lijkt erop dat hij loopt te rommelen met gps en dus overal bij kan zonder te lopen.quote:
Da's wel sneuquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
lijkt erop dat hij loopt te rommelen met gps en dus overal bij kan zonder te lopen.
Maar die gast krijgt vanzelf een ban.
1. bluestacks downloadenquote:
Nogal ja. Daarom kwam ik hier ook maar even kijken.quote:
5. banquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1. bluestacks downloaden
2. Fake GPS APK installeren
3. Pokemon go installeren.
4. profit.
Met Youtube gaming wel volgens mij. Met Twitch niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Kan je rechtstreeks op twitch streamen vanaf je mobiel eigenlijk?
Jammer, anders zou ik het wel willen doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met Youtube gaming wel volgens mij. Met Twitch niet.
Tsja sommige mensen maakt dat niet uit.quote:
Nee gewoon gaan lopen/fietsen in de buurt en ze vangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:48 schreef misterxvany het volgende:
Jeetje aan de ene kant lijkt deze game me wel grappig maar eigenlijk ook te intensief.
Moet je perse van pokemon verstand hebben of moet ik eerst 10 uur tutorial kijken?
Het is totaal anders dan de normale Pokémon games.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:48 schreef misterxvany het volgende:
Jeetje aan de ene kant lijkt deze game me wel grappig maar eigenlijk ook te intensief.
Moet je perse van pokemon verstand hebben of moet ik eerst 10 uur tutorial kijken?
Gister summit1g had laptop etc. in z'n rugzak gedaan en een stream opgezet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer, anders zou ik het wel willen doen.
Anders moet ik met een laptp door het dorp gaan lopen
Hij is een CS GO streamer toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gister summit1g had laptop etc. in z'n rugzak gedaan en een stream opgezet.
Alleen na 2 uur was z'n batterij op
Opzich wel een grappig stream, hij had 2 cams meegenomen en z'n muis met plakband aan zichzelf vastgemaakt zodat hij cam aan en uit kon zetten. Alleen was hij vergeten dat 2 camera's had en typte zijn wachtwoord met een cam gericht op z'n telefoon
Ja CSGO streamer maar hoe doet tegenwoordig veel andere games.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij is een CS GO streamer toch?
Haha, shit wat doe je dan? Niet gelijk gehacked?
Ik zie hem gewoon stilstaan, maar wel bij 4 spots en met constant pokemons. Fucking vreemd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:41 schreef skysherrif het volgende:
https://www.twitch.tv/liveuitlimburg
deze gast zit te cheaten.
Bij Ingress ging het ook vrij hard hoor. Ze checken het best streng (al zijn ze nu druk met adnere dingen vermoed ik.)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
En als hij zo wil spelen, slim toch.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee gewoon gaan lopen/fietsen in de buurt en ze vangen.
af en toe even bij een pokestop stoppen voor een paar balletjes.
Top. Hoeveel moet je lopen om een beetje te kunnen spelen? Als ik hoor van 10km om iets te kunnen hebben...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is totaal anders dan de normale Pokémon games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |