Fanatiekeling.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Op een dag 30.000 stappen, 3 uur longboarden en 2 uur fietsen doen dat met je
"Deze producten werken niet goed want [link naar ander product]"quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/Ank(...)=1-11&keywords=anker
https://mic.com/articles/(...)what-will#.61LpmvJy2quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef KingRadler het volgende:
sla je Google maps kaart offline op als je thuis bent via WIFI
scheelt je data en batterij
Cool, thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef KingRadler het volgende:
sla je Google maps kaart offline op als je thuis bent via WIFI
scheelt je data en batterij
Een Weedle past hier nog wel erbij op het toilet, een Onyx is echt te groot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Deed het zeer?
Is beter dan een Onyx denk ik zo.
Ankerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nou, omhoog met dat dikke lijfquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik baal er echt van dat ik vanaf mijn bureau de pokestop net niet haal.
[ afbeelding ]
Als ik weer naar buiten ga zit ik denk ik thuis.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, omhoog met dat dikke lijf
Extra moeilijk te vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef dimmak het volgende:
Er ontsnapt net een Butterfree aan mij op kantoor.Er zat ook een rode ring omheen ipv een groene, was dat?
Kleur van ring is moeilijkheidsgraad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:14 schreef dimmak het volgende:
Er ontsnapt net een Butterfree aan mij op kantoor.Er zat ook een rode ring omheen ipv een groene, was dat?
Besteld!! Ook handig voor op Lowlands hahah:pquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
quote:
Ok, ik had dus eerder moeten beginnen met razz berries te gooien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kleur van ring is moeilijkheidsgraad.
Groen is easy
Oranje is medium
Rood is hard
Je kan er geen uit Eggs krijgen.quote:
Waarom wilde je die jongens aanspreken? "NIET AAN MIJN GYM KOMEN, JONGUH!"quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:24 schreef Fylax het volgende:
Wat ik net heb meegemaakt met een rondje fietsen
Er was een pokestop met een lure module, dus ik onderweg, was de lure al voorbij, staan daar 10 kinderen, ik snel doorfietsen.
Fiets ik naar een gym, plaats er een pokemon en ga weer weg, tegemoet fietsen twee jongeren, en even later zie ik dat mijn pokemon dood is. Dus ik snel terugfietsen om die lui aan te spreken maar ze waren al weg.
Toen kwam ik nog twee jongens op de voet tegen, we keken elkaar aan en hij zei: POKEMON FOR LIFE en ik reageerde YASSS
En nu regent het dus ben snel weer naar binnen gegaan.
/LiefDagboekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:24 schreef Fylax het volgende:
Wat ik net heb meegemaakt met een rondje fietsen
Er was een pokestop met een lure module, dus ik onderweg, was de lure al voorbij, staan daar 10 kinderen, ik snel doorfietsen.
Fiets ik naar een gym, plaats er een pokemon en ga weer weg, tegemoet fietsen twee jongeren, en even later zie ik dat mijn pokemon dood is. Dus ik snel terugfietsen om die lui aan te spreken maar ze waren al weg.
Toen kwam ik nog twee jongens op de voet tegen, we keken elkaar aan en hij zei: POKEMON FOR LIFE en ik reageerde YASSS
En nu regent het dus ben snel weer naar binnen gegaan.
Ik wou zeggen; hey poepchinees, wat ga je mijn pokemon killen Gquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom wilde je die jongens aanspreken? "NIET AAN MIJN GYM KOMEN, JONGUH!"
Een Magikarp? Zeker wel! Dat is een collega van mij gebeurd deze weekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan er geen uit Eggs krijgen.
Waarom ben je misselijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:27 schreef Cikx het volgende:
Net in de auto wat pokémon gevangen en pokestops gehit. Ontzettend misselijk nu, maar het was het waard.
Sommige mensen, (zoals ik ook), kunnen in een rijdende auto niet op hun telefoon kijken zonder misselijk te wordenquote:
Vooruit. Dat klinkt acceptabel!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wou zeggen; hey poepchinees, wat ga je mijn pokemon killen G
Je moet ook niet op je telefoon kijken terwijl je aan het rijden bentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige mensen, (zoals ik ook), kunnen in een rijdende auto niet op hun telefoon kijken zonder misselijk te worden
Ohhja. uit een 2km ei. Wauw. Liever dan een weedle of een Piggy, maar daar blijft het ook bijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:26 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Een Magikarp? Zeker wel! Dat is een collega van mij gebeurd deze week
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon kijken terwijl je aan het rijden bent
Dit en ik was niet zelf aan het rijden. Moet er ontzettend idioot hebben uitgezien trouwens toen een zubat steeds rondjes om me aan het vliegen was en ik hem maar niet te pakken kreeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sommige mensen, (zoals ik ook), kunnen in een rijdende auto niet op hun telefoon kijken zonder misselijk te worden
Dat doe ik ook helemaal niet. Ik heb het over als ik bijrijder ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon kijken terwijl je aan het rijden bent
Ik krijg dat echt niet voor elkaar hier. De hele tijd Poliwags hier.quote:
Goed bezig!quote:
Poliwags zijn ziek sterk, mits geëvalueerd!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg dat echt niet voor elkaar hier. De hele tijd Poliwags hier.
YOU A STUPID HO YOU A YOU A STUPID HOquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:32 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Lekker bezig! Alleen wel jammer dat je Jynx geen Nicki Minaj heet
Vandaar dat ik er al 2 heb gekregen zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je kan er geen uit Eggs krijgen.
Nopequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:36 schreef Cikx het volgende:
Kun je als je een Eevee hebt kiezen waarin die evolueert?
Nee, je kan wel aan zijn aanvallen zien waarin hij gaat evalueren. Ergens in de vorige delen staat een lijstje.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:36 schreef Cikx het volgende:
Kun je als je een Eevee hebt kiezen waarin die evolueert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |