zwarten zullen nooit de klappen van de zweep kennen door een Britse huid te hebben.quote:
Domme draaikont is datquote:Op zondag 10 juli 2016 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat is er nou zo verkeerd eigenlijk aan dat Hilary van mening is veranderd?
Veel slechter en enger dan haatgezaai van trump natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat is er nou zo verkeerd eigenlijk aan dat Hilary van mening is veranderd?
Welk haatgezaai precies?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
Veel slechter en enger dan haatgezaai van trump natuurlijk
Google het. Kom je genoeg bronnen tegenquote:
Aha.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google het. Kom je genoeg bronnen tegen
Ja, miljard keer besproken hier op fok dusjaquote:
Nee. Want ik heb nog nooit een voorbeeld van haatzaaien gezien.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, miljard keer besproken hier op fok dusja
Snap niet helemaal dat je het nog vraagt. En als ik het neerzet noem je het retoriek dus. Heeft geen zin dam toch
Trump heeft ook nog geen kans gehad om elk jaar van mening te veranderen aangezien hij pas net politiek actief is. En denkt dat het een talentenjacht is waar hij aan meedoet en als hij straks president is boeit het he, allemaal geen kut meer, dan heeft hij meegedaan en gewonnen. Nee dat wil jequote:Op zondag 10 juli 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heeft ie gelukkig geen doden op z'n naam staan in Benghazi.
En komt ie op elk vlak meer integer op dat Shillary door niet om het jaar als een opportune havik van standpunt te veranderen.
Dit is niet waar?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Trump heeft ook nog geen kans gehad om elk jaar van mening te veranderen aangezien hij pas net politiek actief is.
Geld doneren aan campagnes vind ik niet actief politiek bezig zijn.quote:
Hij heeft ook gewoon eerder meegedaan aan verkiezingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geld doneren aan campagnes vind ik niet actief politiek bezig zijn.
het is kiezen tussen het minst slechte. En daar heeft iedereen een andere mening over dusja.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de VS is sowieso verloren want het wordt een criminele beroepspolitica als Clinton.
En zelfs als het Trump wordt zal het niet best zijn.
Hebben ze zelf verdiend door niet voor Kassich of Rubio te gaan.
ohja goeiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |