Geef ze de death starequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, lach maar. Echt niet grappig hoor :s
nee gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ooit mps, risico controle matrix of kasstroom opgesteld of ooit fra gekocht op financiele markt? ;s
ik droomde vroeger altijd dat ik op een groot veld was dat in de fik vloog en ik er niet meer uit kon komenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd als die gvd mortaxx na 0:00 gaat posten in een gezamenlijke sc dan ga ik vet raar dromen. :s
Droomde vandaag dat ik in een lift zat en vastzat
Oeh oeh, mag ik antwoorden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ooit mps, risico controle matrix of kasstroom opgesteld of ooit fra gekocht op financiele markt? ;s
Laat die gemeneriken maar praten, economie is vast hartstikke leukquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, lach maar. Echt niet grappig hoor :s
jawel, wil je beter kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Maar kan wel zeggen wat ik leuk vind enzo, maar daar heb je toch niks aan.
Wow rlyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik droomde vroeger altijd dat ik op een groot veld was dat in de fik vloog en ik er niet meer uit kon komen
drm ben ik nu 's nachts wakker, durf niet meer te slapen
nou zeur dan nietquote:
nee zoiets zou jij nooit doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou zeur dan niet
ik ga toch ook niet zeggen van ja wat opso doet is verschrikking
want heb geen idee ;s
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laat die gemeneriken maar praten, economie is vast hartstikke leuk
hzo niequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga 13 juli op vakantie
Btje geen zin in
Wtf, jij gekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga 13 juli op vakantie
Btje geen zin in
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |