SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'squote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ 11 - Saturday Night
[ Bericht 1% gewijzigd door knokkels op 02-07-2016 18:46:41 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Doe mij zo'n vaderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook lekker net een nieuwe auto gekregen van mijn vader
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ahhh beter!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeker reed eerst in ouwe starlet zonder stuur bekrachtiging dit gaat wat soepeler
Ja hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed? Alweer een beetje in het normale ritme?
Prima. Het belooft een rustig weekendje te worden, met vrienden die allemaal andere plannen hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!En m'n ritme is weer net zo verneukt als normaal!
En hoestie daar?
Snap ik heel goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Damn, ik probeer nu al 3 dagen op rij om batman vs. superman uit te kijken. Maar het lukt me gewoon niet.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Het belooft een rustig weekendje te worden, met vrienden die allemaal andere plannen hebben.
Ik heb het eerste uur nu denk ik al wel 10 keer gezien, Marvel en DC zijn normaal gewoon tof, Ik had de slechte reviews wel meegekregen maar soit. En ik ga die film nog wel afkijken. Maar zo onsamenhangend had ik niet verwacht. En dan een kleine 3 uur vol makenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik heel goed!
Het is niet per sé een SLECHTE film, maar het is erg rommelig en er zit VEEL te veel informatie in gepropt, terwijl de hoofdverhaallijn zo slap als een natte krant is.
Bepaalde dingen zullen in de vervolgfilms wel logisch blijken, zoals die kerel die ineens terugreist in de tijd en hem een hint geeft van dingen die in de toekomst gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur nu denk ik al wel 10 keer gezien, Marvel en DC zijn normaal gewoon tof, Ik had de slechte reviews wel meegekregen maar soit. En ik ga die film nog wel afkijken. Maar zo onsamenhangend had ik niet verwacht. En dan een kleine 3 uur vol maken
Ik hoop het. Wellicht luister ik vanavond naar een DJ op Radio 49? Wellicht ben ik zelf die DJ wel. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even wat muziek bij elkaar sprokkelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]Aight aight! Dus jij gaat je wel vermaken!
Tja sommige mensen houden wel van dat genre.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmiddag...
Comic films analyseren, hmmm...
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wellicht luister ik vanavond naar een DJ op Radio 49? Wellicht ben ik zelf die DJ wel. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even wat muziek bij elkaar sprokkelen.
ToT!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja sommige mensen houden wel van dat genre.
[..]
quote:
Lekker van je weekend genieten dusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb gisteren een paar kuub zand lopen te verscheppen en weg lopen te kruien. Ben nu dus echt naar de tering want dat ben ik niet gewend.
Dat bedoelde ik niet, meer dat je iets dergelijks analyseert...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja sommige mensen houden wel van dat genre.
Nice.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hoor. Ook al een hele tijd bezig geweest met foto's bij te werken qua kleuren en contrast en dergelijke.
Vanavond maar weer eens aan de whisky, buiten de deur...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wellicht luister ik vanavond naar een DJ op Radio 49? Wellicht ben ik zelf die DJ wel. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even wat muziek bij elkaar sprokkelen.
Mwah, we halen wat punten van kritiek aan, niet dat we helemaal gaan analyseren wat er allemaal gebeurt. Het is toch normaal dat je praat over dingen die in een film gebeuren? Ik neem aan dat je bedoelt dat je een echte nerd moet zijn als je comicfilms gaat analyseren of zo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, meer dat je iets dergelijks analyseert...
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond maar weer eens aan de whisky, buiten de deur...
Nee, ik bedoel dat dat soort 'fantasy' films zo surrealistisch zijn dat het m.i. niet te analyseren valt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, we halen wat punten van kritiek aan, niet dat we helemaal gaan analyseren wat er allemaal gebeurt. Het is toch normaal dat je praat over dingen die in een film gebeuren? Ik neem aan dat je bedoelt dat je een echte nerd moet zijn als je comicfilms gaat analyseren of zo?
Ook in surrealistische films moet logica zitten. Of het nou om draken of aliens gaat; er zijn grenzen aan wat geloofwaardig is en wat niet. Maar met deze film gaat het niet eens alleen om geloofwaardigheid van fysica of zo, maar om logica in keuzes die er gemaakt worden, en over dingen die gebeuren die totaal geen verband hebben met de rest van de film, maar die wel erg belangrijk lijken voor toekomstige films. Dat dit nou toevallic een comicfilm is, verandert daar weinig aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat dat soort 'fantasy' films zo surrealistisch zijn dat het m.i. niet te analyseren valt.
Maar het kan ook aan mij liggen, 5 minuten na de meeste films ben ik ze al weer vergeten...
Daar heb ik er 2 van gezien. Bij de 3e ben ik binnen 10 - 15 minuten afgehaakt, WAT een ellende zeg!quote:
OK...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook in surrealistische films moet logica zitten. Of het nou om draken of aliens gaat; er zijn grenzen aan wat geloofwaardig is en wat niet. Maar met deze film gaat het niet eens alleen om geloofwaardigheid van fysica of zo, maar om logica in keuzes die er gemaakt worden, en over dingen die gebeuren die totaal geen verband hebben met de rest van de film, maar die wel erg belangrijk lijken voor toekomstige films. Dat dit nou toevallic een comicfilm is, verandert daar weinig aan.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]Nice.
Miniatuurauto, trapauto of echt zo eentje waar je een rijbewijs voor moet hebben?
Die 3 puntjes... maken het compleet.quote:
het is geen snelheidsduivel maar je moet er wel een rijbewijs voor hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]Nice.
Miniatuurauto, trapauto of echt zo eentje waar je een rijbewijs voor moet hebben?
Moest ik laatst ook doen, had 3 dubbelasser ladingen zand wat heen en weer gebracht moest worden. Vreemd genoeg was ik daarna nog fris en fruitig. En heel stoffig. Dat welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb gisteren een paar kuub zand lopen te verscheppen en weg lopen te kruien. Ben nu dus echt naar de tering want dat ben ik niet gewend.
Tofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is geen snelheidsduivel maar je moet er wel een rijbewijs voor hebben
Altijd, zit er inmiddels ingesleten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 3 puntjes... maken het compleet.
Ik heb dat ook, ik gebruik ze in de chat vaak als komma, een korte ruimte tussen woorden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd, zit er inmiddels ingesleten.
Moet wel altijd oppassen dat ik het bij het zakelijke schriftelijke communicatie niet ook toepas...
Ik ben deze week gebeld door een sportschool uit Groenlo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
Handig, wordt je gebeld door een mobiel nederlands nummer, wat me w'él vaag voorkomt. Bel je terug zijn ze in gesprek
Ah, kennis van me, broekzakbellerd
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm op 1 pot koffie kan ik niet lopen blijkbaar.
BRB
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm op 1 pot koffie kan ik niet lopen blijkbaar.
BRB
op zaterdag is het meestal drukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Is er animo voor een DJ11-show vanavond? Ik zit nog wat te twijfelen of ik vanavond draai of toch maandag
Maar er is ook voetbal vanavond.quote:
Er zitten hier genoeg mensen die niets om voetbal geven!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is ook voetbal vanavond.
Ik ga hoe dan ook verder met nummers grabben. Nog zat te doen
Da's ook weer zo. Ik ga snel verder met grabben, anders red ik het sowieso niet op tijdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mensen die niets om voetbal geven!
Voetwat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mensen die niets om voetbal geven!
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Ik ga snel verder met grabben, anders red ik het sowieso niet op tijd
quote:
ik ben ook wat muziekjes aan het zoeken, ik kijk wel voetbal met muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is ook voetbal vanavond.
Ik ga hoe dan ook verder met nummers grabben. Nog zat te doen
Als je maar niet voetbal kijkt terwijl je als DJ aan het draaien bent!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook wat muziekjes aan het zoeken, ik kijk wel voetbal met muziek
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij staat nog niet voor de deur even een pitspoes regelen om jullie nog jaloerser te maken
Dat moet je inderdaad niet willenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je maar niet voetbal kijkt terwijl je als DJ aan het draaien bent!
[ afbeelding ]
Wil je vanavond concreet gaan draaien dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook wat muziekjes aan het zoeken, ik kijk wel voetbal met muziek
Als er geen andere liefhebbers zijn, wil ik om 20:30 uur wel draaien. Doe maar tot 23:00 uur. Dat kan ik wel vullen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:59 schreef Fogel het volgende:
Hoe laat wil je draaien? Dan knal ik je wel op het rooster
je bedoelt toch 22:30 uiteraardquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er geen andere liefhebbers zijn, wil ik om 20:30 uur wel draaien. Doe maar tot 23:00 uur. Dat kan ik wel vullen, denk ik.
Noem het maar DJ 11 - Saturday Night
Ja, mag eigenlijk maar tot 22:30 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
je bedoelt toch 22:30 uiteraard![]()
Beetje smokken![]()
![]()
Owja. Koffie!
* knokkels hinkelt naar de keuken
quote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ 11 - Saturday Night
Hee! Ik zou dat doen ja!quote:
Whehehe ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je ergens belangrijks mee bezig was.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee! Ik zou dat doen ja!![]()
Ben alleen even druk bezig met het doorlezen van een shitload aan details met betrekking tot een hypotheek
Dus thanks
Ben nu met een andere bank via de chat over heel specifieke details aan het vragen. 24-uurs economie FTWquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je ergens belangrijks mee bezig was.
Dus alsjeblieft
Oh, ik dacht dat je je volgende date bedoelde!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
donkerbruin.. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
koffie
Niet iedereen is van de Filipijnse gwapas he?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je volgende date bedoelde!
Afrikaanse damesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de Filipijnse gwapas he?
Die zijn niet donkerbruin!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de Filipijnse gwapas he?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef Fogel het volgende:
Oh, terwijl is dat schreef hebben ze eindelijk het antwoord gevonden en het is helaas "nee"... dus dat kost me weer zo'n 14k¤ extra
lol.. mijn ex-vriendin (cabo verde) stapte van de texelse boot af. Ik liep achter haar.. Oude vent glipt tussen ons... steeds dichterbij haar.. *hand op schouder legt en even in spier knijpt*quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn niet donkerbruin!
Speaking of gwapa's; een kerel van 66 die in de Filipijnen woont, getrouwd is, een buitenechtelijke vriendin heeft en ook nog eens met talloze andere meiden neukt, noemde mijn vriendin zo!Was voor mij het signaal om d bar te verlaten met haar, en later hoorde ik van haar dat hij nog geile zoenbewegingen naar haar maakte terwijl we weg liepen.
Het moest zo zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat een race tegen de klok worden om een show in elkaar te draaien, maar ik ga ervoor.
Nog 49 minuten.
gnah, da's dan weer een stuk minder.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef Fogel het volgende:
Oh, terwijl ik dat schreef hebben ze eindelijk het antwoord gevonden en het is helaas "nee"... dus dat kost me weer zo'n 14k¤ extra
Ja, en hoe doe je nou de traditionele Vulcan "Live long and prosper"-groet met jouw knokkels, hmm?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol.. mijn ex-vriendin (cabo verde) stapte van de texelse boot af. Ik liep achter haar.. Oude vent glipt tussen ons... steeds dichterbij haar.. *hand op schouder legt en even in spier knijpt*![]()
Toen zag ie in wat ie fout deed
Hij was geloof ik geen Vulcan, dus dat was niet nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en hoe doe je nou de traditionele Vulcan "Live long and prosper"-groet met jouw knokkels, hmm?
Ja ik duidde dus ook op de Vulcan neck pinch!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij was geloof ik geen Vulcan, dus dat was niet nodig.
Gewoon even met de monnikskapspier klooien
Ah!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik duidde dus ook op de Vulcan neck pinch!
[ afbeelding ]
Je neemt het nog redelijk okee opquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Fogel het volgende:
Blergh. Ik ga even bier drinken en kut roepen ofzo
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Fogel het volgende:
Het is niet alsof een andere reactie nut heeft ofzo.quote:
Oeh. En wanneer kwam jij hier ook weer koken, Chef Fogel?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet alsof een andere reactie nut heeft ofzo.
Ik ga maar eens een Boeuf Bourguignon in elkaar flatsen. Toch tijd genoeg nu. Kan ik tussendoor R49 luisteren en nog meer saaie papierdingen doen die hopelijk iets minder duur worden
speciaal bier voor Fogelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
speciaal bier voor Fogel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
speciaal bier voor Fogel
[ afbeelding ]
Gewoon op gevoel doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft wel genoeg nummers, maar geen tracklisting (volgorde) voorbereid....
Dat dusquote:
Nostalgie man!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig waarschuwt alvast dat hierna Whigfield komt....
Die gooi je er toch zo in?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksHeb je die van Panic Monday ook al gehoord?
Aight aight!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ook in deze show weer veel nieuwe muziek. Deze track van Todd Terje is tamelijk nieuw; de track hierna is gloednieuw en komt van Nederlandse producers.
Hehehe duidelijk genoeg tijd in gestoken!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
In deze show onder meer: een tamelijk bizarre cover van een 80s-nummer door een musicalzangeres, alweer een liedje dat Perfect World heet..... en nog veel, veel meer.
Normaal bereid ik graag een playlist voor. Nu heb ik dik 2 uur muziek, maar geen volgorde. Die ontstaat spontaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe duidelijk genoeg tijd in gestoken!
Tofquote:
* knokkels approvethquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfųr - Save Me
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
We blijven nog even bij Loveland, dat tekende voor de single-remix van "Shoot Me With Your Love" van D:Ream. Loveland maakte ook een fijne remix van "Dreamer" van Livin' Joy.
Vind ik ook wel ja. Weer eens wat anders dan de Rollo remix. Staat op dezelfde cd-single, trouwens. Die uit 1996.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ach, ik ga het gewoon doen ook. Ik vind het zelf supervet....
op safe spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Durven jullie hierna een behoorlijk experimenteel, nieuw nummer aan? Of zal ik op safe spelen?
De track die net geweest is, van Harris Mac.quote:
Heb wel acuut 1 luisteraar minder. So be it.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
op safe spelen*mondspoelmiddel aangeeft
Die vond ik niet vreemd of zo, maar was wel gaaf!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De track die net geweest is, van Harris Mac.
Inmiddels zijn we toe aan Seinabo Sey. Haar nummer "Younger" is spijtig genoeg alleen in de Kygo remix een hit geworden. Het origineel - deze uitvoering dus - is veel beter (vind ik).
Ah die Kygo remix heb je ook een keer gedraaid. Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De track die net geweest is, van Harris Mac.
Inmiddels zijn we toe aan Seinabo Sey. Haar nummer "Younger" is spijtig genoeg alleen in de Kygo remix een hit geworden. Het origineel - deze uitvoering dus - is veel beter (vind ik).
Die heb ik niet gedraaid hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah die Kygo remix heb je ook een keer gedraaid. Ik ben het met je eens
Da's vroegquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef tailfox het volgende:
elf bedankt voor je choons ik ga naar bed...
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef tailfox het volgende:
elf bedankt voor je choons ik ga naar bed...
Thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Lekkere muziek.
Maar WTF is er met het nieuws/politici aan de hand? Dienstplicht terug?
Die is nooit afgeschaft je hoeft enkel niet meer op te komen.
Sorry, zit nu even eea terug te lezen. Maar wat een debieltjes.
SAFIA maakt wel leuke muziek, vind ik. Wat je net hoorde, is hun sterkste track tot nu toe.quote:
Klinkt smakelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:27 schreef Fogel het volgende:
Ben nu aan het overwegen of ik gerecht nummer 3 ook maar ga bereiden (een lambsbout uitbenen is daarvoor nodig), is veel leuker dan papierwerk
En R49 op de achtergrond natuurlijk
Robbie Williams vond ik de eerste jaren echt volkomen kut, maar in de loop der tijd ben ik hem wel meer en meer gaan waarderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Robbie Williams - Difficult For Weirdos komt van het album Video Killed The Reality Star. Dat album - en dus ook deze track - is geproduceerd door niemand minder dan Trevor Horn.
Balen man. Het noodlot slaat steeds toequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
Ow en bij Knok ligt het internet half plat; kan niet luisteren en kan niet posten.
Echt he!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Balen man. Het noodlot slaat steeds toe
Ik kon nog wel pingenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
Ow en bij Knok ligt het internet half plat; kan niet luisteren en kan niet posten.
Die EC song?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we ons (toch) even met voetbal bezighouden. Een beetje dan....
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
-1 bout, + veel stukken die liggen te zwemmen in Griekse yoghurt.
Tijd voor meer bier
Ik word steeds benieuwderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Als er geurenradio was geweest zouden jullie een uitzending vanaf mijn huis nu waarschijnlijk wel kunnen waarderen
Hehehe, ja als je een show hebt die echt goed in elkaar steekt, vliegt de tijd wel, ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 40 minuten. De tijd vliegt echt weer om
Een mix tussen deze http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/boeuf-bourguignon/ en deze http://www.aperitif.no/ar(...)ittkjottgryte/168502quote:
Zonder geurenradio ook wel hoor, gok ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Als er geurenradio was geweest zouden jullie een uitzending vanaf mijn huis nu waarschijnlijk wel kunnen waarderen
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie de Jam & Spoon remix had verwacht.... ik ga het goedmaken, echt
Muis schopt mijn kont HARD met WordFeud in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is het snelste en tevens langste nummer van vanavond... - weer geen L2B in het topic (ik snap waarom; maar toch)
Dan dragen we deze plaat, Angel, op aan Muis. En haar gezondheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muis schopt mijn kont HARD met WordFeud in ieder geval.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan dragen we deze plaat, Angel, op aan Muis. En haar gezondheid.
Pff, roosteraar hier hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe ik qua tijd uitkom, maar hierna sowieso nog een vet, nieuw nummer. En nog die tamelijk bizarre cover van een musicalzangeres die zich aan een popnummer waagt.
Ik denk dat ik ongeveer uitkom; hierna nog 4 tracksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pff, roosteraar hier hoor.
Alhoewel, misschien is het nu Fogel zijn beurt
Oh uhm, ja, nu kom je ongeveerder uit...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ongeveer uitkom; hierna nog 4 tracks![]()
* Elfletterig vindt 9 minuten wel een tikje lang voor een nummer, maar draait de plaat toch af tot het einde
quote:20:30 - 22:45 DJ 11 - Saturday Night
Oei, dat heb ik niet echt voorzien, maar ik ga er een paar platen bij pakkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh uhm, ja, nu kom je ongeveerder uit...
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, dat heb ik niet echt voorzien, maar ik ga er een paar platen bij pakken
Ik wil je ook wel helpen met je bierprobleem hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
Er komt weer een buurman meehelpen met mijn bierrpobleem
Moet Elf een kwartiertje extra? Kan hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
De clip bij "I Believe" van Simian Mobile Disco is even simpel als bizar. Ze gingen ergens in Oost-Europa - ik meen Bulgarije - naar een arme buurt, waar mensen in krakkemikkige huisjes wonen. De bewoners daar playbackten het nummer.
Ben ik al mee bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet Elf een kwartiertje extra? Kan hoor
Jij hebt heul geen roosterbevoegdheidquote:
Ja, maar wel zin in etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen roosterbevoegdheid
whehehehehe.quote:
heb ik die nou net gemist?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
De meest ondergewaardeerde single van Faithless, trouwens; de tweede van hun tweede album: Take The Long Way Home.
Long Way Home? Zit je in je tuinhuisje op je landgoed van 38 HA? Dan is het wel a long way homequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Laatste nummer: bedankt voor het luisteren
Lighthouse Family ben ik geen fan van, maar dit klinkt best heel okeequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, want dit is Tunde (zanger Lighthouse Family solo) met Long Way Home.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes Elf![]()
JunkieXLAction Radius!
Idem! Bedankt voor het luisteren.quote:
Tofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist D11 - Saturday Night
01 Funkstar De Luxe - Saturday (radio edit)
02 Whigfield - Right in the night (Favretto & Battini remix radio edit)
03 Todd Terje & The Olsens - Baby Do You Wanna Bump (Daniel Maloso radio edit)
04 Majestique - Empire
05 Propellerheads & David Arnold - On Her Majesty's Secret Service (edit)
06 Röyksopp feat. Susanne Sundfųr - Save Me
07 Metronomy feat. Robyn - Hang Me Out To Dry
08 D:Ream - Shoot Me With Your Love (Loveland's 7-inch Pop'd Up Mix)
09 Livin' Joy - Dreamer (Loveland's Viva Tenerife Mix)
10 Diskopunk - Antonio America (Emil Heró remix)
11 Harris Mac - Miss U
12 Seinabo Sey - Younger
13 SAFIA - Over You
14 Blur - Girls And Boys (PSB 12 inch mix)
15 Robbie Williams - Difficult For Weirdos
16 Fyfe - Better Man
17 Skye & Ross - Light Of Gold
18 Gloworm - Carry Me Home (Rollo's Rushin' Mix)
19 Ian Wright - Do The Right Thing (7 inch)
20 Robert Falcon feat. Soulsister - The Way To Your Heart
21 Benjamin Diamond - Little Scare
22 Peter Bjorn and John - Dominos (Galantis remix)
23 Frankie Goes to Hollywood - Relax (Spencer & Hill Remix Radio Edit)
24 Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (158 bpm mix)
25 Secret Weapons - Perfect World
26 Liza Minnelli - Twist In My Sobriety
27 Jamiroquai - Runaway
28 Clean Bandit feat. Louisa Johnson - Tears
29 Simian Mobile Disco - I Believe
30 Banderas - This Is Your Life (Original Mix)
31 Faithless - Take The Long Way Home (Radio Mix)
32 Tunde - Long Way Home
En dan te bedenken dat Faithless niet gepland wasquote:
smakelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even weg en meldt zich over een kwartiertje weer.
Da's best vroeg. Welterusten!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
* knokkels breidt er hier een eind aan..![]()
Slaap lekker en groetjes
Kickin' Ass met WordFeudquote:
Ja, ik dacht.. laat ik eens vroeg gaan maffenquote:
ow gelukkigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De laatste informatie die ik heb is van een paar dagen geleden. Toen ging het weer wat beter.
Opmerkelijk bericht, gezien dit bericht uit februari:quote:Op zondag 3 juli 2016 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het gaat de laatste tijd hard in de muziekwereld.
Gųd Mųning Mųltingquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
lol nee dat niet, maar ik ben wel hongerig. Toch maar even brood halen, ik was dat vergeten laatstquote:
Dus toch goed nieuws.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
MogguhUpdate Muis, nog wel pijn, verhoging
/koorts maar weer iets beterder
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die trui is veel te kriebelig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dank voor de update...quote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
quote:
Was het nou digitaal of analoog?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel. En dingen geleerd.
Maar zwaar vermoeiend.
Hoop dat iets beter snel veel beter gaat wordenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
Fogel.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat iets beter snel veel beter gaat worden
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.quote:
Echt ouderwets dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.![]()
Heb zelf begin jaren 80 jaren bij een fotoclub gezeten, maar in die tijd gebruikten we nog gewoon film, papier en een doka.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt ouderwets dus.
Gisteren onder andere bezig geweest met het gouden uur en HDR.
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.![]()
Heb zelf begin jaren 80 jaren bij een fotoclub gezeten, maar in die tijd gebruikten we nog gewoon film, papier en een doka.
Mugshots?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...
Ik heb ook nog zelf foto's ontwikkeld en afgedruktquote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gouden uur duurt hier in de winter zo'n 4 uur
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...
Ja, ik weet het, ik ben haast antiek.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt ouderwets dus.
Gisteren onder andere bezig geweest met het gouden uur en HDR.
Zulke foto's slingeren van mij ook nog ergens rond......quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zelf foto's ontwikkeld en afgedrukt
Die van mij hebben ze me nooit toegestuurd...quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke foto's slingeren van mij ook nog ergens rond......
Ook die zijn me bekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en ouderwetse vingerafdrukken waardoor je hele klauwen onder de inkt zaten...
en de geur van de chemicaliėn in de dokaquote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.
en de foto's die hangen te drogen aan een lijntjequote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |