Moest vroeger uren in te krappe auto zitten op vakantie, terwijl er makkelijk geld was voor vliegtuig. Vliegtuig > autoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien niet, maar je kan wel lekker rustig aan doen.
En niemand die ik ken wil verder dan België of Duitsland in de auto zitten, die doen de rest liever per vliegtuigVinden ze te ver weg anders.
zwembad moest ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moest vroeger uren in te krappe auto zitten op vakantie, terwijl er makkelijk geld was voor vliegtuig. Vliegtuig > auto
Deze Twingo is in behoorlijk goede staat op wat rammeltjes en kraakjes na die leeftijdsgerelateerd zijn. Word allemaal aan gewerkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat begrijp ik nog wel met die gare twingo zonder airco die er ieder moment mee kan kappen
lol. gaat juist steeds beter, maar ik doe gevaarlijker moves. Vallen en pijn hebben hoort er gewoon bij. Ben geen mietje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij word je eerder slechter dan beter in skaten
Zwembad heb je niks aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zwembad moest ergens vandaan komen
kan je de omgekeerde flamingo al?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. gaat juist steeds beter, maar ik doe gevaarlijker moves. Vallen en pijn hebben hoort er gewoon bij. Ben geen mietje.
Ik vond het vroeger als kind heerlijk om 13-14 uur in de auto te zitten met m`n ouders naar Frankrijk/Spanje. Paar keer onderweg even de benen strekken, in de avond ergens wat eten, en s'nachts weer door.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moest vroeger uren in te krappe auto zitten op vakantie, terwijl er makkelijk geld was voor vliegtuig. Vliegtuig > auto
360 graden sprongen kan ik als dat is wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je de omgekeerde flamingo al?
Nah.. geen bal aan johquote:
de omgekeerde flamingo niet kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
360 graden sprongen kan ik als dat is wat je bedoelt.
nee dat is kutquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger als kind heerlijk om 13-14 uur in de auto te zitten met m`n ouders naar Frankrijk/Spanje. Paar keer onderweg even de benen strekken, in de avond ergens wat eten, en s'nachts weer door.
We vertrokken vaak s'ochtends om een uur of 4, en kwamen dan rond een uur of 10 s'avonds de volgende dag aan in Spanje, heerlijk. Al zou ik zelf denk ik wel gaan voor een overnachting.
quote:
Ik vond het ook nooit echt gezellig in de auto ofzo, misschien is dat het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger als kind heerlijk om 13-14 uur in de auto te zitten met m`n ouders naar Frankrijk/Spanje. Paar keer onderweg even de benen strekken, in de avond ergens wat eten, en s'nachts weer door.
We vertrokken vaak s'ochtends om een uur of 4, en kwamen dan rond een uur of 10 s'avonds de volgende dag aan in Spanje, heerlijk. Al zou ik zelf denk ik wel gaan voor een overnachting.
Doe je dat dan vaak?quote:
Misschien omdat zijn ouders toen nog bij elkaar waren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de meeste kinderen vinden dat een nachtmerrie, maar bradley niet hoor
Nee ik vermaakte mij vroeger altijd wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de meeste kinderen vinden dat een nachtmerrie, maar Braddie niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |