smakelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even weg en meldt zich over een kwartiertje weer.
Da's best vroeg. Welterusten!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:03 schreef knokkels het volgende:
* knokkels breidt er hier een eind aan..![]()
Slaap lekker en groetjes
Kickin' Ass met WordFeudquote:
Ja, ik dacht.. laat ik eens vroeg gaan maffenquote:
ow gelukkigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De laatste informatie die ik heb is van een paar dagen geleden. Toen ging het weer wat beter.
Opmerkelijk bericht, gezien dit bericht uit februari:quote:Op zondag 3 juli 2016 02:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het gaat de laatste tijd hard in de muziekwereld.
Gød Møning Møltingquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
lol nee dat niet, maar ik ben wel hongerig. Toch maar even brood halen, ik was dat vergeten laatstquote:
Dus toch goed nieuws.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
MogguhUpdate Muis, nog wel pijn, verhoging
/koorts maar weer iets beterder
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die trui is veel te kriebelig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dank voor de update...quote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
quote:
Was het nou digitaal of analoog?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel. En dingen geleerd.
Maar zwaar vermoeiend.
Hoop dat iets beter snel veel beter gaat wordenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
Fogel.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat iets beter snel veel beter gaat worden
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.quote:
Echt ouderwets dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.![]()
Heb zelf begin jaren 80 jaren bij een fotoclub gezeten, maar in die tijd gebruikten we nog gewoon film, papier en een doka.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt ouderwets dus.
Gisteren onder andere bezig geweest met het gouden uur en HDR.
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.![]()
Heb zelf begin jaren 80 jaren bij een fotoclub gezeten, maar in die tijd gebruikten we nog gewoon film, papier en een doka.
Mugshots?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...
Ik heb ook nog zelf foto's ontwikkeld en afgedruktquote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gouden uur duurt hier in de winter zo'n 4 uur
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...
Ja, ik weet het, ik ben haast antiek.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt ouderwets dus.
Gisteren onder andere bezig geweest met het gouden uur en HDR.
Zulke foto's slingeren van mij ook nog ergens rond......quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zelf foto's ontwikkeld en afgedrukt
Die van mij hebben ze me nooit toegestuurd...quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke foto's slingeren van mij ook nog ergens rond......
Ook die zijn me bekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en ouderwetse vingerafdrukken waardoor je hele klauwen onder de inkt zaten...
en de geur van de chemicaliën in de dokaquote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.
en de foto's die hangen te drogen aan een lijntjequote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |