Jij bent gewoon de enige voor mij maar durfde niet toe te geven dat ik in hoekje zat te huilen toen jij naar jasminaparty gingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij deed daarvoor steeds lief tegen drug en hzaw, ik het niet meer kon handelen
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je nou achterlijk met je "constant"
Had afgelopen uren geen woord tegen je gezegd maar deze shit maakt dat ik dus op je moet reageren en weer moet zeggen dat ik je niet moet, echt gtfo
Heeft niemand ooit ontkend hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Wedden dat Chloro in RL kk viesdik en lelijk is en ze alles wilt afreageren op bradgod
wat een vraag ook weerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is een hanze cultuur enquete he
Heb je ingevuld?
Jouw probleem doeiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"
Je kent iemand niet in het echt, niet persoonlijk. Dus dat is ongegrond.
Ik vind Amarantha hier een tof mens, kan in het echt een verschrikkelijk iemand zijn.
Ik vind Chroestjov een nare gast, maar daar kan ik voor't zelfde geld gewoon gezellig een biertje mee drinken zonder problemen.
Dus ik vind het gewoon onzin dat je iemand niet mag op basis van posts op een forum.
En de filmpes op youtube vergeet je nuquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dus ik vind het gewoon onzin dat je iemand niet mag op basis van posts op een forum.
awh je weet toch dat jij de enige jasmina voor mij bentquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de enige voor mij maar durfde niet toe te geven dat ik in hoekje zat te huilen toen jij naar jasminaparty ging
ik ook uit mijn frustraties ook hierquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Wedden dat Chloro in RL kk viesdik en lelijk is en ze alles wilt afreageren op bradgod
Ah mkayquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een vraag ook weer
maar nee, heb ooit mot gehad om enquête van hanze en ben rancuneus
Ik niet, staat voor mij ook los van de rl persoon, want daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Heb gewoon iets tegen sommige users omdat ze kut zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hoe dom ben je nou....quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens op slaan dat je iemand op een forum, dus online "niet moet"
Je kent iemand niet in het echt, niet persoonlijk. Dus dat is ongegrond.
Ik vind Amarantha hier een tof mens, kan in het echt een verschrikkelijk iemand zijn.
Ik vind Chroestjov een nare gast, maar daar kan ik voor't zelfde geld gewoon gezellig een biertje mee drinken zonder problemen.
drug IIquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
awh je weet toch dat jij de enige jasmina voor mij bent
Maar jij bent lekkahquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook uit mijn frustraties ook hier
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou je gewoon even met me praten
Jy kent my niequote:
Wilde ik even horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
awh je weet toch dat jij de enige jasmina voor mij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |