Weet verder niks meer hoe en watquote:
Jenny is nu bij haar moeder in Hudson maar Chuck heeft iemand gebeld voor haar ofzo?? was einde van een afleveringquote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet verder niks meer hoe en wat
Jenny is wel lelijk daar
Ohjaquote:Op zondag 10 juli 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig geslapen he laatste 2 nachten
Ik vond die nicht van Serena irritant. Zo irritant dat zij de enige personage is die ik als niet vaste cast heb onthouden. Oh en die chick van Danquote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet verder niks meer hoe en wat
Jenny is wel lelijk daar
niceeequote:
hilary duff?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond die nicht van Serena irritant. Zo irritant dat zij de enige personage is die ik als niet vaste cast heb onthouden. Oh en die chick van Dan
gezelligquote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee met verloofde, broertje en zn vriendin
... waarom nietquote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen mensen in nl pokemon go spelen dan
Die was wel knap.quote:
ik had vannacht gevraagd wat voor een maar geen antwoord ;squote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja he
en dan tat volgende week spannend
Nee Hilary is mijn jeugdidool. Dus die zal ik nooit echt irritant vinden.quote:
oh was denk ik weg toenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vannacht gevraagd wat voor een maar geen antwoord ;s
bedoel je georgina sparksquote:Op zondag 10 juli 2016 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee Hilary is mijn jeugdidool. Dus die zal ik nooit echt irritant vinden.Nee dat meisje met dat donkere haar. Volgens mij was ze irl tijdje aan het daten met Chuck/Ed Westwick
Neequote:Op zondag 10 juli 2016 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je georgina sparks
met die baby
Wat is er irritant aan Vanessa?quote:
Veel te jaloersquote:
Bij mij staat hij ook niet in de appstorequote:Op zondag 10 juli 2016 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kunnen mensen in nl pokemon go spelen dan
Ik zou Georgina 100000x irritanter vinden maar goedquote:
App-store kan jevan Locatie veranderen hequote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook niet in de appstore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |