Diana is veel knapper.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo goed gecast als oma van Margaery. Ze lijken gewoon echt op elkaar.
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienenquote:
Arya is knappe dame geworden jaquote:
Daar gaat het me niet om. Maar je zou bijna zeggen dat ze echt familie zijn.quote:
misschien is dat dan wel je repliek. Bij jou valt er tenminste nog iemand op je. Bij hem nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienen
Wel leuk, maar niet mijn type.quote:
Och ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Maar je zou bijna zeggen dat ze echt familie zijn.
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan niemand opnoemen van de vrouwelijke actrices die op een man van 30 kilo valt dus ik kan hem niet van repliek dienen
Necrofielquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.
Jij bent alleen geen koning.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk wel wat op Tommen, dus misschien wil Margaery met mij knuffelen.
En als je interviews kijkt is ze leuk. Veel leuker dan Sophiequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.
Ze lijkt op een jongen ja. Homotje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.
Willem Alexander disagreesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zo koning als dat je je zelf voelt.
Qua interviews blijft Emilia het leukste. Volgens mij kan je echt met haar lachen ook nogquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je interviews kijkt is ze leuk. Veel leuker dan Sophie
Jij vindt iedereen op een jongen lijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze lijkt op een jongen ja. Homotje.
Ja, klopt. En Varys trouwnes ookquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua interviews blijft Emilia het leukste. Volgens mij kan je echt met haar lachen ook nog
Ja, zeker wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij Tormund doen?
Die lijkt wel wat op Heppie. Maar dan met baard
neequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen op een jongen lijken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zeker wel.
Of hij op Heppie lijkt ... mwah. Ik denk het niet eigenlijk. Het rode haar is niet genoeg. Hij kan echter wel dezelfde bekken trekken.
I ship it.quote:
Geniaal jaquote:
Nee. Maar ze mag mijn lijfwacht wel zijnquote:
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Meera en Arya op jongens vindt lijken ben je stekeblind.
Brienne en Jaime gaat nooit gebeuren denk ik. Hoop het ergens wel. Ze hebben wel een speciale band. Maar ik zie ze beiden ook wel doodgaan eigenlijk. Brienne is te rechtvaardig en Jaime heeft teveel vijanden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Brienne mag wel met Jaime.
Tormund mag wel met Sansa.
Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.
Jaime zal wel doodgaan ja. Brienne zie ik nog wel levend uit de strijd komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Brienne en Jaime gaat nooit gebeuren denk ik. Hoop het ergens wel. Ze hebben wel een speciale band. Maar ik zie ze beiden ook wel doodgaan eigenlijk. Brienne is te rechtvaardig en Jaime heeft teveel vijanden.
Dankje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.
Ik weet niet ... De 100% goedzakken gaan eigenlijk bijna altijd dood.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime zal wel doodgaan ja. Brienne zie ik nog wel levend uit de strijd komen eigenlijk.
0,0 emotie tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Wat was voor jullie de meest emotionele scene tot nu toe uit Game of Thrones?
De dood ned starkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Hele serie? Damn dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Nee. Maar om toch in dezelfde strekking te blijven. Je hebt tegenwoordig een lief meisje bij de MAX Geheugentrainer.quote:
Als ser Davos dan maar niet doodgaatquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet ... De 100% goedzakken gaan eigenlijk bijna altijd dood.
Ben er bang voor. Dat zijn woede richting Mel hem de das om gaat doen of zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ser Davos dan maar niet doodgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |