Kinderachtig dat je mij blokkeert op DM.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga bier drinken op het terras. Joe.
Oh oke. Ik weet wel wat kinderachtiger is, dit of blokkeren. Jij ook?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je mij blokkeert op DM.
?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
Oh oke. Ik weet wel wat kinderachtiger is, dit of blokkeren. Jij ook?
Okeuh.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Die serie vond ik me tegenvallenquote:Op zondag 10 juli 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk Marco Polo, maar kan al die Chinezen niet uit elkaar houden.
Kutleef
Die serie valt opzich niet tegen hoor, doet me wel wat denken aan Game of Thrones. Alleen dan zonder het fantasy gedeelte.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die serie vond ik me tegenvallen
Heb jij eigenlijk Sense8 al gezien?
Vond het verhaal niet echt de diepte ingaanquote:Op zondag 10 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie valt opzich niet tegen hoor, doet me wel wat denken aan Game of Thrones. Alleen dan zonder het fantasy gedeelte.
Natuurlijk heb ik Sense8 gezien, we spraken nog over Rileygodin toch. Komt pas rond de kerst weer hè
Ach het kijkt wel lekker weg vind ik, en sommige Chinese chicks zijn wel lekker.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het verhaal niet echt de diepte ingaan
Ohja RileyWat een schatje. Ze hebben seizoen 2 in Amsterdam opgenomen he
Nee. Is allemaal al gedaan geloof ik Ws ook tijdje sprake dat het nieuwe seizoen van Homeland zich in Amsterdam afspeelt maar dat was Duitsland geloof ik uiteindelijkquote:Op zondag 10 juli 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het kijkt wel lekker weg vind ik, en sommige Chinese chicks zijn wel lekker.
Ja ik las dat ja, is het al opgenomen of gaan ze dat nog doen? Anders wil ik wel figureren
Kerst? Sodeteringquote:Op zondag 10 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie valt opzich niet tegen hoor, doet me wel wat denken aan Game of Thrones. Alleen dan zonder het fantasy gedeelte.
Natuurlijk heb ik Sense8 gezien, we spraken nog over Rileygodin toch. Komt pas rond de kerst weer hè
Ja dat laatste seizoen van Homeland werd in Berlijn opgenomen. Al gingen ze in de serie wel zogenaamd naar Amsterdam, maar werd in een Hollandse wijk in Berlijn opgenomen. Als Nederlander zie je meteen dat die huizen niet kloppen danquote:Op zondag 10 juli 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Is allemaal al gedaan geloof ik Ws ook tijdje sprake dat het nieuwe seizoen van Homeland zich in Amsterdam afspeelt maar dat was Duitsland geloof ik uiteindelijk
Kak. Wat naar dat het zo lang duurt.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan alleen één aflevering dacht ik.
De rest komt pas in januari 2017 uit dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |