Ja, ik heb inmiddels ook wel een Poliwhirl van 327.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Poliwags zijn ziek sterk, mits geëvalueerd!
Goedemiddag ik ben stef om kom even mijn kanaal spammen?quote:
Dat is niet correct.Kijk maar hier: http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Eggs_and_Hatchingquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er al 2 heb gekregen zeker?Je kan alles wat je kan vangen ook uit eggs krijgen
Pokestop en Gym locaties zijn volledig overgenomen van de portals uit Ingress. Bij Ingress kan je normaal nieuwe locaties voorstellen, maar op het moment accepteren ze geen nieuwe inzendingen omdat ze nog een gigantische stapel inzendingen moeten verwerken. Grote kans dat er dus meer locaties bij komen in een toekomstige update.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef De-Hamster het volgende:
Kunnen we eigenlijk nog Pokestops locaties toevoegen? Want hier in de buurt liggen er niet eens zo veel en op sommige plekken zijn er super veel.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Mijn naam is Stef en ik ben actief als Youtuber
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels ook wel een Poliwhirl van 327.
Bedankt voor het filmpje! Ik heb hem gedownvotequote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Stef en ik ben actief als Youtuber. Ik maak verschillende video's maar nu Pokemon Go zo actueel is maak ik daar ook video's over. Vind je het leuk om te kijken naar deze video's bekijk dan de link hieronder.
-nee-
Aan de eind van de week komt er weer een nieuwe video over Pokemon Go aan!
Succes allemaal met de zoektocht naar alle pokemons!
Go Catch Em All,
Stef
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Stef en ik ben actief als Youtuber. Ik maak verschillende video's maar nu Pokemon Go zo actueel is maak ik daar ook video's over. Vind je het leuk om te kijken naar deze video's bekijk dan de link hieronder.
-nee-
Go Catch Em All,
Stef
Haha geinig gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
-nee-
Go Catch Em All,
Stef
Alle interacties helpen youtubers, ook downvotes!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje! Ik heb hem gedownvote![]()
Hoi Stef, we zijn hier niet gediend van dit soort schaamteloze zelf promotie in je eerste post. Dus dislike voor je videoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef Stef_Tijsen het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Go Catch Em All,
Stef
Maar magikarp wel in iedergevalquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is niet correct.Kijk maar hier: http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Eggs_and_Hatching
Een aantal pokemon zijn niet te verkrijgen via eieren. Of daar lijkt het op gezien de gelimiteerde informatie.
Maar van negatief commentaar lig je nachten wakker jonguh!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alle interacties helpen youtubers, ook downvotes!
Dat klopt. Die heeft namelijk een veel lager # dan de andere in de 2km sectie, dus die had ik gemist.quote:
Godverdomme Fokkers hahahah kutvolk eerste klasquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Mwa, is gewoon puur spam dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Godverdomme Fokkers hahahah kutvolk eerste klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |