Die ene mag eerst haar haar laten groeien.quote:
Nah. Theon niet. Denk meer een Ned.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een Theon figuur.
Ik een Tommen
Jaime vind ik een tof karakter, van Jon moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
Mijn top nogwat aan mannen bestaat denk ik alleen uit Jon en Jaime. En ik weet niet eens welke van de twee ik leuker vind.
Ja dan misschien wel. Dan word het er wel ingeslagenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook niet indien je zo opgevoed zou zijn geweest?
Jij zou niet iemand kunnen onthoofden in episode 1.quote:
Bronn niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
Mijn top nogwat aan mannen bestaat denk ik alleen uit Jon en Jaime. En ik weet niet eens welke van de twee ik leuker vind.
Ramsay was ook wat stijfjes bij haar.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze lacht natuurlijk ook niet zoveel. Beetje stijfjes over het algemeen.
Alsof jij jezelf niet klaarvingert bij de gedachte aan Walder Freyquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
Oh jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zou niet iemand kunnen onthoofden in episode 1.
Jon is flink vooruit gegaan qua karakter, vind ik. Maar het zijn vooral de krullen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaime vind ik een tof karakter, van Jon moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond.
Jon is echt een baas geworden vind ikquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jaime vind ik een tof karakter, van Jon moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond.
Bronn lijkt me gezellig, maar ik vind hem niet echt sexy.quote:
Mooie manbunquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jon is flink vooruit gegaan qua karakter, vind ik. Maar het zijn vooral de krullen.Het stond wel gelijk minder mooi toen zijn haar vast zat.
Wat? Manmanman, beinvloedbare consumenten die alles slikken wat producers je voeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon is echt een baas geworden vind ik
Stiekem wil jij alleen Podrick natuurlijk maar dat hou je voor jequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bronn lijkt me gezellig, maar ik vind hem niet echt sexy.
Ik zou dat niet puur kunnen uit duty.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij zou niet iemand kunnen onthoofden in episode 1.
Podrick is wel een schatje. Als hij wat ouder zou zijn misschien. Nu voel ik me te pedo.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem wil jij alleen Podrick natuurlijk maar dat hou je voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |