller is begrensd op een maximumsnelheid van 15 km/u ofzo. Als je sneller gaat dan tellen je kilometers niet.
Vanmiddag 2.5Km gewandeld (langzaam).
Collega1 registreert 2.2Km
Collega2 registreer 1.5Km
En ik kom op 1.1Km uit
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Serieus, ja. Is ff wennen hoe dat werkt.. met energy saver aan gaat je scherm op donker als je je telefoon ondersteboven houdt. Zo kun je hem ondersteboven in je broek stoppen zonder hem te locken.quote:
In dat geval tellen de kilometers en vibreert ie bij nearby pokemons.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Juistem. Dus niet locken, maar energy saver aan en ondersteboven in je broek stoppen. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh, met energy saver telt hij wel door bij het uitschakelen van je beeldscherm?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Heel nauwkeurig is de teller niet nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De km-teller is bugged as hell.
Vanmiddag 2.5Km gewandeld (langzaam).
Collega1 registreert 2.2Km
Collega2 registreer 1.5Km
En ik kom op 1.1Km uitNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus, ja. Is ff wennen hoe dat werkt.. met energy saver aan gaat je scherm op donker als je je telefoon ondersteboven houdt. Zo kun je hem ondersteboven in je broek stoppen zonder hem te locken.
In dat geval tellen de kilometers en vibreert ie bij nearby pokemons.![]()
Geniaal, dank je.
en hij "locked" hem uit zichzelf zag ik?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
En als ik google location history op vraag van vandaag klopt hij precies op de meter nauwkeurig, het is ook echt de app die het niet registreert.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heel nauwkeurig is de teller niet nee."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Die van mij loopt gewoon door terwijl ik stil zit
Trotste mama van Ambar
Ja maar dat is een oplossing voor t batterij probleem. Niet voor t problem dat ik 'm open in m'n hand moet houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met energy saver aan telt ie wel. (En geeft ie ook alert op nearby pokemons.)
L'Amour menaçant:
Ja, met gedimd scherm reageert ie niet idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]![]()
Geniaal, dank je.
en hij "locked" hem uit zichzelf zag ik?
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Is een oplossing voor beide.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat is een oplossing voor t batterij probleem. Niet voor t problem dat ik 'm open in m'n hand moet houdenScherm 'lockt' als je foon ondersteboven houdt met energy saver aan.
Dat had ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Die van mij loopt gewoon door terwijl ik stil zit![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus, ja. Is ff wennen hoe dat werkt.. met energy saver aan gaat je scherm op donker als je je telefoon ondersteboven houdt. Zo kun je hem ondersteboven in je broek stoppen zonder hem te locken.
In dat geval tellen de kilometers en vibreert ie bij nearby pokemons.
Dat van dat ondersteboven aanhouden wist ik niet (bij iPhone bedoel je toch?)
Ga je dan niet pocketdialen?L'Amour menaçant:
Ik vermoed dat er wat fuzy logic in zit om te detecteren of je wel echt wandelt en niet stiekem iets anders doet zoals autorijden. Er zullen nog wel wat bugs in die logic zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En als ik google location history op vraag van vandaag klopt hij precies op de meter nauwkeurig, het is ook echt de app die het niet registreert.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
je moet hem met het scherm naar de buitenkant in je zak doen. Gebeurt er niksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan niet pocketdialen?leef de leven![]()
Denk dat er ook alleen maar pokemons komen die ook al natuurlijk in die omgeving zouden voorkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef RRuben het volgende:
Wat zit er in die incense? Vetbollen ofzo? Komen alleen maar pidgeysL'Amour menaçant:
Nope.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan niet pocketdialen?Scherm is dan disabled. Best nice eigenlijk. Werkt zeker niet op android? (iphone hier idd.)
Het werkt volgens mij net z oals het normaal spawnen... hogere kans/lagere kans pokemon enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef RRuben het volgende:
Wat zit er in die incense? Vetbollen ofzo? Komen alleen maar pidgeys![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logisch dat je Meowth niet kan vinden als je met de hond gaat wandelen.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik zal t straks eens proberen, want vond t nogal irritant steeds t scherm open te houden en met dat ding in m'n hand te wandelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
je moet hem met het scherm naar de buitenkant in je zak doen. Gebeurt er niks
Thanks!L'Amour menaçant:
Ben benieuwd hoe hoog straks met 540 pidgeotto gaat worden
Maar niemand die me kan vertellen of mn scyther met aanval 3 en 25 nutteloos is?![]()
![]()
energie saver werkt wel op android maar de (touch)menu knopjes blijven.. dus in theorie kan je alsnog perongeluk de home button raken en pokemon dus afsluiten![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nope.Scherm is dan disabled. Best nice eigenlijk. Werkt zeker niet op android? (iphone hier idd.)
![]()
Want probleem was idd niet zozeer batterij, maar meer het in je hand moeten houden. Had m al "aan" laten staan in m'n broekzak, maar dan lockt ie toch weer, en dan pocketclickt ie.
Maar energy save modus aan dus, ondersteboven. Check!L'Amour menaçant:
Geen dust aan je pidgeotto besteden hèquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:46 schreef skysherrif het volgende:
Ben benieuwd hoe hoog straks met 540 pidgeotto gaat worden
Maar niemand die me kan vertellen of mn scyther met aanval 3 en 25 nutteloos is?Is zonde
Bij mij crasht hij na battery save mode.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat is een oplossing voor t batterij probleem. Niet voor t problem dat ik 'm open in m'n hand moet houdenNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Niet gedaan! Maar ik wil dat miss wel met die scyther doen... is dat het waard met die aanvallenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen dust aan je pidgeotto besteden hèIs zonde
![]()
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Bij mij crasht hij na battery save mode.L'Amour menaçant:
Werkt op mijn Android (6.0.4 ofzo) wel, zojuist getest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nope.Scherm is dan disabled. Best nice eigenlijk. Werkt zeker niet op android? (iphone hier idd.)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
En je hebt de kaart voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik weet ook niet zo goed welke het nou waard zijn om te upgraden. Heeft iemand van jullie daar al een handig overzichtje voor gespot ofzo? Upgrade m'n hypno nu alleen maar gewoon om m'n gym te kunnen reclaimen. Heb wel gelijk een fiets aangeschaft, want in dezelfde straal van 2km om m'n huis heen lopen gaat vervelen.![]()
Nice! Redelijk essentiele feature wel denk ik. Anders loop je idd de hele tijd naar je scherm te turen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Werkt op mijn Android (6.0.4 ofzo) wel, zojuist getest.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Pokémon, goed voor de fiets economiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:51 schreef Slimpleton het volgende:
Ik weet ook niet zo goed welke het nou waard zijn om te upgraden. Heeft iemand van jullie daar al een handig overzichtje voor gespot ofzo? Upgrade m'n hypno nu alleen maar gewoon om m'n gym te kunnen reclaimen. Heb wel gelijk een fiets aangeschaft, want in dezelfde straal van 2km om m'n huis heen lopen gaat vervelen.
L'Amour menaçant:
En echt met speaker dicht bij de grond en microfoon hoger zeg maar? (Dus niet horizontaal met scherm naar beneden ofzo.)quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Wat is een goede tutorial/uitleg over aanvallen en gyms? Want daar heb ik dus echt totaal geen kaas van gegeten. Ik zag wel dat er twee ruige pokemons in de lokale gym zaten en ik dus eerst een eigen pokemon moet evolven/upgraden whatever voordat ik daar iets kan betekenen.![]()
Maar die Meowth hier dichtbij komt er niet op af.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat er ook alleen maar pokemons komen die ook al natuurlijk in die omgeving zouden voorkomen.
leef de leven![]()
Zo snel mogelijk tikken werkt het beste. Als je een volledige balk-skill hebt kan je hem lang ingedrukt houden voor de skill, maar dit is enkel nuttig bij een grotere balk. Kleinere balkjes zijn te slap en de animatie duurt te langquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:52 schreef YokiKater het volgende:
Wat is een goede tutorial/uitleg over aanvallen en gyms? Want daar heb ik dus echt totaal geen kaas van gegeten. Ik zag wel dat er twee ruige pokemons in de lokale gym zaten en ik dus eerst een eigen pokemon moet evolven/upgraden whatever voordat ik daar iets kan betekenen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Samequote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)![]()
Enkel rare pokemon zijn waardevol om te upgraden. En dan voornamelijk wanneer ze hoog zijn. Je wilt enkel stardust besteden aan Pokémon die je end-game ook wil hebben. Garidos, Hypno, etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:51 schreef Slimpleton het volgende:
Ik weet ook niet zo goed welke het nou waard zijn om te upgraden. Heeft iemand van jullie daar al een handig overzichtje voor gespot ofzo? Upgrade m'n hypno nu alleen maar gewoon om m'n gym te kunnen reclaimen. Heb wel gelijk een fiets aangeschaft, want in dezelfde straal van 2km om m'n huis heen lopen gaat vervelen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Oepsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Enkel rare pokemon zijn waardevol om te upgraden. En dan voornamelijk wanneer ze hoog zijn. Je wilt enkel stardust besteden aan Pokémon die je end-game ook wil hebben. Garidos, Hypno, etc.![]()
![]()
Heb je hem toegang gegeven voor je gyroscope and accelerometerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm op Energiebesparingsmodus staan, maar er gebeurd weinig als ik ondersteboven hou (waar is de verborgen camera? Bananensplit?)Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
of gewoon pidgey's evolven om sneller te levelen. Hoger level = beter pokemon vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Enkel rare pokemon zijn waardevol om te upgraden. En dan voornamelijk wanneer ze hoog zijn. Je wilt enkel stardust besteden aan Pokémon die je end-game ook wil hebben. Garidos, Hypno, etc.![]()
Geen zorgen, je krijgt genoeg! Maar pokemon als Piggy ga je nog zo vaak tegenkomen met hoger CP, dat je beter de CP kan stoppen in een rare om die sterk te houden. De MAX CP gaat omhoog met je level.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Uhm.... vast wel, want hij telt ook m'n stappen (daar gebruikt ie ook die beweging voor) en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je hem toegang gegeven voor je gyroscope and accelerometerL'Amour menaçant:
Juist, maar als je 100k stardust hebt kan het fijn zijn om dit in de sterkste pokemon te gooien. Deze moet je dan wel willen houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
of gewoon pidgey's evolven om sneller te levelen. Hoger level = beter pokemon vangen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dat doet hij toch met je GPS? Aangezien het niet x aantal stappen is maar x aantal km.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm.... vast wel, want hij telt ook m'n stappen (daar gebruikt ie ook die beweging voor) en dergelijke.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik heb alle posities en standjes gebprobeerd, maar nergens gaat ie op een soort van standby.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
En echt met speaker dicht bij de grond en microfoon hoger zeg maar? (Dus niet horizontaal met scherm naar beneden ofzo.)
Alleen na verloop van tijd. En dan lockt ie dus gewoon.L'Amour menaçant:
Ja dit heb ik ook gemerkt. Eerst ben je blij met Pidgey van +-100, want Pidgeotto van 200+.. Tot je een Pidgey van 170-200 tegenkomt.. Veel stardust gebruikt om een Pidgeot naar 600+ te krijgen. Gelukkig vandaag nog een Kingler voor de deur gevangen met 500 CPquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen zorgen, je krijgt genoeg! Maar pokemon als Piggy ga je nog zo vaak tegenkomen met hoger CP, dat je beter de CP kan stoppen in een rare om die sterk te houden. De MAX CP gaat omhoog met je level.![]()
![]()
Heb je de maps van google gedownload? als je dat doet dan scheelt dat al enorm!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:35 schreef Feyenoord035 het volgende:
Als dat zo is, dan toch ook met snelheidsbegrenzer. Want als ie stilligt in m'n auto word er niks geteld.quote:
En als ik bv op dezelfde positive sta te dansen, dan telt ie wel als zijnde stappen. Dan ben ik 0km vooruit gegaan, maar telt ie toch mijn gruwelijke dansmoves
L'Amour menaçant:
En hij staat echt nog steeds ingesteld op 'energy saver' aan? (Ik merk dat bij opnieuw inloggen de setting soms weg is.. beetje vaag.)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alle posities en standjes gebprobeerd, maar nergens gaat ie op een soort van standby.
Alleen na verloop van tijd. En dan lockt ie dus gewoon.
Maar anders weet ik het ook niet. iPhone 4, 5 of 6? (5 hier.)Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja. Batterij balkje is ook geel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
En hij staat echt nog steeds ingesteld op 'energy saver' aan? (Ik merk dat bij opnieuw inloggen de setting soms weg is.. beetje vaag.)5squote:Maar anders weet ik het ook niet. iPhone 4, 5 of 6? (5 hier.)L'Amour menaçant:
Ja tot 15km/u. Vaak heb ik op het moment dat ik stop met bewegen dat hij gaat tellen hoeveel (k)m ik heb gelopen en dan plots een ei erbij. Nvm.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan toch ook met snelheidsbegrenzer. Want als ie stilligt in m'n auto word er niks geteld.
En als ik bv op dezelfde positive sta te dansen, dan telt ie wel als zijnde stappen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Batterij saver van de app he, niet van de iPhonequote:
Lol, dat zou hem best wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Batterij saver van de app he, niet van de iPhoneDat zijn van die dingen, daar denk je niet aan.
Was te verwachten. En dan is t de schuld van t spel, en niet de gun lawquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Nixx- het volgende:
http://nationalreport.net(...)-playing-pokemon-go/
L'Amour menaçant:
Whut?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Batterij saver van de app he, niet van de iPhoneZit er een battery saver in de Pokémon app zelf?
Whahahaoeps, dat zie ik NU pas
Edit: Goh wat gata ie nou mooi op zwart als ie op z'n kop ligt!![]()
![]()
![]()
L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Lol, dat zou hem best wel eens kunnen zijn.Dat zijn van die dingen, daar denk je niet aan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Zit er een battery saver in de Pokémon app zelf?
![]()
Dat dus. Power save mode van de iphone kan wel weer uit. Je moet de energy saver hebben onder settings van de app zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die van de iPhone zelf bedoeldequote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat dus. Power save mode van de iphone kan wel weer uit. Je moet de energy saver hebben onder settings van de app zelf.
L'Amour menaçant:
Dom kut kindquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:59 schreef Nixx- het volgende:
http://nationalreport.net(...)-playing-pokemon-go/![]()
![]()
Hush! This shall never be mentioned again! EVER!quote:
L'Amour menaçant:
Zat ik daar op m'n stoel ondersteboven kamasutra standjes na te doen met de iPhone, had ik gewoon nooit in de app zelf in de instellingen gekeken
L'Amour menaçant:
ANG3L!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Edit: Goh wat gata ie nou mooi op zwart als ie op z'n kop ligt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Domme kut amerikanen.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
*stampvoet*quote:
Als iemand over de energy save modus begint dan denk ik gewoon aan die van m'n telefoon, ja!!!!
#OpaendePokemonsL'Amour menaçant:
De mijne baalt er alleen van dat ze niet altijd mee kan om te gaan vangen omdat wij op verschillende tijden werken. Ik overdag en zij 's avondsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Die van mij wordt ook tricky.
Hahavor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Forum Opties Forumhop: Hop naar: