zwarten zullen nooit de klappen van de zweep kennen door een Britse huid te hebben.quote:
Domme draaikont is datquote:Op zondag 10 juli 2016 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat is er nou zo verkeerd eigenlijk aan dat Hilary van mening is veranderd?
Veel slechter en enger dan haatgezaai van trump natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat is er nou zo verkeerd eigenlijk aan dat Hilary van mening is veranderd?
Welk haatgezaai precies?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
Veel slechter en enger dan haatgezaai van trump natuurlijk
Google het. Kom je genoeg bronnen tegenquote:
Aha.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google het. Kom je genoeg bronnen tegen
Ja, miljard keer besproken hier op fok dusjaquote:
Nee. Want ik heb nog nooit een voorbeeld van haatzaaien gezien.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, miljard keer besproken hier op fok dusja
Snap niet helemaal dat je het nog vraagt. En als ik het neerzet noem je het retoriek dus. Heeft geen zin dam toch
Trump heeft ook nog geen kans gehad om elk jaar van mening te veranderen aangezien hij pas net politiek actief is. En denkt dat het een talentenjacht is waar hij aan meedoet en als hij straks president is boeit het he, allemaal geen kut meer, dan heeft hij meegedaan en gewonnen. Nee dat wil jequote:Op zondag 10 juli 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heeft ie gelukkig geen doden op z'n naam staan in Benghazi.
En komt ie op elk vlak meer integer op dat Shillary door niet om het jaar als een opportune havik van standpunt te veranderen.
Dit is niet waar?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Trump heeft ook nog geen kans gehad om elk jaar van mening te veranderen aangezien hij pas net politiek actief is.
Geld doneren aan campagnes vind ik niet actief politiek bezig zijn.quote:
Hij heeft ook gewoon eerder meegedaan aan verkiezingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geld doneren aan campagnes vind ik niet actief politiek bezig zijn.
het is kiezen tussen het minst slechte. En daar heeft iedereen een andere mening over dusja.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de VS is sowieso verloren want het wordt een criminele beroepspolitica als Clinton.
En zelfs als het Trump wordt zal het niet best zijn.
Hebben ze zelf verdiend door niet voor Kassich of Rubio te gaan.
ohja goeiequote:
Waarop gebasseerd?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is kiezen tussen het minst slechte. En daar heeft iedereen een andere mening over dusja.
Ongetwijfeld dat Clinton qua mening van de hak op de tak springt. Maar ik kijk ook globaal en daar zie ik in Clinton een veel diplomatiekere president dan Trump die door de rest van de wereld als een clown wordt gezien, en terecht.
omdat ik niet geloof dat Trump gaat matigen. Dus dan is het wel duidelijk wie ik liever heb. Ook al ben ik geen Clinton-sympathisantquote:Op zondag 10 juli 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarop gebasseerd?
Op haar totaal inefficiente politieke carriere als senator.
Op haar totale falen als minister van buitenlandse zaken?
Ja lekker naïefquote:Op zondag 10 juli 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij wil zelfs met Noord-Korea in dialoog gaan ipv oorlog voeren.
Het is ook kinderlijk naief.quote:
Nauwelijks nog.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet ik 15k op Clinton zetten.
Hoeveel geld kan ik dan verdienen, Inso?
Amerikaanse schapen stemmen toch wel braaf op Clinton.
Was niet bestquote:Op zondag 10 juli 2016 13:11 schreef Flippiee het volgende:
Wel mooi dat rapport vd week over Irak oorlog in UK
Ja, maar democraat.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Bush Jr is een domme idioot maar Clinton die als democraat bijna alles van hem steunde is beter dan een vrij liberale kandidaat.
Dat was echt een walgelijke generatie politici.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker niet. Blair die zich weer mocht verantwoorden
Hmm. Dat is me te weinig.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
5,5k winst ish als je 15k op clinton bet kaneel
Jup. Hier ook met Balkenendequote:Op zondag 10 juli 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt een walgelijke generatie politici.
Hahahah dat is wel heel erg sneu. Dit word ook weer zo'n hype, speel jij dat ook?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
In Tilburg zijn vrijdag al drie pokémon-vangers beroofd van hun geld en telefoon toen ze midden in de nacht op jacht waren naar de digitale beestjes.
In Australië en Amerika werden politiebureaus overspoeld met mensen die een Pokemon wilden vangen die in het bureau geplaatst was.''
Ook schrijven ze dat er in het buitenland al een groot aantal ongelukken is gebeurd door argeloos overstekende mensen, die zo opgingen in het spel dat ze niet meer bezig waren met de overige verkeersgebruikers.
Godverdomme wat treurig![]()
De laatste keer dat ik Pokemon speelde had ik nog een oude Gameboy. Dat is alweer meer dan 10 jaar geledenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahahah dat is wel heel erg sneu. Dit word ook weer zo'n hype, speel jij dat ook?
Hahahah dat waren nog goede tijden. Alhoewel ik geen eens met een gameboy ben opgegroeid nee ik ben opgegroeid met een Playstation 2 toen ik 8 wasquote:Op zondag 10 juli 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Pokemon speelde had ik nog een oude Gameboy. Dat is alweer meer dan 10 jaar geleden
Nou ja mijn neefje was ook al zo oud toen hij al GTA 5 mocht spelenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahahah dat waren nog goede tijden. Alhoewel ik geen eens met een gameboy ben opgegroeid nee ik ben opgegroeid met een Playstation 2 toen ik 8 was
Manmanman wat een proletenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:41 schreef Fok-it het volgende:
In Tilburg zijn vrijdag al drie pokémon-vangers beroofd van hun geld en telefoon toen ze midden in de nacht op jacht waren naar de digitale beestjes.
In Australië en Amerika werden politiebureaus overspoeld met mensen die een Pokemon wilden vangen die in het bureau geplaatst was.''
Ook schrijven ze dat er in het buitenland al een groot aantal ongelukken is gebeurd door argeloos overstekende mensen, die zo opgingen in het spel dat ze niet meer bezig waren met de overige verkeersgebruikers.
Godverdomme wat treurig![]()
Gaat toch negrens overquote:
Vind het wel een leuk conceptquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch negrens overEn dan te bedenken dat het gros volwassenen zijn
Ga jeb eetje Pokemons vangen in het echt
kk
Voor kinderen. Maar als je er zo erg in doorslaat dat je niet eens meer weet wat er om je heen gebeurt zou ik de app weer lekker verwijderenquote:
Ook volwassenen zijn gewoon nog een beetje kindquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat toch negrens overEn dan te bedenken dat het gros volwassenen zijn
Ga jeb eetje Pokemons vangen in het echt
kk
Eva was cutequote:Op zondag 10 juli 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
fokkie ik ben bij seizoen 4 van gg net nu Eva weg is door Blair en dat c en b oorlog hebbenik vind dit kut. En die Juliet is ook kut
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Ik heb een nieuwe eis voor mijn date: geen pokemon go spelen
Terechtquote:Op zondag 10 juli 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Echt hequote:Op zondag 10 juli 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Ja zij was lief en schattigquote:
quote:
quote:
Nu kun je niet meer met Sof daten.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook Pokemon GO en al een paar gevangen ook.
wat heb je gedaan?quote:
Weer eentje minder.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer met Sof daten.
Weet verder niks meer hoe en watquote:
Jenny is nu bij haar moeder in Hudson maar Chuck heeft iemand gebeld voor haar ofzo?? was einde van een afleveringquote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet verder niks meer hoe en wat
Jenny is wel lelijk daar
Ohjaquote:Op zondag 10 juli 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig geslapen he laatste 2 nachten
Ik vond die nicht van Serena irritant. Zo irritant dat zij de enige personage is die ik als niet vaste cast heb onthouden. Oh en die chick van Danquote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet verder niks meer hoe en wat
Jenny is wel lelijk daar
niceeequote:
hilary duff?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond die nicht van Serena irritant. Zo irritant dat zij de enige personage is die ik als niet vaste cast heb onthouden. Oh en die chick van Dan
gezelligquote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee met verloofde, broertje en zn vriendin
... waarom nietquote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen mensen in nl pokemon go spelen dan
Die was wel knap.quote:
ik had vannacht gevraagd wat voor een maar geen antwoord ;squote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja he
en dan tat volgende week spannend
Nee Hilary is mijn jeugdidool. Dus die zal ik nooit echt irritant vinden.quote:
oh was denk ik weg toenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vannacht gevraagd wat voor een maar geen antwoord ;s
bedoel je georgina sparksquote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee Hilary is mijn jeugdidool. Dus die zal ik nooit echt irritant vinden.Nee dat meisje met dat donkere haar. Volgens mij was ze irl tijdje aan het daten met Chuck/Ed Westwick
Neequote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je georgina sparks
met die baby
Wat is er irritant aan Vanessa?quote:
Veel te jaloersquote:
Bij mij staat hij ook niet in de appstorequote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen mensen in nl pokemon go spelen dan
Ik zou Georgina 100000x irritanter vinden maar goedquote:
App-store kan jevan Locatie veranderen hequote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook niet in de appstore
Ik ben 12 wat is Pokemonquote:Op zondag 10 juli 2016 16:20 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon via een website jongens. Zo lastig is het niet.
Bij mij dus ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook niet in de appstore
Niet in nl beschikbaarquote:
Gaat mij ook never nooit lukken met m`n Iphone 4squote:Op zondag 10 juli 2016 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb verder geen eens ruimte op mijn telefoon ervoor
Snorlax in je bedquote:Op zondag 10 juli 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde gwn zien welke pokemons in het huis waren.
Gewoon zelf je groenten verbouwenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
CUL / Groenten worden schaars en duur
Dat wordt straks je kapsalon ohne groente bestellenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
CUL / Groenten worden schaars en duur
Afhankelijk van waar je zit en hoe je het doet, heb je ook dan geen goed jaar.quote:
Heb geen tuin.quote:
Honger lijden.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt straks je kapsalon ohne groente bestellen
Naja wij hebben dan alleen pepers, tomaten, munt, peterselie, courgette (+kersen en appels) wat tot nu toe goed uitkomt maar kan mij wel voorstellen dat al die aardappeltjes verrot enzo zijn. Rip. Alle boerenvelden van hier lagen er ook maar een beetje te nat en leegjes bij.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit en hoe je het doet, heb je ook dan geen goed jaar.
Aardappels schijnen ook al verrot te zijn.
Ik ga wel naar Azie voor rijst en noodles.
Ook geen balkon?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen tuin.
Maar wil dit inde toekomst wel gaan doen.
[..]
Honger lijden.
onze alpelbomen doen het ook wel goed jaquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja wij hebben dan alleen pepers, tomaten, munt, peterselie, courgette (+kersen en appels) wat tot nu toe goed uitkomt maar kan mij wel voorstellen dat al die aardappeltjes verrot enzo zijn. Rip. Alle boerenvelden van hier lagen er ook maar een beetje te nat en leegjes bij.
Ik kom mee
Zijn hier niet.quote:
Een waar de zon op staat om 7 uur in de avondquote:
Oh ja hmm.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn hier niet.
[..]
Een waar de zon op staat om 7 uur in de avond
hfhfquote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
fijne vlucht xquote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
Goede vlucht!quote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
tot later maatquote:Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar de airport.
Een fijne voortzetting.
Katertje?quote:
Das kut manquote:Op zondag 10 juli 2016 16:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook maar ook mentale gezondheid verder
Komt wel weer goed. Soms heb je even tijdje dat het wat minder gaat he.quote:
waarquote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
jammer dat niemand reageert op mijn gezondheid
Sorry Sofje. Net zo kut natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
jammer dat niemand reageert op mijn gezondheid
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
Of het is nog niet helemaal weggetrokken, of de kaakchirurg heeft toch een zenuw geraakt waardoor een stukje van mijn wang geen gevoel meer heeftfucking kutgevoel
Ja ga morgen naar de tandarts denk ikquote:
Of naar huisarts. Als je gewoon paar flnke pillen meekrijgtquote:Op zondag 10 juli 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ga morgen naar de tandarts denk ik
Denk dat tandarts even moet kijken of alles goed is gehecht, het ziet er echt vreemd uit metquote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of naar huisarts. Als je gewoon paar flnke pillen meekrijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hopelijk met jou ookquote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
klote sofje hopelijk gaat het snel beter
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat tandarts even moet kijken of alles goed is gehecht, het ziet er echt vreemd uit metJa dat klinkt niet fris neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
tandarts zou me ook wel pijnstillers kunnen geven of nietquote:
Weet niet hoor. Denk dat je beter ff naar huisarts kan.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
tandarts zou me ook wel pijnstillers kunnen geven of niet
Formule 1 en wielrennen heeft niks met sport te maken.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Max weer podium en Dumoulin winstGoeie sportdag
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
echt dumoulinquote:Op zondag 10 juli 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
je moeder heeft niks met een vrouw te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Formule 1 en wielrennen heeft niks met sport te maken.
Ja, Mooi man. Fucking hagelquote:Op zondag 10 juli 2016 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
echt dumoulin
das een tijdje geleden denk een nederlander
Ja en anders ga ik naar beidequote:Op zondag 10 juli 2016 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Denk dat je beter ff naar huisarts kan.
Diclofenac ofzo
Goeie zeg.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
je moeder heeft niks met een vrouw te maken
zonder larsboom is het 11 jaar geledenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Mooi man. Fucking hagel
Mollema ook sterk.
Laatste zege was Lars Boom alweer paar jaar geleden
Wat Ajax liet zien gister had ook vrij weinig met sport te makenquote:
Bedankt JeSuisDroppiequote:Op zondag 10 juli 2016 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat Ajax liet zien gister had ook vrij weinig met sport te maken
Wat?quote:
Ik hecht er echt 0,0 waarde aan. Vond het vooral interessant om te zien hoe sommige spelers individueel speelden en hoe Bosz het wil gaan neerzetten, maar Franks antivoetbal krijg je er niet zomaar uit.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?Ik zeg niet dat het wat zegt
Maar beetje beschamend was het natuurlijk wel
Die jodenclub moeten ze opdoekenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hecht er echt 0,0 waarde aan. Vond het vooral interessant om te zien hoe sommige spelers individueel speelden en hoe Bosz het wil gaan neerzetten, maar Franks antivoetbal krijg je er niet zomaar uit.
Heb je nu al een zonnesteek?quote:
inso nadoen met sommige woorden in hoofdlettersquote:
hoezo doe ik inso na en doet inso mij niet na?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
inso nadoen met sommige woorden in hoofdletters
wannabe
Wij praten al jaren met Inso op de appquote:Op zondag 10 juli 2016 18:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
hoezo doe ik inso na en doet inso mij niet na?
gelukkig heb je geen flauw idee hoe inso en ik tegen elkaar praten op de app, dus zou maar zwijgen meis
Sylvie Meis is mijn vriendin?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:14 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij je aangesproken voelt als ik 'meis' zeg
heel cool dat je met inso op app praat zegquote:Op zondag 10 juli 2016 18:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
hoezo doe ik inso na en doet inso mij niet na?
gelukkig heb je geen flauw idee hoe inso en ik tegen elkaar praten op de app, dus zou maar zwijgen meis
om moe van te wordenquote:
vind ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heel cool dat je met inso op app praat zeg
ben toch al moe van pijnstillers dus maakt niet uit hoeveel ik slaapquote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
moet je gaan slapen, word je uitgerust van.
oh, dan zou ik heel veel rust gaan pakken, want straks word je nog prikkelbaarderquote:Op zondag 10 juli 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ben toch al moe van pijnstillers dus maakt niet uit hoeveel ik slaap
wilde eigenlijk net even boodschappen gaan doen dus je bent hoe dan ook van me afquote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Vidura het volgende:
[..]
oh, dan zou ik heel veel rust gaan pakken, want straks word je nog prikkelbaarder
Meerdere accounts waarachter dezelfde persoon schuil gaat.quote:
ik heb geen problemen met jou hoor, jij hebt problemen met het feit dat ik niet onder Etsu wil posten.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wilde eigenlijk net even boodschappen gaan doen dus je bent hoe dan ook van me af
pardon maar daar heb ik echt 0 problemen meequote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef Vidura het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met jou hoor, jij hebt problemen met het feit dat ik niet onder Etsu wil posten.
Dat is niet de definitie die ik een 'kloon' zou geven.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere accounts waarachter dezelfde persoon schuil gaat.
Geen idee waarom je die moeite zou doen, of je moet je wachtwoord telkens vergeten.
je werd er toch moe van?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
pardon maar daar heb ik echt 0 problemen mee
Leg eens uitquote:Op zondag 10 juli 2016 18:20 schreef Vidura het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel waarom ik de moeite doe.
Van sporten word je ook moe. Heb je ook geen problemen meequote:
dat is een uitdrukking kwalquote:
Ik word nooit moe van sportenquote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van sporten word je ook moe. Heb je ook geen problemen mee
Nee je zit ook alleen in de saunaquote:
Dat kan je zelf wel verzinnen toch?quote:
Dat olympische stadion mogen ze wmb echt een bom opgooien. Tering wat lelijk is dat gedrocht.quote:
Valt best mee als het gebruikt wordt voor atletiek.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat olympische stadion mogen ze wmb echt een bom opgooien. Tering wat lelijk is dat gedrocht.
Ik vind het wel tof eigenlijk. Beetje authentiek. Past ook wel in de buurt waar hij staat. Al die oudere huizen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat olympische stadion mogen ze wmb echt een bom opgooien. Tering wat lelijk is dat gedrocht.
Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof eigenlijk. Beetje authentiek. Past ook wel in de buurt waar hij staat. Al die oudere huizen.
Dat zeggen wij over iedere andere stad met de trein richting Amsterdam.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.
Amsterdam is natuurlijk 100x mooier dan Den Haag.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.
Vind aan beide steden niet zoveel boeiends.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam is natuurlijk 100x mooier dan Den Haag.
Maar dat weet jij diep in je hart ook wel.
Ach, beter goed gejatquote:Op zondag 10 juli 2016 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeggen wij over iedere andere stad met de trein richting Amsterdam.
Vooral bij het speer en discus-werpen jaquote:
Waarom?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ontving een dreigement in mijn DM.
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ontving een dreigement in mijn DM.
Doe dan ook niet interessant met je dreigingquote:Op zondag 10 juli 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Mag geen DM openbaren van FOK!
Pics.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
Ik zie er echt niet uit
normaal al niet maar nu 10x zo erg
Ik hou mij alleen aan de regels.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dan ook niet interessant met je dreiging
Komt goed, vanavond op tijd naar bed.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
Ik zie er echt niet uit
normaal al niet maar nu 10x zo erg
gister uit geweest lolquote:Op zondag 10 juli 2016 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics.
Waarom nu 10x zo erg. Wat he je gedaan dan
Ja dat is wel een typische kater dagje. Lekker stinkenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
gister uit geweest lol
en nog niet gedoucht
erg he
Wowquote:Op zondag 10 juli 2016 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is wel een typische kater dagje. Lekker stinken
Bij het hardlopen net wel wat leuke blonde grietjes.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral bij het speer en discus-werpen ja
Als je van Bulstronk types houdt
Marlou van Rhijn is wel cutequote:Op zondag 10 juli 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij het hardlopen net wel wat leuke blonde grietjes.
ik wil samen met flippie douchenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow
Misschien ruikt JC wel heel lekker zonder in de douche te gaan
Dat boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie gaat er vanavond winnen?
Inb4 flip en JC: portugal
Dat wil iedereen welquote:
Les bleus.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Alles behalve Portugalquote:Op zondag 10 juli 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Portugalquote:Op zondag 10 juli 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Als JC zonder douche in te gaan na een avond uitgaan nog steeds heel lekker ruikt, dan vind ik hierbij JC nog woest aantrekkelijker.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow
Misschien ruikt JC wel heel lekker zonder in de douche te gaan
Stuur je adres maar.quote:
Omgekeerde psychologie. Frankrijk en daardoor dus Portugal.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, was echt heel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey hommel, leuk snapchatfilmpje van je broodje
Was met vlees ofnietquote:Op zondag 10 juli 2016 19:34 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, was echt heel lekkerMaar ik kreeg hem voor de helft op
Kinderachtig dat je mij blokkeert op DM.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga bier drinken op het terras. Joe.
Oh oke. Ik weet wel wat kinderachtiger is, dit of blokkeren. Jij ook?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je mij blokkeert op DM.
?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oh oke. Ik weet wel wat kinderachtiger is, dit of blokkeren. Jij ook?
Okeuh.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Die serie vond ik me tegenvallenquote:Op zondag 10 juli 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk Marco Polo, maar kan al die Chinezen niet uit elkaar houden.
Kutleef
Die serie valt opzich niet tegen hoor, doet me wel wat denken aan Game of Thrones. Alleen dan zonder het fantasy gedeelte.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die serie vond ik me tegenvallen
Heb jij eigenlijk Sense8 al gezien?
Vond het verhaal niet echt de diepte ingaanquote:Op zondag 10 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie valt opzich niet tegen hoor, doet me wel wat denken aan Game of Thrones. Alleen dan zonder het fantasy gedeelte.
Natuurlijk heb ik Sense8 gezien, we spraken nog over Rileygodin toch. Komt pas rond de kerst weer hè
Ach het kijkt wel lekker weg vind ik, en sommige Chinese chicks zijn wel lekker.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het verhaal niet echt de diepte ingaan
Ohja RileyWat een schatje. Ze hebben seizoen 2 in Amsterdam opgenomen he
Nee. Is allemaal al gedaan geloof ik Ws ook tijdje sprake dat het nieuwe seizoen van Homeland zich in Amsterdam afspeelt maar dat was Duitsland geloof ik uiteindelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het kijkt wel lekker weg vind ik, en sommige Chinese chicks zijn wel lekker.
Ja ik las dat ja, is het al opgenomen of gaan ze dat nog doen? Anders wil ik wel figureren
Kerst? Sodeteringquote:Op zondag 10 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie valt opzich niet tegen hoor, doet me wel wat denken aan Game of Thrones. Alleen dan zonder het fantasy gedeelte.
Natuurlijk heb ik Sense8 gezien, we spraken nog over Rileygodin toch. Komt pas rond de kerst weer hè
Ja dat laatste seizoen van Homeland werd in Berlijn opgenomen. Al gingen ze in de serie wel zogenaamd naar Amsterdam, maar werd in een Hollandse wijk in Berlijn opgenomen. Als Nederlander zie je meteen dat die huizen niet kloppen danquote:Op zondag 10 juli 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Is allemaal al gedaan geloof ik Ws ook tijdje sprake dat het nieuwe seizoen van Homeland zich in Amsterdam afspeelt maar dat was Duitsland geloof ik uiteindelijk
Kak. Wat naar dat het zo lang duurt.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan alleen één aflevering dacht ik.
De rest komt pas in januari 2017 uit dacht ik.
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach nog genoeg andere series om je mee te vermaken.
quote:Op zondag 10 juli 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach nog genoeg andere series om je mee te vermaken.
Bedankt Snoeks. Mocht ik toevallig een back to the futurs momentje hebben gehad, ben ik nu bij de tijd.quote:
Jammer voor Portugal aj. Nu wordt het een eitje voor Frankrijk natuurlijkquote:
Ik vind het echt oprecht onwijs sneu voor hem.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer voor Portugal aj. Nu wordt het een eitje voor Frankrijk natuurlijk
wat is er gebeurdquote:
Geblesseerd nu al in de 20e minuut. Dat gaat hij niet nog (minimaal?) 70 minuten voetballend uithouden gok ik zo maar.quote:
ach is maar ek boeiequote:Op zondag 10 juli 2016 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geblesseerd nu al in de 20e minuut. Dat gaat hij niet nog (minimaal?) 70 minuten voetballend uithouden gok ik zo maar.
De winnaar stond toch van te voren al vast.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer voor Portugal aj. Nu wordt het een eitje voor Frankrijk natuurlijk
Gaan we weerquote:Op zondag 10 juli 2016 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De winnaar stond toch van te voren al vast.
En geen warme zomer.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
ik word echt een beetje moe van fok eigenlijkjammer dat het zomer is
Ik zei het je de eerste wedstrijd al.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan we weerDit is toch echt wel een beetje BNW-gelul hoor
Wel vaak dat thuisland de beslissingen mee krijgtquote:Op zondag 10 juli 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan we weerDit is toch echt wel een beetje BNW-gelul hoor
Ja dat ook nogquote:
Dus omdat Frankrijk in de finale staat heb je gelijk?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het je de eerste wedstrijd al.
Ik heb nog steeds gelijk.
We moeten toch wat. Niet onmogelijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat de wedstrijd
Alle hoop op Nani en Queresma
Maar het is nou niet dat ze op geluk en op beslissingen van de scheids in de finale staan, dat is echt onzinquote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vaak dat thuisland de beslissingen mee krijgt
Gaat ook beetje onderbewust denk ik
Tegen Duitsland verder wel natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is nou niet dat ze op geluk en op beslissingen van de scheids in de finale staan, dat is echt onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |