Ja ik vind vloggen wel oke, ben niet een typische vlogger denk ik omdat ik niet m`n hele dag film en voornamelijk nieuwsberichten voorlees en mijn mening over geef én omdat mijn kanaal ook nog uit iets anders bestaat dan vlogs.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar vloggen vind je dan wel weer oke? Dat is toch minstens net zulke bagger
Maak filmpjes over iets waar je goed in bent en waar jij een unieke draai aan geeft, dan komen de subs vanzelf
Heel vaak met je ogen knipperenquote:
Ik wil srs wel een meet bijwonen hoor, lijkt me tof!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
Wanneer een KLB meet met Braddie.
Dan kunnen we meteen zien wie er wel en niet aardig zijn.
Zal komenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
Wanneer een KLB meet met Braddie.
Dan kunnen we meteen zien wie er wel en niet aardig zijn.
Dat is wel een goede, daar heb ik vaker wat over gehoordquote:
muziek in got is sowieso mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg altijd kippenvel als ik het GoT deuntje ergens hoor![]()
![]()
Ja maar heb het nog nooit getest dus ik hoor wel of het geholpen heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel een goede, daar heb ik vaker wat over gehoord
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
muziek in got is sowieso mooi
Dat heb je vaker gezegd om dan vervolgens geen initiatief te nemen en te zeggen dat er toch niemand komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil srs wel een meet bijwonen hoor, lijkt me tof!
Sorry Amaquote:
In het verleden heb ik dat inderdaad gezegd, maar dat was ook voornamelijk omdat ik het dan zonde zou vinden van het geld voor de trein. Nu heb ik een rijbewijs, en ik ben best wel in voor een meetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb je vaker gezegd om dan vervolgens geen initiatief te nemen en te zeggen dat er toch niemand komt.
Heb je wel eens KLBers ontmoet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In het verleden heb ik dat inderdaad gezegd, maar dat was ook voornamelijk omdat ik het dan zonde zou vinden van het geld voor de trein. Nu heb ik een rijbewijs, en ik ben best wel in voor een meet
Je hebt het ook vaak genoeg gezegd toen je al in bezit was van een auto en rijbewijs, met je FOK!roadtrip.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
In het verleden heb ik dat inderdaad gezegd, maar dat was ook voornamelijk omdat ik het dan zonde zou vinden van het geld voor de trein. Nu heb ik een rijbewijs, en ik ben best wel in voor een meet
En dat terwijl je zo gebrand bent op hoe ze irl zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit mensen ontmoet van FOK! überhaupt.
Ninja-Edit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat terwijl je zo gebrand bent op hoe ze irl zijn.
Mijn wakker houdt van Chaiquote:
Stom.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet en dat wil ik eigenlijk wel zo houden
Pas op hoor, nu komt er weer een wall of text aanquote:
Klopt, maar zou dit wél willen!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog nooit iemand gemeet.
Sorryquote:
Irl maak ik nooit typefouten hoor, wat voorbarig van hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pas op hoor, nu komt er weer een wall of text aan
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:52 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Als je alleen maar troep eet de hele dag gaat je lichaam zich ook zo gedragen. Je zou kunnen beginnen met normaal te eten en dan bv geen witbrood maar bruin volkoren brood met bv kipfilet of sandwich spread met een glas water of thee en geen frisdrank of andere troep. Tussendoor als je honger hebt een paar verantwoorde muesli-repen met langzame koolhydraten en water.
ooit ergens wat gekocht van éénquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nog nooit een FOK!ker ontmoet en dat wil ik eigenlijk wel zo houden
De meerwaarde ervan ontgaat me totaal eigenlijk
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:39 schreef corehype het volgende:
Ik heb altijd honger, letterlijk ALTIJD
Snelle stofwisseling jwz
Dus vaak neem ik troep mee naar werk als koek enzo
Daarmee moet ik puffen
Nootjes enzo puffen
Veel dingen moet ik van puffen
Wat eten jullie op werk?
Dat wel, maar dat was per postquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit ergens wat gekocht van één
Heb weleens een gestolen PlayStation gekochtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit ergens wat gekocht van één
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens een gestolen PlayStation gekocht
Echt hypocrietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Irl maak ik nooit typefouten hoor, wat voorbarig van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |