sry ;squote:
Waar doet het pijn?quote:
Bikkelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
heb ook vaak pijn maar heb nooit de neiging het te gaan melden
Over je carrière als tandartsassistentequote:
dat is sequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over je carrière als tandartsassistente
wat vind je beste drake nummer?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij wilt ook vijf piemels tegelijk zuigen
Jullie zijn toch 1quote:
Drakequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je beste drake nummer?
wie nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij wilt ook vijf piemels tegelijk zuigen
Is tochquote:
Ooooh shit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou nu heb je me echt hoor
One dancequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind echt kut als ik al op bed lig op mobiel en er gaat vliegje mugje ofzo op scherm zitten en wil maar niet wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef Chloroform het volgende:
Zit een mug in m'n kamer, word echt leip
Wat probeer je nou aardig te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hey maar Chloro, waar ga je heen in Spanje?
marvins roomquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word altijd geprikt, muggen zijn de enige wezens op aard die mij willen prikkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind echt kut als ik al op bed lig op mobiel en er gaat vliegje mugje ofzo op scherm zitten en wil maar niet weg
Ik mot je niequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag uit interesse.
Doe ik aardig is't nog niet goed.
ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word altijd geprikt, muggen zijn de enige wezens op aard die mij willen prikken
Ik zei nog tegen jou "hier ben ik" omdat je topic daarvoor vroeg waar ik was maar reageerde je ook al niet opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vroeg jou ook al en daar reageerde je ook al niet op
Je bent een laffe leugenaar, dan maakt niet zoveel verschil dat je het trucje aardig doen ook beheerst.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag uit interesse.
Doe ik aardig is't nog niet goed.
Maar ik ga naar Valenciaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vroeg jou ook al en daar reageerde je ook al niet op
ik vroeg nog of ik je gisteren per ongeluk genegeerd had en daar reageerde je ook al niet opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen jou "hier ben ik" omdat je topic daarvoor vroeg waar ik was maar reageerde je ook al niet op
hey chaiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent een laffe leugenaar, dan maakt niet zoveel verschil dat je het trucje aardig doen ook beheerst.
Oh. Voelde me echt in de steek gelaten, hzaw deed alleen maar lief tegen se, jij tegen opso, en ik zat hier maar genegeerd te wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik vroeg nog of ik je gisteren per ongeluk genegeerd had en daar reageerde je ook al niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |