WAAR WAAR WAAR DAN KOM IK ER OOK AANquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Fylax het volgende:
OMG IEMAND HEEFT EEN LURE OP EEN POKEMON STOP GEZET HIER IN DE BUURT IK GA ER OP AF
Je kan eieren uit laten komen door een bepaalde afstand te lopen (2km, 5km of 10km).quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef misterxvany het volgende:
[..]
[..]
Top. Hoeveel moet je lopen om een beetje te kunnen spelen? Als ik hoor van 10km om iets te kunnen hebben...
Ga jij ook spelen, ouwe reus?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
En als hij zo wil spelen, slim toch.
Er was laatst een glorieuze banwavequote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bij Ingress ging het ook vrij hard hoor. Ze checken het best streng (al zijn ze nu druk met adnere dingen vermoed ik.)
pas op dat ie je niet naar een of ander steegje lokt om je pokemons te jattenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef Fylax het volgende:
OMG IEMAND HEEFT EEN LURE OP EEN POKEMON STOP GEZET HIER IN DE BUURT IK GA ER OP AF
Hij duurt 30 min. Dus de vraag is hoe lang is hij daar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:33 schreef DeLuna het volgende:
Iemand heeft een lure gedaan bij een pokestop op 2km, maar ik ben bang dat als ik daar heen ga en ik er ben dat ie dan weg is
Of nog erger, je telefoonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
pas op dat ie je niet naar een of ander steegje lokt om je pokemons te jatten
Ik geloof er weinig vanquote:
Of nog erger, je anale maagdelijkheid.quote:
Ja precies. Ben er niet heen gegaan. Kwam een dikke bui overquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij duurt 30 min. Dus de vraag is hoe lang is hij daar?
Dat hoeft niet perse erg te zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of nog erger, je anale maagdelijkheid.
Ik had net een Weedle in de keukenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net mijn eerste Weedle gevangen, op het toilet.
Tussen je benen zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deed het zeer?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koop een Xiaomi Powerbankquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:58 schreef Nixx- het volgende:
Als mensen info willen hebben over goede battery packs, let me know!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |