heb helemaal niet zo'n zin eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou ik ook doen. Suri food
[..]
Gezellig, alleen met vriendjelief?
Nee mer Braddiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, zou ik ook doen. Suri food
[..]
Gezellig, alleen met vriendjelief?
Gewoon naar Berlijn gaan #pardeyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt een uitgebreide vakantie waarschijnlijk niet, maar ik zit wel te prakkiseren over een weekendje weg.
Beter dan titel 9 boek 2 BWquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beter dan ongedekte pariteitstheorie
Volgens mij word je eerder slechter dan beter in skatenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Kurovski het volgende:
Stuk of 4 keer oop m'n plaat gegaan. Ik ga maar 'ns iets voor m'n ellebogen kopen.
hahaha gekke oude man xdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Kurovski het volgende:
Stuk of 4 keer op m'n plaat gegaan. Ik ga maar 'ns iets voor m'n ellebogen kopen.
Ik zat te denken aan een lang weekend naar hzaw's wereldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga eens op vakantie in je eigen wereldje
Romantiek is overratedquote:
Neuh, word waarschijnlijk Frankrijk als ik in m`n eentje ga.quote:
nee stinktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver rly
Heb je een citronellakaars
Godverquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het gaat om romantiek vind ik de aanwezigheid van een kin wel zo aangenaam.
Heb goede verhalen gehoord over Preston Palace, misschien is dat wat voor jullie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, word waarschijnlijk Frankrijk als ik in m`n eentje ga.
En als er tóch wat vrienden mee willen (Zijn we over aan't nadenken) Word het een weekendje Walibi. Ook hartstikke leuk.
Die toetsvragen maken ze vaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind wel makkelijk eigenlijk, stuk duidelijker dan wet ib en wet vpb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |