Die zag ik laatst wel liggen maar twijfelde, heb je gelezen?quote:
quote:
Godver dacht dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zag ik laatst wel liggen maar twijfelde, heb je gelezen?
Ja is leuk als je haar andere boeken ook leuk vond. Gaat meer om de taal, dialogen en clichés uit het dagelijks leven dan het verhaal zelf. Met plezier gelezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zag ik laatst wel liggen maar twijfelde, heb je gelezen?
Ken je Dat hoor je mij niet zeggen? Heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Staan ook alleen maar van die taalclichés in, wel mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is leuk als je haar andere boeken ook leuk vond. Gaat meer om de taal, dialogen en clichés uit het dagelijks leven dan het verhaal zelf. Met plezier gelezen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Godver dacht dat het een grapje was![]()
Ja heb volgens mij al haar boeken gelezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken je Dat hoor je mij niet zeggen? Heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Staan ook alleen maar van die taalclichés in, wel mooi
ja een boek vol open deuren, leuk zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken je Dat hoor je mij niet zeggen? Heb ik gekregen voor m'n verjaardag. Staan ook alleen maar van die taalclichés in, wel mooi
Die is niet van haarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb volgens mij al haar boeken gelezen.
Ja, echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja een boek vol open deuren, leuk zeg
Ik vind dat een tof mens.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, is echt, van paulien cornelisse
Ohquote:
Ja, is een leuk wc-boekjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohbegin eindelijk een beetje moe te worden denk ik.
Ziet er ook leuk uit, ga bestellen denk ik.
Ga eten en nog een keer je tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook alweer honger maar tanden al gepoetst en al
echt lastige keuze dit
Tijd om te slapen ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook alweer honger maar tanden al gepoetst en al
echt lastige keuze dit
Nee wil niet zonder jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar als je me gewoon weg wil hebben kun je dat gewoon zeggen hoor
ahwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee wil niet zonder jou
Wat moet je morgen allemaal doen
Staat het huis te koop ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw
eignelijk heemaal niks, ja huis even schoonmaken voor bezichtiging maar verder niet
Oh ja, je gaat weg ehquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik heb gwn kamer opgezegd
en danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik heb gwn kamer opgezegd
Spannendquote:
Lekker hoorquote:
Nee moet nog wel ff langs school om inhaaltoetsen op te halen en laatste cijfers invoeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
neem aan dat jij morgen ook vrij bent
ik wil ook docent worden, lekker altijd vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee moet nog wel ff langs school om inhaaltoetsen op te halen en laatste cijfers invoeren.morgen rapportvergaderingen en dan ben ik klaar
Zou gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil ook docent worden, lekker altijd vakantie
ik ook zoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou gewoon doen
Ga nu wel slapen tho
Kusje trusten
Ja leuk. Wanneer ik wakker word en weer terug ben in deze SC ben jij gewoon weer opgetyft toch? Bedankt heh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:32 schreef Bolasie het volgende:
mooiste moment was toch wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |