quote:
Was het nou digitaal of analoog?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel. En dingen geleerd.
Maar zwaar vermoeiend.
Hoop dat iets beter snel veel beter gaat wordenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef just me het volgende:
MogguhUpdate Muis, nog wel pijn, verhoging
/koorts maar weer iets beterder
Fogel.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop dat iets beter snel veel beter gaat worden
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.quote:
Echt ouderwets dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.![]()
Heb zelf begin jaren 80 jaren bij een fotoclub gezeten, maar in die tijd gebruikten we nog gewoon film, papier en een doka.
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt ouderwets dus.
Gisteren onder andere bezig geweest met het gouden uur en HDR.
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...quote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fotografie is altijd leuk, vind ik, en het begint met compositie.![]()
Heb zelf begin jaren 80 jaren bij een fotoclub gezeten, maar in die tijd gebruikten we nog gewoon film, papier en een doka.
Mugshots?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...
Ik heb ook nog zelf foto's ontwikkeld en afgedruktquote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gouden uur duurt hier in de winter zo'n 4 uur
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog bij de fotoclub zat, gebruikten ze nummers en zwarte balkjes...
Ja, ik weet het, ik ben haast antiek.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt ouderwets dus.
Gisteren onder andere bezig geweest met het gouden uur en HDR.
Zulke foto's slingeren van mij ook nog ergens rond......quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zelf foto's ontwikkeld en afgedrukt
Die van mij hebben ze me nooit toegestuurd...quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke foto's slingeren van mij ook nog ergens rond......
Ook die zijn me bekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en ouderwetse vingerafdrukken waardoor je hele klauwen onder de inkt zaten...
en de geur van de chemicaliën in de dokaquote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.
en de foto's die hangen te drogen aan een lijntjequote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ken je de rustgevende sfeer van een doka en het geluid van kabbelend water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |