Ja ik vind vloggen wel oke, ben niet een typische vlogger denk ik omdat ik niet m`n hele dag film en voornamelijk nieuwsberichten voorlees en mijn mening over geef én omdat mijn kanaal ook nog uit iets anders bestaat dan vlogs.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar vloggen vind je dan wel weer oke? Dat is toch minstens net zulke bagger
Maak filmpjes over iets waar je goed in bent en waar jij een unieke draai aan geeft, dan komen de subs vanzelf
Heel vaak met je ogen knipperenquote:
Ik wil srs wel een meet bijwonen hoor, lijkt me tof!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
Wanneer een KLB meet met Braddie.
Dan kunnen we meteen zien wie er wel en niet aardig zijn.
Zal komenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
Wanneer een KLB meet met Braddie.
Dan kunnen we meteen zien wie er wel en niet aardig zijn.
Dat is wel een goede, daar heb ik vaker wat over gehoordquote:
muziek in got is sowieso mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg altijd kippenvel als ik het GoT deuntje ergens hoor![]()
![]()
Ja maar heb het nog nooit getest dus ik hoor wel of het geholpen heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, daar heb ik vaker wat over gehoord
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
muziek in got is sowieso mooi
Dat heb je vaker gezegd om dan vervolgens geen initiatief te nemen en te zeggen dat er toch niemand komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil srs wel een meet bijwonen hoor, lijkt me tof!
Sorry Amaquote:
In het verleden heb ik dat inderdaad gezegd, maar dat was ook voornamelijk omdat ik het dan zonde zou vinden van het geld voor de trein. Nu heb ik een rijbewijs, en ik ben best wel in voor een meetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb je vaker gezegd om dan vervolgens geen initiatief te nemen en te zeggen dat er toch niemand komt.
Heb je wel eens KLBers ontmoet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In het verleden heb ik dat inderdaad gezegd, maar dat was ook voornamelijk omdat ik het dan zonde zou vinden van het geld voor de trein. Nu heb ik een rijbewijs, en ik ben best wel in voor een meet
Je hebt het ook vaak genoeg gezegd toen je al in bezit was van een auto en rijbewijs, met je FOK!roadtrip.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In het verleden heb ik dat inderdaad gezegd, maar dat was ook voornamelijk omdat ik het dan zonde zou vinden van het geld voor de trein. Nu heb ik een rijbewijs, en ik ben best wel in voor een meet
En dat terwijl je zo gebrand bent op hoe ze irl zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit mensen ontmoet van FOK! überhaupt.
Ninja-Edit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo gebrand bent op hoe ze irl zijn.
Mijn wakker houdt van Chaiquote:
Stom.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet en dat wil ik eigenlijk wel zo houden
Pas op hoor, nu komt er weer een wall of text aanquote:
Klopt, maar zou dit wél willen!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog nooit iemand gemeet.
Sorryquote:
Irl maak ik nooit typefouten hoor, wat voorbarig van hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas op hoor, nu komt er weer een wall of text aan
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.
ooit ergens wat gekocht van éénquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet en dat wil ik eigenlijk wel zo houden
De meerwaarde ervan ontgaat me totaal eigenlijk
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef corehype het volgende:
Ik heb altijd honger, letterlijk ALTIJD
Snelle stofwisseling jwz
Dus vaak neem ik troep mee naar werk als koek enzo
Daarmee moet ik puffen
Nootjes enzo puffen
Veel dingen moet ik van puffen
Wat eten jullie op werk?
Dat wel, maar dat was per postquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit ergens wat gekocht van één
Heb weleens een gestolen PlayStation gekochtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit ergens wat gekocht van één
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens een gestolen PlayStation gekocht
Echt hypocrietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Irl maak ik nooit typefouten hoor, wat voorbarig van hem.
Misschien kom je me ooit wel eens tegenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens een gestolen PlayStation gekocht
Alsof ik weet hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien kom je me ooit wel eens tegen
Nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben alleen leuk wanneer ik dronken ben
Daar zit wat inquote:
Wnr gaan we shotjes drinken dn xoxoxoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben alleen leuk wanneer ik dronken ben
Nee, maar geeft nietquote:
Pff zou ook niet zolang in bed liggen als ik toch niet kan slapen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou een stuk gaan wandelen inderdaad en dan naar bed.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om nog te gaan wandelen nu, en echt moe ben ik ook nog niet.. Meestal als ik in dit stadium van "moe zijn" In bed ga liggen dan duurt het zo nog 1 a 1,5 uur voor ik slaap..
van bewegen word je meestal wel moe en kun je dan naar bedjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou een stuk gaan wandelen inderdaad en dan naar bed.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om nog te gaan wandelen nu, en echt moe ben ik ook nog niet.. Meestal als ik in dit stadium van "moe zijn" In bed ga liggen dan duurt het zo nog 1 a 1,5 uur voor ik slaap..
thx had dit ff nodigquote:
bij KLB meetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wnr gaan we shotjes drinken dn xoxoxo
Meestal als ik ga wandelen s'nachts word ik wakkerderquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van bewegen word je meestal wel moe en kun je dan naar bedje
heb ik ook altijd als ik 's avonds ga hardlopen
Awwquote:
Nee daarom, zeker nu met deze klamme bende nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff zou ook niet zolang in bed liggen als ik toch niet kan slapen.
Vind jou altijd leuk :$quote:
loop je niet hard genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meestal als ik ga wandelen s'nachts word ik wakkerder
Hahaquote:
Moet je er eens een keer meer dan 10 km wandelen. Evt 10 min pauze om de 2,5 km, dan lukt het zonder conditie ook wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meestal als ik ga wandelen word ik wakkerder
ik fantaseer wel gewoonquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook maar krijg dan zo'n blauw cijfertje om op te klikken
Gisteravond in totaal ongeveer 6 kilometer gewandeld met een pauze van 15 minuten toen ik op m`n bestemming was, toen ik terug was was ik wel echt bekaf.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je er eens een keer meer dan 10 km wandelen. Evt 10 min pauze om de 2,5 km, dan lukt het zonder conditie ook wel.
Ahwquote:
Dus? Betekent niet dat je niet verder kan en dat dat slecht is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gisteravond in totaal ongeveer 6 kilometer gewandeld met een pauze van 15 minuten toen ik op m`n bestemming was, toen ik terug was was ik wel echt bekaf.
Klopt zeer zeker, maar het voelde voor mij toch wel als de max.. Ik heb bijna 50 kilo wat ik extra mee moet zeulen he.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Betekent niet dat je niet verder kan en dat dat slecht is.
als beginner moet je sowieso nooit op je max gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, maar het voelde voor mij toch wel als de max.. Ik heb bijna 50 kilo wat ik extra mee moet zeulen he.
ik luisterde vroeger wel vaak rap maar ik ga nu mobielquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als dp er niet is kan ik met niemand rap luisteren
o oke jmmrquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik luisterde vroeger wel vaak rap maar ik ga nu mobiel
Het voelde als de max. 😂 Het is wandelen kerel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, maar het voelde voor mij toch wel als de max.. Ik heb bijna 50 kilo wat ik extra mee moet zeulen he.
Wat ik sowieso voorlopig nog niet ga doen (eerst maar even 20 kilo er af krijgen) Is hardlopen.. Want dan krijgen mijn gewrichten helemaal klappen..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als beginner moet je sowieso nooit op je max gaan
max pain = max gainquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als beginner moet je sowieso nooit op je max gaan
Haha die derde die zo omhoog plopt nogquote:
niet de juiste instellingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat ik sowieso voorlopig nog niet ga doen (eerst maar even 20 kilo er af krijgen) Is hardlopen.. Want dan krijgen mijn gewrichten helemaal klappen..
Ik heb 46 kilo overgewicht. Wandelen of niet, mijn knieën doen pijn, ik ga piepend ademen, word kortademig, dus voor mij voelt het als de max. Ik ben 124 kilo, weet het niet Chai..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Het voelde als de max. 😂 Het is wandelen kerel.
nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
max pain = max gain
En van wandelen zelf ga je echt weinig resultaten zien.. doe ook oefeningen thuis
Nooit dat gevoel volgen.. gwn net iets meer geven. Je zult je verbazen hoever je lichamelijk kunt gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb 46 kilo overgewicht. Wandelen of niet, mijn knieën doen pijn, ik ga piepend ademen, word kortademig, dus voor mij voelt het als de max. Ik ben 124 kilo, weet het niet Chai..
Voor iemand met veel tijd kan wandelen best OK zijn als onderdeel van de dag. Is idd ook makkelijk aan te vullen met echte sport zonder dat et teveel wordt en dan heb je gelijk ook minder tijd om te vreten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
max pain = max gain
En van wandelen zelf ga je echt weinig resultaten zien.. doe ook oefeningen thuis
Ja dus? Ken wel mensen met vergelijkbare verhoudingen die een stuk ouder zijn dan jou, maar wel kunnen wandelen zonder in elkaar te storten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb 46 kilo overgewicht. Wandelen of niet, mijn knieën doen pijn, ik ga piepend ademen, word kortademig, dus voor mij voelt het als de max. Ik ben 124 kilo, weet het niet Chai..
sport jij? naast paardrijden dan wat eigenlijk ook geen sport is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor iemand met veel tijd kan wandelen best OK zijn als onderdeel van de dag. Is idd ook makkelijk aan te vullen met echte sport zonder dat et teveel wordt en dan heb je gelijk ook minder tijd om te vreten.
gewoon met twingo stapvoets en been uit portier, bouw het langzaam op!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga maar eens eten dikertjes van me
toen ik dat laatste keer zei werd iedereen boosquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:57 schreef Chloroform het volgende:
Gaat iedereen nou weer adviezen gevenalsof hij dat ook maar ooit zal aannemen
gewoon weer het standaard riedeltje opnieuw en opnieuw en opnieuw, shit's getting old yo
Klopt, maar ik kan dat niet... Ik ga hijgen, piepen (Letterlijk bij het uitademen) En alles verzuurt na een aantal kilometer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus? Ken wel mensen met vergelijkbare verhoudingen die een stuk ouder zijn dan jou, maar wel kunnen wandelen zonder in elkaar te storten.
smakelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
even doorgaan en je hebt runners highquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan dat niet... Ik ga hijgen, piepen (Letterlijk bij het uitademen) En alles verzuurt na een aantal kilometer.
Dat piepen heb ik ook soms.. ben fit maar komt door mn astma.. laat je longen nakijken..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan dat niet... Ik ga hijgen, piepen (Letterlijk bij het uitademen) En alles verzuurt na een aantal kilometer.
rare tijd om te etenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb ook astma.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat piepen heb ik ook soms.. ben fit maar komt door mn astma.. laat je longen nakijken..
Nee je bent gewoon een pussy die zijn echte grenzen niet kent.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zeg het elke keer maar ze blijven het doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen ik dat laatste keer zei werd iedereen boos
Ik heb mijn echte grenzen nog nooit opgezocht nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon een pussy die zijn echte grenzen niet kent.
oh zo, eetzequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
mag tot 3.10 eten.. laatste dag van de ramadan
Dutjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Weet je qat echt lekker is. Sporten in de ramadan. Dab gwn van 6 tot 8 sporten.. kom je doodmoe thuis en dan dutje tot 22.00
Nee alleen fietsen naar station. Heb sportschool even opgezegd, wil eerst even afwachten waar ik werk en evt woning kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sport jij? naast paardrijden dan wat eigenlijk ook geen sport is natuurlijk
echt wel; 3x in kwartierquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb mijn echte grenzen nog nooit opgezocht nee.
Wat loop je je dan toch telkens aan te stellen manquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb mijn echte grenzen nog nooit opgezocht nee.
Klopt ben zelf ook gestopt met pufjes.. heb wel altijd als nood 1 bij me maar al jaren niet gebruikt... als je dat gepiep hoort is het niet goed om je longen verder te belastenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook astma.
Moest vroeger aan de vernevelaar en had van die pufjes, ben er sinds een kleine 12-13 jaar vanaf. Maar dat piepen hou je toch, dus blijkbaar kom je er toch niet helemaal vanaf.
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef Chloroform het volgende:
Irl piep je blijkbaar genoeg dus zit hier niet zo te piepen dan
Ah nee oke, ik stel mij aan omdat ik bij mezelf merk dat ik toch echt heel veel moeite heb met lange wandelingen, dat ik 124 kilo ben bij 1,78 en omdat ik niet verder durf te gaan qua grenzen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat loop je je dan toch telkens aan te stellen man
Oh, niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Klopt ben zelf ook gestopt met pufjes.. heb wel altijd als nood 1 bij me maar al jaren niet gebruikt... als je dat gepiep hoort is het niet goed om je longen verder te belasten
hardlopen kun je overalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen fietsen naar station. Heb sportschool even opgezegd, wil eerst even afwachten waar ik werk en evt woning kan vinden.
1x toen ik 16 was 2 uur lang fucking hard gelopen + helling op de loopband... zelf geen water gedronkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat loop je je dan toch telkens aan te stellen man
zou ook wel bang zijn voor hartaanval denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah nee oke, ik stel mij aan omdat ik bij mezelf merk dat ik toch echt heel veel moeite heb met lange wandelingen, dat ik 124 kilo ben bij 1,78 en omdat ik niet verder durf te gaan qua grenzen.
Ja dit dus, rot toch op man. Net als mensen die gaan huilen over hoe brak ze zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ah nee oke, ik stel mij aan omdat ik bij mezelf merk dat ik toch echt heel veel moeite heb met lange wandelingen, dat ik 124 kilo ben bij 1,78 en omdat ik niet verder durf te gaan qua grenzen.
Ik zelf ga gwn rustiger door.. maarja niet opeens als een mafkees harder sportenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh, niet?
Want als ik dat gepiep hoor stop ik vaak wel gelijk met wandelen en ga ik rusten, maar soms ga ik ook gewoon door..
Af en toe na een lange wandeling voel ik m`n hart vaak wel behoorlijk bonzen, maar bang voor een hartaanval ben ik nooit. Wel bang dat ik flauwval..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou ook wel bang zijn voor hartaanval denk ik
kan niet slapenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dit dus, rot toch op man. Net als mensen die gaan huilen over hoe brak ze zijn.
flauwvallen 2x gehad.. is gwn een klein dutje.. wel opeens zo van wtf waar ben ik en alemaal mensen om je heenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Af en toe na een lange wandeling voel ik m`n hart vaak wel behoorlijk bonzen, maar bang voor een hartaanval ben ik nooit. Wel bang dat ik flauwval..
Nou dat is ook niet aardigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
Is het nou weer klaar, die levensfaler gaat jullie adviezen toch nooit opvolgen
vond die pufjes echt verschrikkelijk, echt traumaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Klopt ben zelf ook gestopt met pufjes.. heb wel altijd als nood 1 bij me maar al jaren niet gebruikt... als je dat gepiep hoort is het niet goed om je longen verder te belasten
wowowowowquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
Lach dan niet ;squote:
Vond vooral die vernevelaar kut, zit je dan 5-10 minuten aan zo`n grote witte bakquote:] Op dinsdag 5 juli 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond die pufjes echt verschrikkelijk, echt trauma
Ik ook niet. Ging aan begin vd avond in bed per ongeluk nadenken over te zware onderwerpen. Boek lezen enz. hielp niet, ben klaarwakker gebleven.quote:
Cockhalzen ik snap mquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Joke juist 3 weken zou je cockhalzen
wow waz dat.. ken alleen dat grotere plastic ding die je aan het pufje moet aansluiten.. maarja gebruikte die nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond vooral die vernevelaar kut, zit je dan 5-10 minuten aan zo`n grote witte bak
[ afbeelding ]
wat voor onderwerpen en welk boek?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ging aan begin vd avond in bed per ongeluk nadenken over te zware onderwerpen. Boek lezen enz. hielp niet, ben klaarwakker gebleven.
Hij kan iig zijn bek houden en niet doen alsof hij een obese bejaarde is met twee gebroken heupen en longkanker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
Weet ook niet meer precies of het deze was hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow waz dat.. ken alleen dat grotere plastic ding die je aan het pufje moet aansluiten.. maarja gebruikte die nooit
haha ik snapte nooit waarom ik zo'n toeter moest en anderen gewoon rechtstreekt uit dat pufje mochten ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow waz dat.. ken alleen dat grotere plastic ding die je aan het pufje moet aansluiten.. maarja gebruikte die nooit
toch weer braddie hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ging aan begin vd avond in bed per ongeluk nadenken over te zware onderwerpen. Boek lezen enz. hielp niet, ben klaarwakker gebleven.
Over wat ik bepaalde mensen nog wil zeggen voor ze doodgaan enz. Toen ging ik wel fantaseren over leuke dingen, maar hielp niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor onderwerpen en welk boek?
Nicequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Over wat ik bepaalde mensen nog wil zeggen voor ze doodgaan enz. Toen ging ik wel fantaseren over leuke dingen, maar hielp niet meer.
Dagboek van Anne.
Is toch altijd hetzelfde geweest, altijd overal smoesjes voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan iig zijn bek houden en niet doen alsof hij een obese bejaarde is met twee gebroken heupen en longkanker.
wel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Over wat ik bepaalde mensen nog wil zeggen voor ze doodgaan enz. Toen ging ik wel fantaseren over leuke dingen, maar hielp niet meer.
Dagboek van Anne.
Je kan ook gewoon in stilte jezelf die smoesjes wijsmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch altijd hetzelfde geweest, altijd overal smoesjes voor
Is wel oké en redelijk saaiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel herkenbaar
oke, nooit gelezen lijkt me ook niets ofzo
Kan hij ooit iets in zichzelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in stilte jezelf die smoesjes wijsmaken.
Gwn negeren of blokken of zeggen dat ze goed kunnen pijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, zullen we nu maar kappen met dat mij de grond in trappen? Danku.
Hee rustig, we kennen je toch niet irl, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zijn gewoon scherpe observaties over jouw online gedrag hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hjb eensquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Nu braddie nu zeg dat ze goed kan pijpen !!!!!!
50 shades of grayquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog een boekenbon liggen, hebben jullie nog tips
ik vond eragon heel leuk, maar is gwn fantasy met draakjes enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef Chloroform het volgende:
Ben zelden boosquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zie je bradgod meteen is ze boos
De verwarde caviaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef Chloroform het volgende:
Die zag ik laatst wel liggen maar twijfelde, heb je gelezen?quote:
quote:
Godver dacht dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zag ik laatst wel liggen maar twijfelde, heb je gelezen?
Ja is leuk als je haar andere boeken ook leuk vond. Gaat meer om de taal, dialogen en clichés uit het dagelijks leven dan het verhaal zelf. Met plezier gelezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zag ik laatst wel liggen maar twijfelde, heb je gelezen?
Ken je Dat hoor je mij niet zeggen? Heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Staan ook alleen maar van die taalclichés in, wel mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is leuk als je haar andere boeken ook leuk vond. Gaat meer om de taal, dialogen en clichés uit het dagelijks leven dan het verhaal zelf. Met plezier gelezen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Godver dacht dat het een grapje was![]()
Ja heb volgens mij al haar boeken gelezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken je Dat hoor je mij niet zeggen? Heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Staan ook alleen maar van die taalclichés in, wel mooi
ja een boek vol open deuren, leuk zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken je Dat hoor je mij niet zeggen? Heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Staan ook alleen maar van die taalclichés in, wel mooi
Die is niet van haarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij al haar boeken gelezen.
Ja, echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja een boek vol open deuren, leuk zeg
Ik vind dat een tof mens.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, is echt, van paulien cornelisse
Ohquote:
Ja, is een leuk wc-boekjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohbegin eindelijk een beetje moe te worden denk ik.
Ziet er ook leuk uit, ga bestellen denk ik.
Ga eten en nog een keer je tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook alweer honger maar tanden al gepoetst en al
echt lastige keuze dit
Tijd om te slapen ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook alweer honger maar tanden al gepoetst en al
echt lastige keuze dit
Nee wil niet zonder jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar als je me gewoon weg wil hebben kun je dat gewoon zeggen hoor
ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee wil niet zonder jou
Wat moet je morgen allemaal doen
Staat het huis te koop ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw
eignelijk heemaal niks, ja huis even schoonmaken voor bezichtiging maar verder niet
Oh ja, je gaat weg ehquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik heb gwn kamer opgezegd
en danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik heb gwn kamer opgezegd
Spannendquote:
Lekker hoorquote:
Nee moet nog wel ff langs school om inhaaltoetsen op te halen en laatste cijfers invoeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
neem aan dat jij morgen ook vrij bent
ik wil ook docent worden, lekker altijd vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee moet nog wel ff langs school om inhaaltoetsen op te halen en laatste cijfers invoeren.morgen rapportvergaderingen en dan ben ik klaar
Zou gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook docent worden, lekker altijd vakantie
ik ook zoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou gewoon doen
Ga nu wel slapen tho
Kusje trusten
Ja leuk. Wanneer ik wakker word en weer terug ben in deze SC ben jij gewoon weer opgetyft toch? Bedankt heh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:32 schreef Bolasie het volgende:
mooiste moment was toch wel
[ afbeelding ]
ligt eraan wanneer je wakker wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja leuk. Wanneer ik wakker word en weer terug ben in deze SC ben jij gewoon weer opgetyft toch? Bedankt heh.
??quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:35 schreef Kurovski het volgende:
Bah, spijt van dat ik de PC heb aangezet. Gr.
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:20 schreef Montelly het volgende:
Wat lopen die Zweedse meiden nou te roeptoeteren, accepteer gewoon dat je eens in zoveel tijd moet geven
gistermiddag hoorde ik op de belgische radio dat ze misschien van gaal wilde aannemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vind het verhaal over die domme Belgische coach gewoon grappig.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef Kurovski het volgende:
Nee ik ga slapen. twee ellebogen en een linkerstuitje zoiets . Als ik ga liggen is het gewoon lekker maffen. Pijn ben ik gewend.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:35 schreef Kurovski het volgende:
Bah, spijt van dat ik de PC heb aangezet. Gr.
zou fantastisch zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gistermiddag hoorde ik op de belgische radio dat ze misschien van gaal wilde aannemen.
ik weet niet hoe zn frans is, maar als het lijkt op zn engels..
Watte?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:56 schreef Zosk het volgende:
Haha ik wist niet dat het zo erg was met die Belgische coach.
Ja ook, maar gewoon succes met op de top van je kunnen presteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met niet te zenuwachtig worden?
Thanks tho
[..]
Dankje toot
Raar dat je niet over bepaalde competenties hoeft te beschikken om coach te kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:56 schreef Zosk het volgende:
Haha ik wist niet dat het zo erg was met die Belgische coach.
Ja dat is echt fucking bizar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar dat je niet over bepaalde competenties hoeft te beschikken om coach te kunnen worden.
Ik vind het te lang om helemaal te lezen als het betrekking heeft tot voetbalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:58 schreef Zosk het volgende:
Nee dat topic wat hierboven gelinkt werd door onze wandelende fok encyclopedie natuurlijk.
pussyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net bijna 40 minuten in de vriezer van -25 geweestgvd koud ja vingers doen pijn, oren doen pijn
Dankje Chaitjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ook, maar gewoon succes met op de top van je kunnen presteren.
Ja dan leer je er ook nooit iets over hè.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het te lang om helemaal te lezen als het betrekking heeft tot voetbal
omw om je op te warmen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net bijna 40 minuten in de vriezer van -25 geweestgvd koud ja vingers doen pijn, oren doen pijn
Werk jij in de supermarkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja maar die heeft iig bewezen competenties op het gebied van strategie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is echt fucking bizar.
Maar ja van Gaal als opvolger is ook apart, die is bij Machester weg omdat hij geen grip had op de groep, niemand had respect voor hem.
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan leer je er ook nooit iets over hè.
ja nee oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.Daar ben ik een vrouw voor.
Haha sukkeltje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha ja man oko g;lolololol
Dat zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar die heeft iig bewezen competenties op het gebied van strategie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |