Misschien kom je me ooit wel eens tegenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens een gestolen PlayStation gekocht
Alsof ik weet hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien kom je me ooit wel eens tegen
Nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben alleen leuk wanneer ik dronken ben
Daar zit wat inquote:
Wnr gaan we shotjes drinken dn xoxoxoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:35 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben alleen leuk wanneer ik dronken ben
Nee, maar geeft nietquote:
Pff zou ook niet zolang in bed liggen als ik toch niet kan slapen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou een stuk gaan wandelen inderdaad en dan naar bed.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om nog te gaan wandelen nu, en echt moe ben ik ook nog niet.. Meestal als ik in dit stadium van "moe zijn" In bed ga liggen dan duurt het zo nog 1 a 1,5 uur voor ik slaap..
van bewegen word je meestal wel moe en kun je dan naar bedjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou een stuk gaan wandelen inderdaad en dan naar bed.
Maar ik heb eigenlijk geen zin om nog te gaan wandelen nu, en echt moe ben ik ook nog niet.. Meestal als ik in dit stadium van "moe zijn" In bed ga liggen dan duurt het zo nog 1 a 1,5 uur voor ik slaap..
thx had dit ff nodigquote:
bij KLB meetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wnr gaan we shotjes drinken dn xoxoxo
Meestal als ik ga wandelen s'nachts word ik wakkerderquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van bewegen word je meestal wel moe en kun je dan naar bedje
heb ik ook altijd als ik 's avonds ga hardlopen
Awwquote:
Nee daarom, zeker nu met deze klamme bende nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff zou ook niet zolang in bed liggen als ik toch niet kan slapen.
Vind jou altijd leuk :$quote:
loop je niet hard genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meestal als ik ga wandelen s'nachts word ik wakkerder
Hahaquote:
Moet je er eens een keer meer dan 10 km wandelen. Evt 10 min pauze om de 2,5 km, dan lukt het zonder conditie ook wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meestal als ik ga wandelen word ik wakkerder
ik fantaseer wel gewoonquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook maar krijg dan zo'n blauw cijfertje om op te klikken
Gisteravond in totaal ongeveer 6 kilometer gewandeld met een pauze van 15 minuten toen ik op m`n bestemming was, toen ik terug was was ik wel echt bekaf.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je er eens een keer meer dan 10 km wandelen. Evt 10 min pauze om de 2,5 km, dan lukt het zonder conditie ook wel.
Ahwquote:
Dus? Betekent niet dat je niet verder kan en dat dat slecht is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gisteravond in totaal ongeveer 6 kilometer gewandeld met een pauze van 15 minuten toen ik op m`n bestemming was, toen ik terug was was ik wel echt bekaf.
Klopt zeer zeker, maar het voelde voor mij toch wel als de max.. Ik heb bijna 50 kilo wat ik extra mee moet zeulen he.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Betekent niet dat je niet verder kan en dat dat slecht is.
als beginner moet je sowieso nooit op je max gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, maar het voelde voor mij toch wel als de max.. Ik heb bijna 50 kilo wat ik extra mee moet zeulen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |