Picsquote:
komt hard aan ditquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik niet, staat voor mij ook los van de rl persoon, want daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Heb gewoon iets tegen sommige users omdat ze kut zijn.
maar jij mag Niels toch ook niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"
Je kent iemand niet in het echt, niet persoonlijk. Dus dat is ongegrond.
Ik vind Amarantha hier een tof mens, kan in het echt een verschrikkelijk iemand zijn.
Ik vind Chroestjov een nare gast, maar daar kan ik voor't zelfde geld gewoon gezellig een biertje mee drinken zonder problemen.
Dus ik vind het gewoon onzin dat je iemand niet mag op basis van posts op een forum.
Ik krijg nog pics trouwensquote:
En chroestjov ook niet, maar omdat hij onderstreept dat het niks zegt over de rl persoon mag hij het wel en anderen niet.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook wel iets tegen bepaalde users op FOK! Maar nogmaals, die kunnen totaal anders zijn in het echt.
En dan kan je over mij wel zeggen dat dit in mijn geval NIET zo is, maar dan laat je ook maar weer merken dat je behoorlijk bekrompen en narrow minded bent.
Nou, ik ga een rondje wandelen om wat minder viesdik te zijn, en daarna proberen te slapen.
xoxoxo
Yo wat ga je als een pussy wandelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb ook wel iets tegen bepaalde users op FOK! Maar nogmaals, die kunnen totaal anders zijn in het echt.
En dan kan je over mij wel zeggen dat dit in mijn geval NIET zo is, maar dan laat je ook maar weer merken dat je behoorlijk bekrompen en narrow minded bent.
Nou, ik ga een rondje wandelen om wat minder viesdik te zijn, en daarna proberen te slapen.
xoxoxo
Ik ga niet meer aardig tegen jou doen want misschien mag ik je irl helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Chai het volgende:
[..]
En chroestjov ook niet, maar omdat hij onderstreept dat het niks zegt over de rl persoon mag hij het wel en anderen niet.
Op dit forum heb ik vaak de neiging om de veters van z`n skates aan elkaar vast te maken als'ie niet kijkt ja, maar weet ik veel hoe diegene is in het echt. Dat staat voor mij gewoon echt los van elkaar.quote:
Wat lul je nou de hele tijd over in het echt danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
xoxoxo
fap.gifquote:
Thanks dat je dat ziet, merk ook dat ik een stuk minder ongemakkelijk ben voor de camera. Scheelt een hoop he?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens braddie..je filmpjes op youtube zijn nu niet meer awkward om naar te kijken... in je begindagen was het gwn plaatsvervangendeschaamte dat ik kreeg tijdens het kijken
Dat ontkent toch niemandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op dit forum heb ik vaak de neiging om de veters van z`n skates aan elkaar vast te maken als'ie niet kijkt ja, maar weet ik veel hoe diegene is in het echt. Dat staat voor mij gewoon echt los van elkaar.
Ja maar misschien ook wel. Is onmogelijk om te weten!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga niet meer aardig tegen jou doen want misschien mag ik je irl helemaal niet
zn knieën doen pijn na 400m, denk eens naquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yo wat ga je als een pussy wandelen![]()
![]()
Ga liever bootcamp doen ofzo als je echt wilt afvallen
Pain = Gainquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zn knieën doen pijn na 400m, denk eens na
Kan niet leven met deze onduidelijkheidquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar misschien ook wel. Is onmogelijk om te weten!!
veelte eerlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Bradster wel een goed prankkanaal zou kunnen beginnen
En hij is niet eens dronken of zo. Hij lijdt sws al jaren aan deze gedachtekronkel met hele rare sprongen over real life enz.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ontkent toch niemandman man man, verstand van een doppinda
Ik vind Pranksters echt de pleuris van YouTube, dus nee dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Bradster wel een goed prankkanaal zou kunnen beginnen
Die laatste doelde ik opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Laatste moet je ook luisteren Braddie, ook als je geen GoT kijkt.
Lowlquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
gaat mijn YouTube account door de shredder
Maar vloggen vind je dan wel weer oke? Dat is toch minstens net zulke baggerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind Pranksters echt de pleuris van YouTube, dus nee dankje.
Zodra ik merk dat ik daar aan ga denken gaat mijn YouTube account door de shredder
Die man maakt heel veel mooie muziek voor GoT. Zo ook o.a. dit nummer:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die laatste doelde ik opDie is nice!
psych chaiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is niet eens dronken of zo. Hij lijdt sws al jaren aan deze gedachtekronkel met hele rare sprongen over real life enz.
Ja maar misschien vind je hem irl wel heel aardig en slim dus doe eens aardig joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij is niet eens dronken of zo. Hij lijdt sws al jaren aan deze gedachtekronkel met hele rare sprongen over real life enz.
Hoi Amaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die man maakt heel veel mooie muziek voor GoT. Zo ook o.a. dit nummer:
Toevallig ook een finale lied (net als de vorige)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |