Ja, klopt. En Varys trouwnes ookquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua interviews blijft Emilia het leukste. Volgens mij kan je echt met haar lachen ook nog
Ja, zeker wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij Tormund doen?
Die lijkt wel wat op Heppie. Maar dan met baard
neequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen op een jongen lijken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zeker wel.
Of hij op Heppie lijkt ... mwah. Ik denk het niet eigenlijk. Het rode haar is niet genoeg. Hij kan echter wel dezelfde bekken trekken.
I ship it.quote:
Geniaal jaquote:
Nee. Maar ze mag mijn lijfwacht wel zijnquote:
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Meera en Arya op jongens vindt lijken ben je stekeblind.
Brienne en Jaime gaat nooit gebeuren denk ik. Hoop het ergens wel. Ze hebben wel een speciale band. Maar ik zie ze beiden ook wel doodgaan eigenlijk. Brienne is te rechtvaardig en Jaime heeft teveel vijanden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Brienne mag wel met Jaime.
Tormund mag wel met Sansa.
Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.
Jaime zal wel doodgaan ja. Brienne zie ik nog wel levend uit de strijd komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Brienne en Jaime gaat nooit gebeuren denk ik. Hoop het ergens wel. Ze hebben wel een speciale band. Maar ik zie ze beiden ook wel doodgaan eigenlijk. Brienne is te rechtvaardig en Jaime heeft teveel vijanden.
Dankje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet erg uit de hoogte, en dat is nergens voor nodig.
Ik weet niet ... De 100% goedzakken gaan eigenlijk bijna altijd dood.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime zal wel doodgaan ja. Brienne zie ik nog wel levend uit de strijd komen eigenlijk.
0,0 emotie tot nu toe.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Wat was voor jullie de meest emotionele scene tot nu toe uit Game of Thrones?
De dood ned starkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Hele serie? Damn dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Nee. Maar om toch in dezelfde strekking te blijven. Je hebt tegenwoordig een lief meisje bij de MAX Geheugentrainer.quote:
Als ser Davos dan maar niet doodgaatquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet ... De 100% goedzakken gaan eigenlijk bijna altijd dood.
Ben er bang voor. Dat zijn woede richting Mel hem de das om gaat doen of zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ser Davos dan maar niet doodgaat
Ik heb nooit moeten janken, maar wel veel kippenvel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Serieus?quote:
Serieus? Die zag toch iedereen aankomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeten janken, maar wel veel kippenvel.
En dan kom ik uit op de ToJ flashback met de cut naar Jon.
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Maar om toch in dezelfde strekking te blijven. Je hebt tegenwoordig een lief meisje bij de MAX Geheugentrainer.
de NK zal hem wel afmakenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Dat zijn woede richting Mel hem de das om gaat doen of zo.
Dat was ook mooi ja. Vooral van Aryaquote:
Kijk jij niet naar MAX programma's????quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijken toch alleen bejaarden naar?
[..]
de NK zal hem wel afmaken
Ja maar de scène was wel goed uitgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Die zag toch iedereen aankomen?
Ja, kom er nooit inquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?
Toch echt al genoeg momenten met kippenvel of tranen gezeten hoor
Alleen al die sublieme muziek erachter zorgt ervoor dat de kippenvel op je armen staat
Ik kijk niet zoveel tv nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij niet naar MAX programma's????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |