Waarop gebasseerd?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is kiezen tussen het minst slechte. En daar heeft iedereen een andere mening over dusja.
Ongetwijfeld dat Clinton qua mening van de hak op de tak springt. Maar ik kijk ook globaal en daar zie ik in Clinton een veel diplomatiekere president dan Trump die door de rest van de wereld als een clown wordt gezien, en terecht.
omdat ik niet geloof dat Trump gaat matigen. Dus dan is het wel duidelijk wie ik liever heb. Ook al ben ik geen Clinton-sympathisantquote:Op zondag 10 juli 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarop gebasseerd?
Op haar totaal inefficiente politieke carriere als senator.
Op haar totale falen als minister van buitenlandse zaken?
Ja lekker naïefquote:Op zondag 10 juli 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij wil zelfs met Noord-Korea in dialoog gaan ipv oorlog voeren.
Het is ook kinderlijk naief.quote:
Nauwelijks nog.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet ik 15k op Clinton zetten.
Hoeveel geld kan ik dan verdienen, Inso?
Amerikaanse schapen stemmen toch wel braaf op Clinton.
Was niet bestquote:Op zondag 10 juli 2016 13:11 schreef Flippiee het volgende:
Wel mooi dat rapport vd week over Irak oorlog in UK
Ja, maar democraat.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Bush Jr is een domme idioot maar Clinton die als democraat bijna alles van hem steunde is beter dan een vrij liberale kandidaat.
Dat was echt een walgelijke generatie politici.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker niet. Blair die zich weer mocht verantwoorden
Hmm. Dat is me te weinig.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
5,5k winst ish als je 15k op clinton bet kaneel
Jup. Hier ook met Balkenendequote:Op zondag 10 juli 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt een walgelijke generatie politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |