Ga jij nog op vakantie?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is er erg aan 13 juli vakantie gaan?
Verplicht familiebezoekjes afleggen ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil wel meequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verplicht familiebezoekjes afleggen ;s
Niet weten dat woensdag de 13e erger ongeluk brengt dan vrijdag de 13equote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
o oke sryquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet weten dat woensdag de 13e erger ongeluk brengt dan vrijdag de 13e
Ben hierquote:
Nee, moet echt weer keer gaan shoppenquote:
Ik leef ook in m'n eigen wereldquote:
Begrijpelijk, zou ik ook doen. Suri foodquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ga sparen en alles uitgeven in suriname
Gezellig, alleen met vriendjelief?quote:
Echt een uitgebreide vakantie waarschijnlijk niet, maar ik zit wel te prakkiseren over een weekendje weg. Word dan Eind Juli/Begin Augustus ergens.quote:
heb helemaal niet zo'n zin eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou ik ook doen. Suri food
[..]
Gezellig, alleen met vriendjelief?
Nee mer Braddiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou ik ook doen. Suri food
[..]
Gezellig, alleen met vriendjelief?
Gewoon naar Berlijn gaan #pardeyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt een uitgebreide vakantie waarschijnlijk niet, maar ik zit wel te prakkiseren over een weekendje weg.
Beter dan titel 9 boek 2 BWquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter dan ongedekte pariteitstheorie
Volgens mij word je eerder slechter dan beter in skatenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Kurovski het volgende:
Stuk of 4 keer oop m'n plaat gegaan. Ik ga maar 'ns iets voor m'n ellebogen kopen.
hahaha gekke oude man xdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Kurovski het volgende:
Stuk of 4 keer op m'n plaat gegaan. Ik ga maar 'ns iets voor m'n ellebogen kopen.
Ik zat te denken aan een lang weekend naar hzaw's wereldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga eens op vakantie in je eigen wereldje
Romantiek is overratedquote:
Neuh, word waarschijnlijk Frankrijk als ik in m`n eentje ga.quote:
nee stinktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver rly
Heb je een citronellakaars
Godverquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het gaat om romantiek vind ik de aanwezigheid van een kin wel zo aangenaam.
Heb goede verhalen gehoord over Preston Palace, misschien is dat wat voor jullie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, word waarschijnlijk Frankrijk als ik in m`n eentje ga.
En als er tóch wat vrienden mee willen (Zijn we over aan't nadenken) Word het een weekendje Walibi. Ook hartstikke leuk.
Die toetsvragen maken ze vaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind wel makkelijk eigenlijk, stuk duidelijker dan wet ib en wet vpb
Wat dan?quote:
alleen in de auto naar frankrijk is toch geen dikke reet aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, word waarschijnlijk Frankrijk als ik in m`n eentje ga.
En als er tóch wat vrienden mee willen (Zijn we over aan't nadenken) Word het een weekendje Walibi. Ook hartstikke leuk.
Heb ik nog nooit gehad.quote:
dit jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen in de auto naar frankrijk is toch geen dikke reet aan
Neuh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over Preston Palace, misschien is dat wat voor jullie.
Lekker stukjes van 3 km wandelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien niet, maar je kan wel lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat ik me daar goed bij voel
Hoezo 3x niks, lekker vreten voor weinig en dat incl verblijf enz. Top toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh.
Dat is dus echt 3 keer niks in mijn ogen.
Die andere 3 gasten moeten het er ook mee eens zijn, en we zijn er via Whatsapp al uit dat als er niks tussenkomt voor 2 van de 3 dat het Walibi word.
Nee dat word hem niet Chai, maar bedankt voor het mee denken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo 3x niks, lekker vreten voor weinig en dat incl verblijf enz. Top toch?
dat begrijp ik nog wel met die gare twingo zonder airco die er ieder moment mee kan kappenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien niet, maar je kan wel lekker rustig aan doen.
En niemand die ik ken wil verder dan België of Duitsland in de auto zitten, die doen de rest liever per vliegtuigVinden ze te ver weg anders.
Inb4 post waarin de twingo opgehemeld wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat begrijp ik nog wel met die gare twingo zonder airco die er ieder moment mee kan kappen
Moest vroeger uren in te krappe auto zitten op vakantie, terwijl er makkelijk geld was voor vliegtuig. Vliegtuig > autoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien niet, maar je kan wel lekker rustig aan doen.
En niemand die ik ken wil verder dan België of Duitsland in de auto zitten, die doen de rest liever per vliegtuigVinden ze te ver weg anders.
zwembad moest ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moest vroeger uren in te krappe auto zitten op vakantie, terwijl er makkelijk geld was voor vliegtuig. Vliegtuig > auto
Deze Twingo is in behoorlijk goede staat op wat rammeltjes en kraakjes na die leeftijdsgerelateerd zijn. Word allemaal aan gewerkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat begrijp ik nog wel met die gare twingo zonder airco die er ieder moment mee kan kappen
lol. gaat juist steeds beter, maar ik doe gevaarlijker moves. Vallen en pijn hebben hoort er gewoon bij. Ben geen mietje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij word je eerder slechter dan beter in skaten
Zwembad heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zwembad moest ergens vandaan komen
kan je de omgekeerde flamingo al?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. gaat juist steeds beter, maar ik doe gevaarlijker moves. Vallen en pijn hebben hoort er gewoon bij. Ben geen mietje.
Ik vond het vroeger als kind heerlijk om 13-14 uur in de auto te zitten met m`n ouders naar Frankrijk/Spanje. Paar keer onderweg even de benen strekken, in de avond ergens wat eten, en s'nachts weer door.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moest vroeger uren in te krappe auto zitten op vakantie, terwijl er makkelijk geld was voor vliegtuig. Vliegtuig > auto
360 graden sprongen kan ik als dat is wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je de omgekeerde flamingo al?
Nah.. geen bal aan johquote:
de omgekeerde flamingo niet kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
360 graden sprongen kan ik als dat is wat je bedoelt.
nee dat is kutquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger als kind heerlijk om 13-14 uur in de auto te zitten met m`n ouders naar Frankrijk/Spanje. Paar keer onderweg even de benen strekken, in de avond ergens wat eten, en s'nachts weer door.
We vertrokken vaak s'ochtends om een uur of 4, en kwamen dan rond een uur of 10 s'avonds de volgende dag aan in Spanje, heerlijk. Al zou ik zelf denk ik wel gaan voor een overnachting.
quote:
Ik vond het ook nooit echt gezellig in de auto ofzo, misschien is dat het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger als kind heerlijk om 13-14 uur in de auto te zitten met m`n ouders naar Frankrijk/Spanje. Paar keer onderweg even de benen strekken, in de avond ergens wat eten, en s'nachts weer door.
We vertrokken vaak s'ochtends om een uur of 4, en kwamen dan rond een uur of 10 s'avonds de volgende dag aan in Spanje, heerlijk. Al zou ik zelf denk ik wel gaan voor een overnachting.
Doe je dat dan vaak?quote:
Misschien omdat zijn ouders toen nog bij elkaar waren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de meeste kinderen vinden dat een nachtmerrie, maar bradley niet hoor
Nee ik vermaakte mij vroeger altijd wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de meeste kinderen vinden dat een nachtmerrie, maar Braddie niet hoor
Waarom niet?quote:
Ja, ik was enigst kind dus dat zal ook wel hebben meegespeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond het ook nooit echt gezellig in de auto ofzo, misschien is dat het wel.
Wij waren met best veel kinderen thuis, dus dan is het al snel krap ook.
jammer dat je nu niet meer enig bent hihiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik was enigst kind dus dat zal ook wel hebben meegespeeld.
jij graaft gelijk naar onderliggende lagen, mooi om te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien omdat zijn ouders toen nog bij elkaar waren.
Qua omvang ben ik wel een tweeling jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat je nu niet meer enig bent hihi
1.50 per keer ofzo toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie
ook wel duur trouwens
nu niet meer? Ging altijd samen met broertje pokemon spelen, voelde je nooit alleen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik was enigst kind dus dat zal ook wel hebben meegespeeld.
Wtf man, zijn broertje is dood. Doe normaalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu niet meer? Ging altijd samen met broertje pokemon spelen, voelde je nooit alleen?
Nee, totaal niet eigenlijk.. M`n broertje is 10 dagen na z`n geboorte overleden (Ik was een tweeling) Dus klinkt heel gek maar ik heb er totaal geen gevoel bij. Weet niet wat ik mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu niet meer? Ging altijd samen met broertje pokemon spelen, voelde je nooit alleen?
Per keer? Zijn niet goed.quote:
Wat? =(quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf man, zijn broertje is dood. Doe normaal
Stuur je wel naar mijn oude huisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa, maar is zwembad met alles erop en eraan
rest is miss goedkoper maar veel verder weg
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk.. M`n broertje is 10 dagen na z`n geboorte overleden (Ik was een tweeling) Dus klinkt heel gek maar ik heb er totaal geen gevoel bij. Weet niet wat ik mis.
Is goed.quote:
Jahoorquote:
echte zeemanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef Kurovski het volgende:
Nee ik ga slapen. twee ellebogen en een linkerstuitje zoiets . Als ik ga liggen is het gewoon lekker maffen. Pijn ben ik gewend.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
heb ook vaak pijn maar heb nooit de neiging het te gaan melden
sry ;squote:
Waar doet het pijn?quote:
Bikkelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
heb ook vaak pijn maar heb nooit de neiging het te gaan melden
Over je carrière als tandartsassistentequote:
dat is sequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over je carrière als tandartsassistente
wat vind je beste drake nummer?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij wilt ook vijf piemels tegelijk zuigen
Jullie zijn toch 1quote:
Drakequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je beste drake nummer?
wie nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij wilt ook vijf piemels tegelijk zuigen
Is tochquote:
Ooooh shit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou nu heb je me echt hoor
One dancequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind echt kut als ik al op bed lig op mobiel en er gaat vliegje mugje ofzo op scherm zitten en wil maar niet wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef Chloroform het volgende:
Zit een mug in m'n kamer, word echt leip
Wat probeer je nou aardig te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hey maar Chloro, waar ga je heen in Spanje?
marvins roomquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word altijd geprikt, muggen zijn de enige wezens op aard die mij willen prikkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind echt kut als ik al op bed lig op mobiel en er gaat vliegje mugje ofzo op scherm zitten en wil maar niet weg
Ik mot je niequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag uit interesse.
Doe ik aardig is't nog niet goed.
ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word altijd geprikt, muggen zijn de enige wezens op aard die mij willen prikken
Ik zei nog tegen jou "hier ben ik" omdat je topic daarvoor vroeg waar ik was maar reageerde je ook al niet opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vroeg jou ook al en daar reageerde je ook al niet op
Je bent een laffe leugenaar, dan maakt niet zoveel verschil dat je het trucje aardig doen ook beheerst.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag uit interesse.
Doe ik aardig is't nog niet goed.
Maar ik ga naar Valenciaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vroeg jou ook al en daar reageerde je ook al niet op
ik vroeg nog of ik je gisteren per ongeluk genegeerd had en daar reageerde je ook al niet opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen jou "hier ben ik" omdat je topic daarvoor vroeg waar ik was maar reageerde je ook al niet op
hey chaiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent een laffe leugenaar, dan maakt niet zoveel verschil dat je het trucje aardig doen ook beheerst.
Oh. Voelde me echt in de steek gelaten, hzaw deed alleen maar lief tegen se, jij tegen opso, en ik zat hier maar genegeerd te wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vroeg nog of ik je gisteren per ongeluk genegeerd had en daar reageerde je ook al niet op
en dan ook nog in zo'n vreemde taalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Voelde me echt in de steek gelaten, hzaw deed alleen maar lief tegen se, jij tegen opso, en ik zat hier maar genegeerd te worden
Is het ook, ben er al eens geweest. En lekker eten :$quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de bekendere
[..]
lijkt me fucking mooie stad
Ja, ook nogquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan ook nog in zo'n vreemde taal
Nee, dit heeft niks met een leugen te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent een laffe leugenaar, dan maakt niet zoveel verschil dat je het trucje aardig doen ook beheerst.
wrm zoek je toenadering als de ander altijd laat weten dat niet te willenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met een leugen te maken.
Ik ben wél geïnteresseerd in wat mensen doen of ik ze nou wel of niet mag op het internet.
Ik heb ook wel eens gedoe met een DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Wat mensen vergeten is dat ik ook gewoon maar een mens ben die vanachter een computer een beetje gezelligheid probeert op te zoeken, dan verdien ik het niet om constant door 1 iemand afgezeken te worden..
Jij deed daarvoor steeds lief tegen drug en hzaw, ik het niet meer kon handelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Voelde me echt in de steek gelaten, hzaw deed alleen maar lief tegen se, jij tegen opso, en ik zat hier maar genegeerd te worden
Dat je een keer niet liegt maakt je niet gelijk geen leugenaar meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben wél geïnteresseerd in wat mensen doen of ik ze nou wel of niet mag op het internet.
Ik heb ook wel eens gedoe met een DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Wat mensen vergeten is dat ik ook gewoon maar een mens ben die vanachter een computer een beetje gezelligheid probeert op te zoeken, dan verdien ik het niet om constant door 1 iemand afgezeken te worden..
chloro is beetje player eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij deed daarvoor steeds lief tegen drug en hzaw, ik het niet meer kon handelen
emotioneel gewordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedoe met DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Chloro kan wel goed pijpen thoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedoe met DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Wat lul je nou achterlijk met je "constant"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
thx g ga boardwalk empire wel ff checkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hedde orphan black of justified of boardwalk empire gezien
Jij bent gewoon de enige voor mij maar durfde niet toe te geven dat ik in hoekje zat te huilen toen jij naar jasminaparty gingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij deed daarvoor steeds lief tegen drug en hzaw, ik het niet meer kon handelen
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je nou achterlijk met je "constant"
Had afgelopen uren geen woord tegen je gezegd maar deze shit maakt dat ik dus op je moet reageren en weer moet zeggen dat ik je niet moet, echt gtfo
Heeft niemand ooit ontkend hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Wedden dat Chloro in RL kk viesdik en lelijk is en ze alles wilt afreageren op bradgod
wat een vraag ook weerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is een hanze cultuur enquete he
Heb je ingevuld?
Jouw probleem doeiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"
Je kent iemand niet in het echt, niet persoonlijk. Dus dat is ongegrond.
Ik vind Amarantha hier een tof mens, kan in het echt een verschrikkelijk iemand zijn.
Ik vind Chroestjov een nare gast, maar daar kan ik voor't zelfde geld gewoon gezellig een biertje mee drinken zonder problemen.
Dus ik vind het gewoon onzin dat je iemand niet mag op basis van posts op een forum.
En de filmpes op youtube vergeet je nuquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dus ik vind het gewoon onzin dat je iemand niet mag op basis van posts op een forum.
awh je weet toch dat jij de enige jasmina voor mij bentquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de enige voor mij maar durfde niet toe te geven dat ik in hoekje zat te huilen toen jij naar jasminaparty ging
ik ook uit mijn frustraties ook hierquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Wedden dat Chloro in RL kk viesdik en lelijk is en ze alles wilt afreageren op bradgod
Ah mkayquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een vraag ook weer
maar nee, heb ooit mot gehad om enquête van hanze en ben rancuneus
Ik niet, staat voor mij ook los van de rl persoon, want daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Heb gewoon iets tegen sommige users omdat ze kut zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hoe dom ben je nou....quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"
Ik vind Amarantha hier een tof mens, kan in het echt een verschrikkelijk iemand zijn.
Ik vind Chroestjov een nare gast, maar daar kan ik voor't zelfde geld gewoon gezellig een biertje mee drinken zonder problemen.
drug IIquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
awh je weet toch dat jij de enige jasmina voor mij bent
Maar jij bent lekkahquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook uit mijn frustraties ook hier
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou je gewoon even met me praten
Jy kent my niequote:
Wilde ik even horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
awh je weet toch dat jij de enige jasmina voor mij bent
Picsquote:
komt hard aan ditquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet, staat voor mij ook los van de rl persoon, want daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Heb gewoon iets tegen sommige users omdat ze kut zijn.
maar jij mag Niels toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik krijg nog pics trouwensquote:
En chroestjov ook niet, maar omdat hij onderstreept dat het niks zegt over de rl persoon mag hij het wel en anderen niet.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook wel iets tegen bepaalde users op FOK! Maar nogmaals, die kunnen totaal anders zijn in het echt.
En dan kan je over mij wel zeggen dat dit in mijn geval NIET zo is, maar dan laat je ook maar weer merken dat je behoorlijk bekrompen en narrow minded bent.
Nou, ik ga een rondje wandelen om wat minder viesdik te zijn, en daarna proberen te slapen.
xoxoxo
Yo wat ga je als een pussy wandelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook wel iets tegen bepaalde users op FOK! Maar nogmaals, die kunnen totaal anders zijn in het echt.
En dan kan je over mij wel zeggen dat dit in mijn geval NIET zo is, maar dan laat je ook maar weer merken dat je behoorlijk bekrompen en narrow minded bent.
Nou, ik ga een rondje wandelen om wat minder viesdik te zijn, en daarna proberen te slapen.
xoxoxo
Ik ga niet meer aardig tegen jou doen want misschien mag ik je irl helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Chai het volgende:
[..]
En chroestjov ook niet, maar omdat hij onderstreept dat het niks zegt over de rl persoon mag hij het wel en anderen niet.
Op dit forum heb ik vaak de neiging om de veters van z`n skates aan elkaar vast te maken als'ie niet kijkt ja, maar weet ik veel hoe diegene is in het echt. Dat staat voor mij gewoon echt los van elkaar.quote:
Wat lul je nou de hele tijd over in het echt danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
xoxoxo
fap.gifquote:
Thanks dat je dat ziet, merk ook dat ik een stuk minder ongemakkelijk ben voor de camera. Scheelt een hoop he?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens braddie..je filmpjes op youtube zijn nu niet meer awkward om naar te kijken... in je begindagen was het gwn plaatsvervangendeschaamte dat ik kreeg tijdens het kijken
Dat ontkent toch niemandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op dit forum heb ik vaak de neiging om de veters van z`n skates aan elkaar vast te maken als'ie niet kijkt ja, maar weet ik veel hoe diegene is in het echt. Dat staat voor mij gewoon echt los van elkaar.
Ja maar misschien ook wel. Is onmogelijk om te weten!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga niet meer aardig tegen jou doen want misschien mag ik je irl helemaal niet
zn knieën doen pijn na 400m, denk eens naquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yo wat ga je als een pussy wandelen![]()
![]()
Ga liever bootcamp doen ofzo als je echt wilt afvallen
Pain = Gainquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zn knieën doen pijn na 400m, denk eens na
Kan niet leven met deze onduidelijkheidquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar misschien ook wel. Is onmogelijk om te weten!!
veelte eerlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Bradster wel een goed prankkanaal zou kunnen beginnen
En hij is niet eens dronken of zo. Hij lijdt sws al jaren aan deze gedachtekronkel met hele rare sprongen over real life enz.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ontkent toch niemandman man man, verstand van een doppinda
Ik vind Pranksters echt de pleuris van YouTube, dus nee dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Bradster wel een goed prankkanaal zou kunnen beginnen
Die laatste doelde ik opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Laatste moet je ook luisteren Braddie, ook als je geen GoT kijkt.
Lowlquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
gaat mijn YouTube account door de shredder
Maar vloggen vind je dan wel weer oke? Dat is toch minstens net zulke baggerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind Pranksters echt de pleuris van YouTube, dus nee dankje.
Zodra ik merk dat ik daar aan ga denken gaat mijn YouTube account door de shredder
Die man maakt heel veel mooie muziek voor GoT. Zo ook o.a. dit nummer:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die laatste doelde ik opDie is nice!
psych chaiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is niet eens dronken of zo. Hij lijdt sws al jaren aan deze gedachtekronkel met hele rare sprongen over real life enz.
Ja maar misschien vind je hem irl wel heel aardig en slim dus doe eens aardig joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is niet eens dronken of zo. Hij lijdt sws al jaren aan deze gedachtekronkel met hele rare sprongen over real life enz.
Hoi Amaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die man maakt heel veel mooie muziek voor GoT. Zo ook o.a. dit nummer:
Toevallig ook een finale lied (net als de vorige)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |