quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar leek ze wel heele rg op jaMaar niet echt op dr gezicht gelet toen
KLB is voor tuig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zo'n gast in o.a. klb die valt geloof ik ook op dikke euh negerinnen
Maar ik val niet op voluptueus nee, dat kloptquote:
Walda zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:35 schreef JimmyDean het volgende:
weet je wie ik wel echt lekker vind van GoT btw?
Omdat ik graag nog wel wil dat een gesprek ergens over gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zit jij daar niet dan?
Ka-tchinggg
Wat mee kunnen? Uit eten?quote:
Meeraquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uit GoT mijn toplijstje
1. Dany
2. Sansa
3. Missandei
4. Meera
5. Cersei met lang haar
Sansa en Missandei er zeker bij jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uit GoT mijn toplijstje
1. Dany
2. Sansa
3. Missandei
4. Meera
5. Cersei met lang haar
Ik vind haar echt heel cute met die krullen, wil daar doorheen aaien.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel cute met die krullen, wil daar doorheen aaien.
Heb wel beetje crush op haar
Als ze Rickon had gespeeld had ik het ook geloofd.quote:
Yara maakt wel lesbische gevoelens in mij los.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou die Yara ook niet afslaan verder.
Niet heel knap, maar wel sexappeal koekoek
En piemelloze Theon?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Yara maakt wel lesbische gevoelens in mij los.
Die wil ik vooral knuffelen. Ik vind hem zo sneu.quote:
Die was ook niet verkeerd nee, die Myrandaquote:
Ja waquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Yara maakt wel lesbische gevoelens in mij los.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was ook niet verkeerd nee, die Myranda
Vooral toen Yara hem zo aanpakte ja. Dyke dat het isquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wil ik vooral knuffelen. Ik vind hem zo sneu.
Vreselijkquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk
Word je toch niet nat van van die figuren
Dyke vind ik zo stom.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral toen Yara hem zo aanpakte ja. Dyke dat het is
Ja, ik zou ook nooit een Ironborn kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dyke vind ik zo stom.Ze is gewoon ironborn. Daar moet je nou eenmaal hard zijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is ook wel prima. Ik vind haar wel een beetje te lang enzo.
Jaokequote:
Jij bent wel een Theon figuur.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook nooit een Ironborn kunnen zijn
Ze lacht natuurlijk ook niet zoveel. Beetje stijfjes over het algemeen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is wel heel knap, maar in de serie ziet ze er wel wat minder uit.
ook niet indien je zo opgevoed zou zijn geweest?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook nooit een Ironborn kunnen zijn
Die ene mag eerst haar haar laten groeien.quote:
Nah. Theon niet. Denk meer een Ned.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een Theon figuur.
Ik een Tommen
Jaime vind ik een tof karakter, van Jon moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
Mijn top nogwat aan mannen bestaat denk ik alleen uit Jon en Jaime. En ik weet niet eens welke van de twee ik leuker vind.
Ja dan misschien wel. Dan word het er wel ingeslagenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook niet indien je zo opgevoed zou zijn geweest?
Jij zou niet iemand kunnen onthoofden in episode 1.quote:
Bronn niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
Mijn top nogwat aan mannen bestaat denk ik alleen uit Jon en Jaime. En ik weet niet eens welke van de twee ik leuker vind.
Ramsay was ook wat stijfjes bij haar.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze lacht natuurlijk ook niet zoveel. Beetje stijfjes over het algemeen.
Alsof jij jezelf niet klaarvingert bij de gedachte aan Walder Freyquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
Oh jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zou niet iemand kunnen onthoofden in episode 1.
Jon is flink vooruit gegaan qua karakter, vind ik. Maar het zijn vooral de krullen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaime vind ik een tof karakter, van Jon moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond.
Jon is echt een baas geworden vind ikquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaime vind ik een tof karakter, van Jon moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond.
Bronn lijkt me gezellig, maar ik vind hem niet echt sexy.quote:
Mooie manbunquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jon is flink vooruit gegaan qua karakter, vind ik. Maar het zijn vooral de krullen.Het stond wel gelijk minder mooi toen zijn haar vast zat.
Wat? Manmanman, beinvloedbare consumenten die alles slikken wat producers je voeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon is echt een baas geworden vind ik
Stiekem wil jij alleen Podrick natuurlijk maar dat hou je voor jequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bronn lijkt me gezellig, maar ik vind hem niet echt sexy.
Ik zou dat niet puur kunnen uit duty.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zou niet iemand kunnen onthoofden in episode 1.
Podrick is wel een schatje. Als hij wat ouder zou zijn misschien. Nu voel ik me te pedo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem wil jij alleen Podrick natuurlijk maar dat hou je voor je
Hoe oud moet hij voorstellen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Podrick is wel een schatje. Als hij wat ouder zou zijn misschien. Nu voel ik me te pedo.
Ja. Knap, charismatisch en heerlijke humor.quote:
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Manmanman, beinvloedbare consumenten die alles slikken wat producers je voeren.
Tja, net waar je van houdt...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Knap, charismatisch en heerlijke humor.
Maak kennis met Jimmyquote:
16 of zo toch? Ja misschien 18 inmiddels. Hij was wel oud voor een squire. Maar hij zit er zo jong uit.quote:
Maar wel een dwerg.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Knap, charismatisch en heerlijke humor.
Nou en? Ik ben Heppie gewend.quote:
Ik moet me superieur kunnen voelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.
Daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen willen meestal wel iemand die langer is hè.
Ja maar dat ben je niet, dus gewoon even normaal doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moet me superieur kunnen voelen.
Jezusquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan book Tyrion ja
Boek Tyrion is wel afzichtelijk, maar die bedoelde ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan book Tyrion ja
Jawel, dit is normaal voor mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat ben je niet, dus gewoon even normaal doen.
Ja. Cassie.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Gilly ook cute. Ondanks dat ze niet enorm aantrekkelijk is
Maar dat komt misschien meer omdat ik telkens Cassie voor me zien
Toen ze eenmaal gewassen was en een jurk aan had, was het een stuk beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Gilly ook cute. Ondanks dat ze niet enorm aantrekkelijk is
Maar dat komt misschien meer omdat ik telkens Cassie voor me zien
Zo goed gecast als oma van Margaery. Ze lijken gewoon echt op elkaar.quote:
wow JRquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ze eenmaal gewassen was en een jurk aan had, was het een stuk beter.
En ze houdt wel van een beetje stevig blijkbaar, dus je hebt kans Fokkie
Diana is veel knapper.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo goed gecast als oma van Margaery. Ze lijken gewoon echt op elkaar.
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienenquote:
Arya is knappe dame geworden jaquote:
Daar gaat het me niet om. Maar je zou bijna zeggen dat ze echt familie zijn.quote:
misschien is dat dan wel je repliek. Bij jou valt er tenminste nog iemand op je. Bij hem nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienen
Wel leuk, maar niet mijn type.quote:
Och ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Maar je zou bijna zeggen dat ze echt familie zijn.
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienen
Necrofielquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.
Jij bent alleen geen koning.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.
En als je interviews kijkt is ze leuk. Veel leuker dan Sophiequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.
Ze lijkt op een jongen ja. Homotje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.
Willem Alexander disagreesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zo koning als dat je je zelf voelt.
Qua interviews blijft Emilia het leukste. Volgens mij kan je echt met haar lachen ook nogquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je interviews kijkt is ze leuk. Veel leuker dan Sophie
Jij vindt iedereen op een jongen lijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze lijkt op een jongen ja. Homotje.
Ja, klopt. En Varys trouwnes ookquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua interviews blijft Emilia het leukste. Volgens mij kan je echt met haar lachen ook nog
Ja, zeker wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij Tormund doen?
Die lijkt wel wat op Heppie. Maar dan met baard
neequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen op een jongen lijken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zeker wel.
Of hij op Heppie lijkt ... mwah. Ik denk het niet eigenlijk. Het rode haar is niet genoeg. Hij kan echter wel dezelfde bekken trekken.
I ship it.quote:
Geniaal jaquote:
Nee. Maar ze mag mijn lijfwacht wel zijnquote:
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Meera en Arya op jongens vindt lijken ben je stekeblind.
Brienne en Jaime gaat nooit gebeuren denk ik. Hoop het ergens wel. Ze hebben wel een speciale band. Maar ik zie ze beiden ook wel doodgaan eigenlijk. Brienne is te rechtvaardig en Jaime heeft teveel vijanden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Brienne mag wel met Jaime.
Tormund mag wel met Sansa.
Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaime zal wel doodgaan ja. Brienne zie ik nog wel levend uit de strijd komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Brienne en Jaime gaat nooit gebeuren denk ik. Hoop het ergens wel. Ze hebben wel een speciale band. Maar ik zie ze beiden ook wel doodgaan eigenlijk. Brienne is te rechtvaardig en Jaime heeft teveel vijanden.
Dankje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet ... De 100% goedzakken gaan eigenlijk bijna altijd dood.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime zal wel doodgaan ja. Brienne zie ik nog wel levend uit de strijd komen eigenlijk.
0,0 emotie tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Wat was voor jullie de meest emotionele scene tot nu toe uit Game of Thrones?
De dood ned starkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Hele serie? Damn dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Nee. Maar om toch in dezelfde strekking te blijven. Je hebt tegenwoordig een lief meisje bij de MAX Geheugentrainer.quote:
Als ser Davos dan maar niet doodgaatquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet ... De 100% goedzakken gaan eigenlijk bijna altijd dood.
Ben er bang voor. Dat zijn woede richting Mel hem de das om gaat doen of zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ser Davos dan maar niet doodgaat
Ik heb nooit moeten janken, maar wel veel kippenvel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Serieus?quote:
Serieus? Die zag toch iedereen aankomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeten janken, maar wel veel kippenvel.
En dan kom ik uit op de ToJ flashback met de cut naar Jon.
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Maar om toch in dezelfde strekking te blijven. Je hebt tegenwoordig een lief meisje bij de MAX Geheugentrainer.
de NK zal hem wel afmakenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Dat zijn woede richting Mel hem de das om gaat doen of zo.
Dat was ook mooi ja. Vooral van Aryaquote:
Kijk jij niet naar MAX programma's????quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?
[..]
de NK zal hem wel afmaken
Ja maar de scène was wel goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Die zag toch iedereen aankomen?
Ja, kom er nooit inquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?
Toch echt al genoeg momenten met kippenvel of tranen gezeten hoor
Alleen al die sublieme muziek erachter zorgt ervoor dat de kippenvel op je armen staat
Ik kijk niet zoveel tv nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij niet naar MAX programma's????
Ik vind die NK maar een saaie lul. Heb eigenlijk niet zoveel met die verhaallijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?
[..]
de NK zal hem wel afmaken
Vind het juist wel vet hoe weinig ze voorkomen en dat ze redelijk mysterieus blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die NK maar een saaie lul. Heb eigenlijk niet zoveel met die verhaallijn.
Mwah, zo indrukwekkend vond ik het niet. Heppie zei al toen die baby kwam: "En nu terug jaar Jon" en precies toen gebeurde het.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de scène was wel goed uitgewerkt.
Het ging ook niet om de meest shockerende scène
Ik had het echt niet meer met Jon & Sansa die elkaar voor het eerst zagenquote:
Wel bij andere series/films of nooit/quote:
Je hebt zeker ook geen personages met wie je echt meeleeft?quote:
Vond ik wel lief, ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het echt niet meer met Jon & Sansa die elkaar voor het eerst zagenDie hele scene, die muziek, die omhelzing jezus
Die muziek was wel goed hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, zo indrukwekkend vond ik het niet. Heppie zei al toen die baby kwam: "En nu terug jaar Jon" en precies toen gebeurde het.
Red Wedding vond ik redelijk schokkend. Maar toen had ik de boeken nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen personages met wie je echt meeleeft?
Red Wedding deed mij niks trouwens, was er wel blij mee. Purple Wedding vond ik kutter.
Ja toen wist je al wat er ging gebeuren inderdaad. Kut Sparrowquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond ik wel lief, ja.
Ik zat wel echt met zo'n stomme spanning toen Margaery doorhad wat Cersei ging doen in die Sept. Dat ze weg probeerden te komen maar die ouwe graftak hen steeds tegenhield.
Laatst bij de rewatch de enige scène waar ik echt moeite mee had om terug te kijkenquote:
Ik vond de muziek door die hele aflevering heen inderdaad echt prachtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die muziek was wel goed hoor.
Maar qua kippenvel was die hele aflevering goed, dat begin al met die muziek en die spanningsopbouw. En op het einde had ik het ook wel een beetje naast het "wtf doet Varys daar" momentje.
Ik las al een post van iemand op FOK! toen die zei "IEDEREEN GAAT DOOD". En ja als de aflevering dan verder rolt merk je wel waar het heen gaat. Verder prima uitgewerkt hoor en kijk het graag terug. Maar ik kon Catelyn echt niet uitstaan, en Robb had zijn eigen graf al gegraven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Red Wedding vond ik redelijk schokkend. Maar toen had ik de boeken nog niet gelezen.
Ik vond Cat wel een interessant karakter eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las al een post van iemand op FOK! toen die zei "IEDEREEN GAAT DOOD". En ja als de aflevering dan verder rolt merk je wel waar het heen gaat. Verder prima uitgewerkt hoor en kijk het graag terug. Maar ik kon Catelyn echt niet uitstaan, en Robb had zijn eigen graf al gegraven.
ik vond haar maar saai eigenlijk, vond scènes met haar erin nooit zo boeiend.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond Cat wel een interessant karakter eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vond haar maar saai eigenlijk, vond scènes met haar erin nooit zo boeiend.
Maar ben nooit een grote Stark fan geweest, meer #teamLannister. Veel boeiendere personages.
Man man man wat haat ik zulke mensen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dit ziet val ik nog mee trouwens
True.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man man man wat haat ik zulke mensen.
Welke idioot gaat zichzelf nou filmen als hij/zij een serie kijkt
Ligt eraan of je je kan inleven in personages, als je dat niet kan dan snap ik dat er niks aan is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Maar op een aantal aandachtshoeren na is het wel oprecht. Ik snap ook niet echt hoe je niks kan voelen bij films, series, boeken. Zit soms zoveel emotie in
Hoeft nog niet eens met personages. Kan ook met het verhaal zelf of de gebeurtenis of muziek. Kam zoveel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je je kan inleven in personages, als je dat niet kan dan snap ik dat er niks aan is.
goedennachtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens met personages. Kan ook met het verhaal zelf of de gebeurtenis of muziek. Kam zoveel.
Ja inderdaad. Als je zo auti bent zal het wel lastiger zijn maar toch. Kan me niet voorstellen dat je zelfs dan met een stoïcijns gezicht zit te kijken
Het eerste.quote:
Nee, en ik wist voor de eerste 5,5 seizoenen al zo ongeveer wat er zou gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen personages met wie je echt meeleeft?
Red Wedding deed mij niks trouwens, was er wel blij mee. Purple Wedding vond ik kutter.
smexyquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_rap_trilploat.html
omg
Powned.tv is een erg objectieve bron jaquote:
lokale media melden het ook en die zijn een stuk betrouwbaarder en beter geïnformeerd dan een Volkskrant bijvoorbeeld. Na Keulen is het nieuws uiteindelijk alleen naar nieuws geworden omdat lokale media het wel rapporteerdenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Powned.tv is een erg objectieve bron ja
Ik zeg niet dat het verzonnen is. Kwalijk als het echt waar is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lokale media melden het ook en die zijn een stuk betrouwbaarder en beter geïnformeerd dan een Volkskrant bijvoorbeeld. Na Keulen is het nieuws uiteindelijk alleen naar nieuws geworden omdat lokale media het wel rapporteerden
Dat meisje is bij de politie geweest, bij burgemeester. Ze is een erf op gevlucht waarna de bewoners daar hebben beschermd
Maar het is natuurlijk allemaal verzonnen om migranten zwart te maken. Want die doen dit anders nooit!
Zijn lokale media dan slecht? Het is geen xandernieuws ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verzonnen is. Kwalijk als het echt waar is.
Maar er worden regelmatig topics in NWS gesloten omdat de bron slecht bleek te zijn
Plaatselijke nieuwsblaadje van Oude fucking Pekela heb ik niet zoveel mee nee. En Powned al helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn lokale media dan slecht? Het is geen xandernieuws ofzo
Ja ik zeg toch ook. Als het waar is is dat kwalijk. Maar wat wil je nou dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)mannen-21489180.html
Staat gewoon in die op, prima bron
Dat zeg ik helemaal niet. Het is gewoon niet tof om het bericht in twijfel te trekken omdat de inhoud niet in je straatje pastquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook. Als het waar is is dat kwalijk. Maar wat wil je nou dan?
Iedereen moet natuurlijk lekker opgefokt reageren, lynchpartijen organiseren en oproepen tot het in brand steken van Moskeen
kkallogtone!!!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Het is gewoon niet tof om het bericht in twijfel te trekken omdat de inhoud niet in je straatje past
omdat er geen enkele aanleiding is om eraan te twijfelenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hoort altijd kritisch te zijn op bronnen.
Jij denkt dat het in de doofpot wordt gestopt om zo een bepaald klimaat te creeerenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat er geen enkele aanleiding is om eraan te twijfelen
Formidabel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Hoe voel je je nu?
lekker lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Formidabel.
OVer uurtje de club weer murderen met bottles
echtquote:
sletjequote:Op zondag 10 juli 2016 02:52 schreef Vidura het volgende:
Ik heb Tinder pas 3 dagen en al 2 nummers gefixt, waarvan eentje voor volgende week afgesproken.
Als dat geen batsen wordt.
Polen is niet vakantie maar FAMILIEBEZOEKquote:Op zondag 10 juli 2016 11:13 schreef Vidura het volgende:
[..]
dan ben ik ook LANG niet meer op vakantie geweest
voor mij zou polen een VAKANTIE zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen is niet vakantie maar FAMILIEBEZOEK
als jij mijn naam op je penis gaat tattoeren, dan zou ik wel graag daar bewijs van willen zien jaquote:
Wat neem jequote:Op zondag 10 juli 2016 11:40 schreef Flippiee het volgende:
Kek. Als ik eindelijk beslis welke artist dan neem ik ook een tat.
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de plaats. Dankzij een vriendin ontdekte ik dat als je hem ter hoogte van je BH plaatst dat een BH dragen geen optie is. En je dus BH loos moet zijn voor een week of zo.quote:
Maar wat wordt het?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de plaats. Dankzij een vriendin ontdekte ik dat als je hem ter hoogte van je BH plaatst dat een BH dragen geen optie is. En je dus BH loos moet zijn voor een week of zo.
ik lees telkens artikel koppen met: hoe een week geen bh dragen mijn leven heeft veranderdquote:Op zondag 10 juli 2016 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje over de plaats. Dankzij een vriendin ontdekte ik dat als je hem ter hoogte van je BH plaatst dat een BH dragen geen optie is. En je dus BH loos moet zijn voor een week of zo.
Heb jij van die grote borsten dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees telkens artikel koppen met: hoe een week geen bh dragen mijn leven heeft veranderdno way dat ik dat ga doen
Ik ook niet. Het lijkt me erg ongemakkelijk ondanks dat een BH niet meest comfortabele kledingstuk is. Daarnaast ook onhandig met bepaalde banen.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees telkens artikel koppen met: hoe een week geen bh dragen mijn leven heeft veranderdno way dat ik dat ga doen
nou, niet erg groot, maar het voelt HEEL ERG ongemakkelijk en soms nog wel pijnlijk zonder bh.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij van die grote borsten dan?
Met kleinere borsten is dit goed te doen, heb ik van horen zeggen.
ik vind bh's dragen echt geen probleem. Ik heb er geen last van, vind het wel lekker zitten hahaquote:Op zondag 10 juli 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het lijkt me erg ongemakkelijk ondanks dat een BH niet meest comfortabele kledingstuk is. Daarnaast ook onhandig met bepaalde banen.
Niets mis mee. Ik vind alleen die beugels af en toe vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind bh's dragen echt geen probleem. Ik heb er geen last van, vind het wel lekker zitten haha
het bungelt dan zo ergquote:Op zondag 10 juli 2016 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik vind alleen die beugels af en toe vervelend.maar altijd minder vervelend dan niks dragen.
Dat kan ja? Dan ga ik dat ook even doen voor ik investeer in een nieuwequote:Op zondag 10 juli 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
het bungelt dan zo ergik had wel een bh waarvan die beugel eruit kwam
maar heb dat gewoon laten maken
ja zeker waarquote:Op zondag 10 juli 2016 11:53 schreef Flippiee het volgende:
Daarnaast ook onhandig met bepaalde banen.
als ik jouw naam op mn voorhoofd zet mag ik dan bij jouw notariskantoor werkenquote:
wat voor werk wil je doenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik jouw naam op mn voorhoofd zet mag ik dan bij jouw notariskantoor werken
Ik ga lekker nog paar uurtjes chilling mss ff f1 kijken nogquote:
Misschien is Inso wel net als Mike van Suitsquote:Op zondag 10 juli 2016 12:15 schreef Vidura het volgende:
[..]
oke is goed maar dan mag niemand t weten want je bent eigenlijk niet bevoegd voor de wet
ben niet zo slimquote:Op zondag 10 juli 2016 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is Inso wel net als Mike van Suits
ja kan zeker, had hem bij hunkemoller gekocht en binnen een paar weken schoot die beugel eruit, hebben ze het gratis gerepareerd. Daarna nog met dezelfde de andere kant en dat kostte minder dan vijf euro om te laten makenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ja? Dan ga ik dat ook even doen voor ik investeer in een nieuwe
aftersunquote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat doen jullie op jullie huid als jullie verbrand zijn?
after Sun en misschien daarna Body lotion?quote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat doen jullie op jullie huid als jullie verbrand zijn?
even zoekenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
after Sun en misschien daarna Body lotion?
je kunt het ook koelenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn arm is op moment namelijk echt tegen het paarse aan
Ik WEET dat de mrs ARGANOLIE in dr kast heeft staan.quote:
iets zonder parfum, dus denk arganolie nietquote:
Oh nais. Dan ga ik even kijken of ik dat ook ergens kan laten doen. Ik heb het met eentje van de esprit.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan zeker, had hem bij hunkemoller gekocht en binnen een paar weken schoot die beugel eruit, hebben ze het gratis gerepareerd. Daarna nog met dezelfde de andere kant en dat kostte minder dan vijf euro om te laten makenverder nooit met een andere bh gehad eigenlijk.
Het kan wel afhankelijk van soort olie of gewoon met plakjes komkommer koelen of iets van aloe vera zoeken.quote:
ik HOOP voor je dat het WERKTquote:Op zondag 10 juli 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik WEET dat de mrs ARGANOLIE in dr kast heeft staan.
hou op met ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |