en dan ook nog in zo'n vreemde taalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Voelde me echt in de steek gelaten, hzaw deed alleen maar lief tegen se, jij tegen opso, en ik zat hier maar genegeerd te worden
Is het ook, ben er al eens geweest. En lekker eten :$quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de bekendere
[..]
lijkt me fucking mooie stad
Ja, ook nogquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan ook nog in zo'n vreemde taal
Nee, dit heeft niks met een leugen te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent een laffe leugenaar, dan maakt niet zoveel verschil dat je het trucje aardig doen ook beheerst.
wrm zoek je toenadering als de ander altijd laat weten dat niet te willenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met een leugen te maken.
Ik ben wél geïnteresseerd in wat mensen doen of ik ze nou wel of niet mag op het internet.
Ik heb ook wel eens gedoe met een DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Wat mensen vergeten is dat ik ook gewoon maar een mens ben die vanachter een computer een beetje gezelligheid probeert op te zoeken, dan verdien ik het niet om constant door 1 iemand afgezeken te worden..
Jij deed daarvoor steeds lief tegen drug en hzaw, ik het niet meer kon handelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Voelde me echt in de steek gelaten, hzaw deed alleen maar lief tegen se, jij tegen opso, en ik zat hier maar genegeerd te worden
Dat je een keer niet liegt maakt je niet gelijk geen leugenaar meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben wél geïnteresseerd in wat mensen doen of ik ze nou wel of niet mag op het internet.
Ik heb ook wel eens gedoe met een DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Wat mensen vergeten is dat ik ook gewoon maar een mens ben die vanachter een computer een beetje gezelligheid probeert op te zoeken, dan verdien ik het niet om constant door 1 iemand afgezeken te worden..
chloro is beetje player eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij deed daarvoor steeds lief tegen drug en hzaw, ik het niet meer kon handelen
emotioneel gewordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedoe met DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Chloro kan wel goed pijpen thoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedoe met DP en heb ook wel eens gedoe met jou, maar jij reageert wel normaal en doet niet net alsof ik een of andere kankersoort ben die uitgeroeid moet worden. Zo komt het in ieder geval over, het enige wat Chloroform doet tegen mij/over mij is zeiken, zeuren, mij naar beneden halen.
Wat lul je nou achterlijk met je "constant"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
thx g ga boardwalk empire wel ff checkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hedde orphan black of justified of boardwalk empire gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |