Nou dat is ook niet aardigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
Is het nou weer klaar, die levensfaler gaat jullie adviezen toch nooit opvolgen
vond die pufjes echt verschrikkelijk, echt traumaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Klopt ben zelf ook gestopt met pufjes.. heb wel altijd als nood 1 bij me maar al jaren niet gebruikt... als je dat gepiep hoort is het niet goed om je longen verder te belasten
wowowowowquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
Lach dan niet ;squote:
Vond vooral die vernevelaar kut, zit je dan 5-10 minuten aan zo`n grote witte bakquote:] Op dinsdag 5 juli 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond die pufjes echt verschrikkelijk, echt trauma
Ik ook niet. Ging aan begin vd avond in bed per ongeluk nadenken over te zware onderwerpen. Boek lezen enz. hielp niet, ben klaarwakker gebleven.quote:
Cockhalzen ik snap mquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Joke juist 3 weken zou je cockhalzen
wow waz dat.. ken alleen dat grotere plastic ding die je aan het pufje moet aansluiten.. maarja gebruikte die nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond vooral die vernevelaar kut, zit je dan 5-10 minuten aan zo`n grote witte bak
[ afbeelding ]
wat voor onderwerpen en welk boek?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ging aan begin vd avond in bed per ongeluk nadenken over te zware onderwerpen. Boek lezen enz. hielp niet, ben klaarwakker gebleven.
Hij kan iig zijn bek houden en niet doen alsof hij een obese bejaarde is met twee gebroken heupen en longkanker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:07 schreef Chloroform het volgende:
Weet ook niet meer precies of het deze was hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow waz dat.. ken alleen dat grotere plastic ding die je aan het pufje moet aansluiten.. maarja gebruikte die nooit
haha ik snapte nooit waarom ik zo'n toeter moest en anderen gewoon rechtstreekt uit dat pufje mochten ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
wow waz dat.. ken alleen dat grotere plastic ding die je aan het pufje moet aansluiten.. maarja gebruikte die nooit
toch weer braddie hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ging aan begin vd avond in bed per ongeluk nadenken over te zware onderwerpen. Boek lezen enz. hielp niet, ben klaarwakker gebleven.
Over wat ik bepaalde mensen nog wil zeggen voor ze doodgaan enz. Toen ging ik wel fantaseren over leuke dingen, maar hielp niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor onderwerpen en welk boek?
Nicequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Over wat ik bepaalde mensen nog wil zeggen voor ze doodgaan enz. Toen ging ik wel fantaseren over leuke dingen, maar hielp niet meer.
Dagboek van Anne.
Is toch altijd hetzelfde geweest, altijd overal smoesjes voorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan iig zijn bek houden en niet doen alsof hij een obese bejaarde is met twee gebroken heupen en longkanker.
wel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Over wat ik bepaalde mensen nog wil zeggen voor ze doodgaan enz. Toen ging ik wel fantaseren over leuke dingen, maar hielp niet meer.
Dagboek van Anne.
Je kan ook gewoon in stilte jezelf die smoesjes wijsmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch altijd hetzelfde geweest, altijd overal smoesjes voor
Is wel oké en redelijk saaiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel herkenbaar
oke, nooit gelezen lijkt me ook niets ofzo
Kan hij ooit iets in zichzelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in stilte jezelf die smoesjes wijsmaken.
Gwn negeren of blokken of zeggen dat ze goed kunnen pijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, zullen we nu maar kappen met dat mij de grond in trappen? Danku.
Hee rustig, we kennen je toch niet irl, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zijn gewoon scherpe observaties over jouw online gedrag hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hjb eensquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Nu braddie nu zeg dat ze goed kan pijpen !!!!!!
50 shades of grayquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog een boekenbon liggen, hebben jullie nog tips
ik vond eragon heel leuk, maar is gwn fantasy met draakjes enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef Chloroform het volgende:
Ben zelden boosquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zie je bradgod meteen is ze boos
De verwarde caviaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:22 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |