je moeder heeft niks met een vrouw te makenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Formule 1 en wielrennen heeft niks met sport te maken.
Ja, Mooi man. Fucking hagelquote:Op zondag 10 juli 2016 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
echt dumoulin
das een tijdje geleden denk een nederlander
Ja en anders ga ik naar beidequote:Op zondag 10 juli 2016 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Denk dat je beter ff naar huisarts kan.
Diclofenac ofzo
Goeie zeg.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
je moeder heeft niks met een vrouw te maken
zonder larsboom is het 11 jaar geledenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Mooi man. Fucking hagel
Mollema ook sterk.
Laatste zege was Lars Boom alweer paar jaar geleden
Wat Ajax liet zien gister had ook vrij weinig met sport te makenquote:
Bedankt JeSuisDroppiequote:Op zondag 10 juli 2016 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat Ajax liet zien gister had ook vrij weinig met sport te maken
Wat?quote:
Ik hecht er echt 0,0 waarde aan. Vond het vooral interessant om te zien hoe sommige spelers individueel speelden en hoe Bosz het wil gaan neerzetten, maar Franks antivoetbal krijg je er niet zomaar uit.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?Ik zeg niet dat het wat zegt
Maar beetje beschamend was het natuurlijk wel
Die jodenclub moeten ze opdoekenquote:Op zondag 10 juli 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hecht er echt 0,0 waarde aan. Vond het vooral interessant om te zien hoe sommige spelers individueel speelden en hoe Bosz het wil gaan neerzetten, maar Franks antivoetbal krijg je er niet zomaar uit.
Heb je nu al een zonnesteek?quote:
inso nadoen met sommige woorden in hoofdlettersquote:
hoezo doe ik inso na en doet inso mij niet na?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
inso nadoen met sommige woorden in hoofdletters
wannabe
Wij praten al jaren met Inso op de appquote:Op zondag 10 juli 2016 18:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
hoezo doe ik inso na en doet inso mij niet na?
gelukkig heb je geen flauw idee hoe inso en ik tegen elkaar praten op de app, dus zou maar zwijgen meis
Sylvie Meis is mijn vriendin?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:14 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij je aangesproken voelt als ik 'meis' zeg
heel cool dat je met inso op app praat zegquote:Op zondag 10 juli 2016 18:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
hoezo doe ik inso na en doet inso mij niet na?
gelukkig heb je geen flauw idee hoe inso en ik tegen elkaar praten op de app, dus zou maar zwijgen meis
om moe van te wordenquote:
vind ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
heel cool dat je met inso op app praat zeg
ben toch al moe van pijnstillers dus maakt niet uit hoeveel ik slaapquote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
moet je gaan slapen, word je uitgerust van.
oh, dan zou ik heel veel rust gaan pakken, want straks word je nog prikkelbaarderquote:Op zondag 10 juli 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ben toch al moe van pijnstillers dus maakt niet uit hoeveel ik slaap
wilde eigenlijk net even boodschappen gaan doen dus je bent hoe dan ook van me afquote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Vidura het volgende:
[..]
oh, dan zou ik heel veel rust gaan pakken, want straks word je nog prikkelbaarder
Meerdere accounts waarachter dezelfde persoon schuil gaat.quote:
ik heb geen problemen met jou hoor, jij hebt problemen met het feit dat ik niet onder Etsu wil posten.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wilde eigenlijk net even boodschappen gaan doen dus je bent hoe dan ook van me af
pardon maar daar heb ik echt 0 problemen meequote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef Vidura het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met jou hoor, jij hebt problemen met het feit dat ik niet onder Etsu wil posten.
Dat is niet de definitie die ik een 'kloon' zou geven.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere accounts waarachter dezelfde persoon schuil gaat.
Geen idee waarom je die moeite zou doen, of je moet je wachtwoord telkens vergeten.
je werd er toch moe van?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
pardon maar daar heb ik echt 0 problemen mee
Leg eens uitquote:Op zondag 10 juli 2016 18:20 schreef Vidura het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel waarom ik de moeite doe.
Van sporten word je ook moe. Heb je ook geen problemen meequote:
dat is een uitdrukking kwalquote:
Ik word nooit moe van sportenquote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van sporten word je ook moe. Heb je ook geen problemen mee
Nee je zit ook alleen in de saunaquote:
Dat kan je zelf wel verzinnen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |