Ik zeg niet dat het verzonnen is. Kwalijk als het echt waar is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lokale media melden het ook en die zijn een stuk betrouwbaarder en beter geïnformeerd dan een Volkskrant bijvoorbeeld. Na Keulen is het nieuws uiteindelijk alleen naar nieuws geworden omdat lokale media het wel rapporteerden
Dat meisje is bij de politie geweest, bij burgemeester. Ze is een erf op gevlucht waarna de bewoners daar hebben beschermd
Maar het is natuurlijk allemaal verzonnen om migranten zwart te maken. Want die doen dit anders nooit!
Zijn lokale media dan slecht? Het is geen xandernieuws ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verzonnen is. Kwalijk als het echt waar is.
Maar er worden regelmatig topics in NWS gesloten omdat de bron slecht bleek te zijn
Plaatselijke nieuwsblaadje van Oude fucking Pekela heb ik niet zoveel mee nee. En Powned al helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn lokale media dan slecht? Het is geen xandernieuws ofzo
Ja ik zeg toch ook. Als het waar is is dat kwalijk. Maar wat wil je nou dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)mannen-21489180.html
Staat gewoon in die op, prima bron
Dat zeg ik helemaal niet. Het is gewoon niet tof om het bericht in twijfel te trekken omdat de inhoud niet in je straatje pastquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook. Als het waar is is dat kwalijk. Maar wat wil je nou dan?
Iedereen moet natuurlijk lekker opgefokt reageren, lynchpartijen organiseren en oproepen tot het in brand steken van Moskeen
kkallogtone!!!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Het is gewoon niet tof om het bericht in twijfel te trekken omdat de inhoud niet in je straatje past
omdat er geen enkele aanleiding is om eraan te twijfelenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hoort altijd kritisch te zijn op bronnen.
Jij denkt dat het in de doofpot wordt gestopt om zo een bepaald klimaat te creeerenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat er geen enkele aanleiding is om eraan te twijfelen
Formidabel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Hoe voel je je nu?
lekker lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Formidabel.
OVer uurtje de club weer murderen met bottles
echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |