Watte?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:56 schreef Zosk het volgende:
Haha ik wist niet dat het zo erg was met die Belgische coach.
Ja ook, maar gewoon succes met op de top van je kunnen presteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met niet te zenuwachtig worden?
Thanks tho
[..]
Dankje toot
Raar dat je niet over bepaalde competenties hoeft te beschikken om coach te kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:56 schreef Zosk het volgende:
Haha ik wist niet dat het zo erg was met die Belgische coach.
Ja dat is echt fucking bizar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Raar dat je niet over bepaalde competenties hoeft te beschikken om coach te kunnen worden.
Ik vind het te lang om helemaal te lezen als het betrekking heeft tot voetbalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:58 schreef Zosk het volgende:
Nee dat topic wat hierboven gelinkt werd door onze wandelende fok encyclopedie natuurlijk.
pussyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net bijna 40 minuten in de vriezer van -25 geweestgvd koud ja vingers doen pijn, oren doen pijn
Dankje Chaitjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ook, maar gewoon succes met op de top van je kunnen presteren.
Ja dan leer je er ook nooit iets over hè.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het te lang om helemaal te lezen als het betrekking heeft tot voetbal
omw om je op te warmen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd net bijna 40 minuten in de vriezer van -25 geweestgvd koud ja vingers doen pijn, oren doen pijn
Werk jij in de supermarkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja maar die heeft iig bewezen competenties op het gebied van strategie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is echt fucking bizar.
Maar ja van Gaal als opvolger is ook apart, die is bij Machester weg omdat hij geen grip had op de groep, niemand had respect voor hem.
Hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan leer je er ook nooit iets over hè.
ja nee oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.Daar ben ik een vrouw voor.
Haha sukkeltje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha ja man oko g;lolololol
Dat zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar die heeft iig bewezen competenties op het gebied van strategie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |