Ja, ik was enigst kind dus dat zal ook wel hebben meegespeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond het ook nooit echt gezellig in de auto ofzo, misschien is dat het wel.
Wij waren met best veel kinderen thuis, dus dan is het al snel krap ook.
jammer dat je nu niet meer enig bent hihiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik was enigst kind dus dat zal ook wel hebben meegespeeld.
jij graaft gelijk naar onderliggende lagen, mooi om te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien omdat zijn ouders toen nog bij elkaar waren.
Qua omvang ben ik wel een tweeling jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat je nu niet meer enig bent hihi
1.50 per keer ofzo toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie
ook wel duur trouwens
nu niet meer? Ging altijd samen met broertje pokemon spelen, voelde je nooit alleen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, ik was enigst kind dus dat zal ook wel hebben meegespeeld.
Wtf man, zijn broertje is dood. Doe normaalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu niet meer? Ging altijd samen met broertje pokemon spelen, voelde je nooit alleen?
Nee, totaal niet eigenlijk.. M`n broertje is 10 dagen na z`n geboorte overleden (Ik was een tweeling) Dus klinkt heel gek maar ik heb er totaal geen gevoel bij. Weet niet wat ik mis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu niet meer? Ging altijd samen met broertje pokemon spelen, voelde je nooit alleen?
Per keer? Zijn niet goed.quote:
Wat? =(quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf man, zijn broertje is dood. Doe normaal
Stuur je wel naar mijn oude huisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa, maar is zwembad met alles erop en eraan
rest is miss goedkoper maar veel verder weg
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk.. M`n broertje is 10 dagen na z`n geboorte overleden (Ik was een tweeling) Dus klinkt heel gek maar ik heb er totaal geen gevoel bij. Weet niet wat ik mis.
Is goed.quote:
Jahoorquote:
echte zeemanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef Kurovski het volgende:
Nee ik ga slapen. twee ellebogen en een linkerstuitje zoiets . Als ik ga liggen is het gewoon lekker maffen. Pijn ben ik gewend.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
heb ook vaak pijn maar heb nooit de neiging het te gaan melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |