Dat sowieso ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach nog genoeg andere series om je mee te vermaken.
quote:Op zondag 10 juli 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach nog genoeg andere series om je mee te vermaken.
Bedankt Snoeks. Mocht ik toevallig een back to the futurs momentje hebben gehad, ben ik nu bij de tijd.quote:
Jammer voor Portugal aj. Nu wordt het een eitje voor Frankrijk natuurlijkquote:
Ik vind het echt oprecht onwijs sneu voor hem.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer voor Portugal aj. Nu wordt het een eitje voor Frankrijk natuurlijk
wat is er gebeurdquote:
Geblesseerd nu al in de 20e minuut. Dat gaat hij niet nog (minimaal?) 70 minuten voetballend uithouden gok ik zo maar.quote:
ach is maar ek boeiequote:Op zondag 10 juli 2016 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geblesseerd nu al in de 20e minuut. Dat gaat hij niet nog (minimaal?) 70 minuten voetballend uithouden gok ik zo maar.
De winnaar stond toch van te voren al vast.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer voor Portugal aj. Nu wordt het een eitje voor Frankrijk natuurlijk
Gaan we weerquote:Op zondag 10 juli 2016 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De winnaar stond toch van te voren al vast.
En geen warme zomer.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
ik word echt een beetje moe van fok eigenlijkjammer dat het zomer is
Ik zei het je de eerste wedstrijd al.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan we weerDit is toch echt wel een beetje BNW-gelul hoor
Wel vaak dat thuisland de beslissingen mee krijgtquote:Op zondag 10 juli 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan we weerDit is toch echt wel een beetje BNW-gelul hoor
Ja dat ook nogquote:
Dus omdat Frankrijk in de finale staat heb je gelijk?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het je de eerste wedstrijd al.
Ik heb nog steeds gelijk.
We moeten toch wat. Niet onmogelijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat de wedstrijd
Alle hoop op Nani en Queresma
Maar het is nou niet dat ze op geluk en op beslissingen van de scheids in de finale staan, dat is echt onzinquote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vaak dat thuisland de beslissingen mee krijgt
Gaat ook beetje onderbewust denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |