Dat olympische stadion mogen ze wmb echt een bom opgooien. Tering wat lelijk is dat gedrocht.quote:
Valt best mee als het gebruikt wordt voor atletiek.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat olympische stadion mogen ze wmb echt een bom opgooien. Tering wat lelijk is dat gedrocht.
Ik vind het wel tof eigenlijk. Beetje authentiek. Past ook wel in de buurt waar hij staat. Al die oudere huizen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat olympische stadion mogen ze wmb echt een bom opgooien. Tering wat lelijk is dat gedrocht.
Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof eigenlijk. Beetje authentiek. Past ook wel in de buurt waar hij staat. Al die oudere huizen.
Dat zeggen wij over iedere andere stad met de trein richting Amsterdam.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.
Amsterdam is natuurlijk 100x mooier dan Den Haag.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige goede uit Amsterdam is de trein naar Den Haag.
Vind aan beide steden niet zoveel boeiends.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam is natuurlijk 100x mooier dan Den Haag.
Maar dat weet jij diep in je hart ook wel.
Ach, beter goed gejatquote:Op zondag 10 juli 2016 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeggen wij over iedere andere stad met de trein richting Amsterdam.
Vooral bij het speer en discus-werpen jaquote:
Waarom?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ontving een dreigement in mijn DM.
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ontving een dreigement in mijn DM.
Doe dan ook niet interessant met je dreigingquote:Op zondag 10 juli 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Mag geen DM openbaren van FOK!
Pics.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
Ik zie er echt niet uit
normaal al niet maar nu 10x zo erg
Ik hou mij alleen aan de regels.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dan ook niet interessant met je dreiging
Komt goed, vanavond op tijd naar bed.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
Ik zie er echt niet uit
normaal al niet maar nu 10x zo erg
gister uit geweest lolquote:Op zondag 10 juli 2016 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics.
Waarom nu 10x zo erg. Wat he je gedaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |