zwarten zullen nooit de klappen van de zweep kennen door een Britse huid te hebben.quote:
Domme draaikont is datquote:Op zondag 10 juli 2016 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat is er nou zo verkeerd eigenlijk aan dat Hilary van mening is veranderd?
Veel slechter en enger dan haatgezaai van trump natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 12:48 schreef Flippiee het volgende:
Wat is er nou zo verkeerd eigenlijk aan dat Hilary van mening is veranderd?
Welk haatgezaai precies?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:50 schreef Fok-it het volgende:
Veel slechter en enger dan haatgezaai van trump natuurlijk
Google het. Kom je genoeg bronnen tegenquote:
Aha.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google het. Kom je genoeg bronnen tegen
Ja, miljard keer besproken hier op fok dusjaquote:
Nee. Want ik heb nog nooit een voorbeeld van haatzaaien gezien.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, miljard keer besproken hier op fok dusja
Snap niet helemaal dat je het nog vraagt. En als ik het neerzet noem je het retoriek dus. Heeft geen zin dam toch
Trump heeft ook nog geen kans gehad om elk jaar van mening te veranderen aangezien hij pas net politiek actief is. En denkt dat het een talentenjacht is waar hij aan meedoet en als hij straks president is boeit het he, allemaal geen kut meer, dan heeft hij meegedaan en gewonnen. Nee dat wil jequote:Op zondag 10 juli 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heeft ie gelukkig geen doden op z'n naam staan in Benghazi.
En komt ie op elk vlak meer integer op dat Shillary door niet om het jaar als een opportune havik van standpunt te veranderen.
Dit is niet waar?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Trump heeft ook nog geen kans gehad om elk jaar van mening te veranderen aangezien hij pas net politiek actief is.
Geld doneren aan campagnes vind ik niet actief politiek bezig zijn.quote:
Hij heeft ook gewoon eerder meegedaan aan verkiezingen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geld doneren aan campagnes vind ik niet actief politiek bezig zijn.
het is kiezen tussen het minst slechte. En daar heeft iedereen een andere mening over dusja.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar de VS is sowieso verloren want het wordt een criminele beroepspolitica als Clinton.
En zelfs als het Trump wordt zal het niet best zijn.
Hebben ze zelf verdiend door niet voor Kassich of Rubio te gaan.
ohja goeiequote:
Waarop gebasseerd?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is kiezen tussen het minst slechte. En daar heeft iedereen een andere mening over dusja.
Ongetwijfeld dat Clinton qua mening van de hak op de tak springt. Maar ik kijk ook globaal en daar zie ik in Clinton een veel diplomatiekere president dan Trump die door de rest van de wereld als een clown wordt gezien, en terecht.
omdat ik niet geloof dat Trump gaat matigen. Dus dan is het wel duidelijk wie ik liever heb. Ook al ben ik geen Clinton-sympathisantquote:Op zondag 10 juli 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarop gebasseerd?
Op haar totaal inefficiente politieke carriere als senator.
Op haar totale falen als minister van buitenlandse zaken?
Ja lekker naďefquote:Op zondag 10 juli 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij wil zelfs met Noord-Korea in dialoog gaan ipv oorlog voeren.
Het is ook kinderlijk naief.quote:
Nauwelijks nog.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet ik 15k op Clinton zetten.
Hoeveel geld kan ik dan verdienen, Inso?
Amerikaanse schapen stemmen toch wel braaf op Clinton.
Was niet bestquote:Op zondag 10 juli 2016 13:11 schreef Flippiee het volgende:
Wel mooi dat rapport vd week over Irak oorlog in UK
Ja, maar democraat.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Bush Jr is een domme idioot maar Clinton die als democraat bijna alles van hem steunde is beter dan een vrij liberale kandidaat.
Dat was echt een walgelijke generatie politici.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker niet. Blair die zich weer mocht verantwoorden
Hmm. Dat is me te weinig.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
5,5k winst ish als je 15k op clinton bet kaneel
Jup. Hier ook met Balkenendequote:Op zondag 10 juli 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt een walgelijke generatie politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |